Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii capitale baraci - 18 buc.


Detaliu pentru invitatia numarul 333071
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 333071/02.08.2012
Denumire contract: Reparatii capitale baraci - 18 buc.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Sibiului, nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551129, telefon: +40 269805133, fax: +40 269830283, persoana de contact: Serv. Contracte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SIRCOSS Medias, Soseaua Sibiului, nr. 5, jud. Sibiu, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii capitale baraci - 18 buc.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia de lucrari dereparatii capitale baraci, de tip dormitor camp, bucatarie camp, vestiar-spalator camp, atelier magazie - 18 buc.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 273, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie solicitat: 5460 leiPerioada de valabilitate: 60 de zile de la termenullimita prevazutpentru primireaofertelor.Modalitatea de constituire: prin virament bancar, in contul autoritatii contractante, RO14 RNCB 0231 0195 6886 0001, deschis la BCR Sucursala Medias, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.In orice situatie, dovada constituirii garantei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data siora stabilita pentru deschidereaofertelor, cf. art. 86, alin. (6) HG 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de participare vor fi respinse.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006:2730 lei.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 7% din valoarea fara TVA, acontractului.Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 90, alin. (1) si (3, modificat prin H.G. nr. 1045/2011.Modalitatea de restituire: autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Art. 180Se va completa Formularul 12A ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? de catre operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat si de tert/terti sustinatori, daca este cazul.II. Art. 181Nota: Se va completa Formularul 12 B ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006? de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat. Formularul 12B se va prezenta si de tertul/terti sustinatori, daca este cazul, privind neincadrarea in art. 181, lit. a, c si d din O.U.G. 34/2006.si de catre tert/terti sustinatori, daca este cazul.III. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP Nr. 314/2010. Formularul se va completa de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat.IV. Art. 69^1Nota: Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006?. Se va completa Formularul 13A, de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat, cat si de tert/terti sustinatori si subcontractanti, daca este cazul. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: :- Cindrea Corin, Director General SNGN ROMGAZ SA Medias;
- Veza Marius, Director Economic SNGN ROMGAