Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii capitale, amenajari interioare demisol si schimbare ascensor


Detaliu pentru invitatia numarul 332996
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ACADEMIAROMANA - FILIALATIMISOARA
Numar invitatie: 332996/02.08.2012
Denumire contract: Reparatii capitale, amenajari interioare demisol si schimbare ascensor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACADEMIAROMANA - FILIALATIMISOARACod fiscal: 5313351, Adresa: TIMISOARA - BdulMihaiViteazunr. 24, Timisoara, Telefon: 0256491815, Fax: 0256491816
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Academia Romana Filiala Timisoara, Bld. Mihai Viteazu nr. 24, Timisoara, Romania, cod postal: 300223, etaj 1, Registratura - Secretariat.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Academia Romana Filiala Timisoara, Bld. Mihai Viteazu nr. 24, Timisoara, etaj 1, Secretariat.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Academia Romana)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii capitale, amenajari interioare demisol si schimbare ascensor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In prezentul contract sunt structurate 3 componente dupa cum urmeaza: 1. Lucrari de instalare de ascensoare;2. Lucrari deinstalatii: instalatii sanitare, instalatii electrice, instalatii termice;3. Lucrari definisaje.
II.1.6) CPV: 45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 073, 830 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantumul de 21400 lei. Garantia de participare se poate constitui prin una din modalitatile prevazute la art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare va fi valabila o perioada de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Cont IBAN RO96TREZ62123530171XXXXX alautoritatii contractante deschis la Directia de Trezoreriea Municipiului Timisoara. In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o anumita suma, conform articolului 278 litera b) in OUG34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin oricare din formele prevazute la art. 90 alin.(1) - (3)din H.G. nr. 925/2006. In cazul in care garantia de buna executie va fi constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, se vor avea in vedere prevederile H.G. 1045/2011.Perioada garantiei de buna executie este de 24 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1. Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a oferantului, completata in conformitate art. 180 Formular 1; Cerinta 2. Declaratie privind neancadrarea in art. 181 Completarea si prezentarea Formular2; Cerinta 3. Se prezinta Certificatul de atestare fiscala eliberata de Administratia Finantelor Publice, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se prezinta Certificatul de atestare fiscala eliberata de Autoritatile Publice Locale, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit certificate de tipul celor solicitate se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta 4. Se prezinta declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata. Formular 13. Persoanele cu putere de decizie sunt: Dir. gen. Toma Dordea, Dir. Direct. PatrimoniuDinu Dumitru, Dir. ec. Jurca Giurgevca, ing. Proiectant Krepelka Gabriela, ing. Proiectant Borsos Monica, Dr. ing. Georgescu Mircea, ing. Suciu Georgeta. Cerinta5.Se prezinta un certificat de participare cu oferta independenta Formular4. Oferte depuse in asociere, fiecare asociatdepune formularele: 1; 2 (conf. art. 181); 4; 13 si certificate atestare fiscala. Ofertelesustinute de catre tert/i sustinator, fiecare sustinator depune formularele: 1, 2, 4, 13. Subcontractantul depune formularele: 1; 2 (conf. art. 181); 4; 13. Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis ONRC valabil la data deeschiderii ofertei, din care sa rezulta: structura actionarilor, domeniilede activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si sunt autorizate; nu sunt inscrise mentiuni cuprivire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Fiecare asociat depune documentele necesare ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract. In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.2. AutorizareISCIR proiectare, instalare si face verificari tehnice la ascensoare valabila;Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in H.G 1340/2001 cu modificarile si completarile ulterioare si Legea 64/2008.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico financiara pe ultimii 3 ani. Prezentarea bilanturilor insotite de contul de profit si piederi, vizat/inregistrat la organele competente pe ultimii 3 ani; curs mediu anual BNR: pt. anul 2009 = 4, 2373, anul 2010 = 4, 209; anul 2011 = 4, 2379, anul 2012 = 4, 5206.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Declaratie privind principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani. Experienta similara se va demonstra prinprezentarea a maxim 3 contracte similare de lucrari, astfel incat valoarea cumulata sa fie minim 1073830 lei + TVA. Se depun: contracte lucrari sau parti relevante, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, recomandari beneficiari. Echivalenta euro conform curs mediu anual BNR aferent anului in care s-a desfasurat contractul calculati prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se depun incopii conforme cu originalul, semnate si stampilate., Cerinta 2.Ofertantul va depune declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 12 luni, conf. OUG. 34/2006, art. 188(3)d., Cerinta 3.Personalul de specialitate: Responsabil Tehnic cu Executia autorizat de ISC pentrucerintele: (I, IX) conf. legii 10/1995, Ord. MLPTL 777/2003, Responsabil tehnic de specialitate, responsabil cu supravegherea lucrarilor la instalatii de ridicat autorizat ISCIR conf. Ord. 130/2011, Responsabil tehnic de specialitate, responsabil cu verificarea tehnica a ascensoarelor autorizat ISCIR, conf. Ord. 130/2011.Se depun: Declaratie de disponibilitate, Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate., Cerinta 4.Doi muncitori electromecanici conf. HG 834/2009: doi electricieni autorizati ANRE IIB conf. Ord 14/2010, Ord 51/2011, trei muncitori instalatii termice si sanitare conf HG 834/2009. Se depune Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate., Cerinta 5.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele necesare pentru indeplinirea contractului. Se completeaza declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea contractului de lucrari conf. OUG 34/2006, art. 188 (3) f., Cerinta 6.Certificate de autorizare laborator pentru profilul Instalatii IAE, IS, II autorizat de Inspectoratul de Stat in Constructii sau contracte de prestari servicii cu laboratoare autorizate;sau alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie; Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta 7.In cazul in care ofertantul intentioneza sa subcontracteze o parte din contract, acesta va declara identitatea subcontractantilor, precum si partea lor de implicare in contract Cerinta 1.Ofertantul va prezenta certificat valabil, emis de un organism independent, care atesta implementarea si mentinea: ISO9001:2008, sistem de management al calitatii pentru activitati de proiectare, asamblare, montare, punere in functiune, inspectii finale, service, reparatii si modernizari pentru ascensoare electrice si hidraulice; instalatiile si lucrarile aferente contractului si Certificat CE care certifica implementarea sistemului de asigurare a calitatii aprobat conform cerintelor Directivei Europene 95/16/EC9 anexa XII, ModulE) pentru proiectare, asamblare, montare, punere in functiune, inspectii finale, service, reparatii si modernizari pentru ascensoare electrice si hidraulice este in conformitate cu Directivele europene 95/16/EC anexa XIIMODULULE si standardelor SREN81-1 , FREN-81-2- standarde tehnice; Se accepta operatori economici in curs de certificare, care dovedesc ca Raportul de Audit a fost finalizat si din el reieseca operatorul va primi certificare., Cerinta 2.Ofertantul va prezenta certificat valabil, emis de un organism independent, care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004, pentru activitati proiectare, asamblare, montare, punere in functiune, inspectii finale, service, reparatii si modernizari pentru ascensoare electrice si hidraulice; si instalatiile si lucrarile aferente contractului;Se accepta operatori economici in curs de certificare, care dovedesc ca Raportul de Audit a fost finalizat si din el reiese ca operatorul va primi certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara. Punctajul pt. pretul ofertei ? 70 puncte se acorda astfel : a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alte preturi decat cele prevazut la lit. a) se acordapunctaj astfel: p(pret n) = (pret minim/pret (n)) x punctajul maxim acordat (70 puncte). Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate pentru executie lucrari fara TVA.
Termen de executie
20
Descriere: Componenta tehnica. Punctajul pentru factorul tehnic de evaluare , ,termen de executie? se acorda 20 puncte, dupa cum urmeaza : a)pentru cel mai scazut dintre termenele de executie a ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare; b)pentru alte termene decat cele prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P(timp n) = (timp minim/timp (n)) x punctajul maxim acordat (20 puncte). Ofertele a caror durata de executie depaseste 4luni vor fi respinse ca necorespunzatoare. Termenul de executie minim este de 2 luni, sub acest termen ofertele nu vor fi punctate suplimentar.
Perioada de garantie pentru lucrarile executate
10
Descriere: Componenta tehnica. Punctajul pentru factorul de evaluare , ,perioada de garantie? se acorda 10 puncte, dupa cum urmeaza: a) pentru cea mai mare perioada de garantie a ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alte perioade de garantie decat cele prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P(perioada n) = (perioada n)/(perioada maxima) x punctajul maxim acordat (10 puncte). Perioada de garantie va fi exprimata in luni. Durata de garantie minim acceptata este de 24 luni (sub care oferta va fi declarata neconforma). Peste durata de garantie maxima de 48 luni, ofertele nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila in SEAP, atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2012 16:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer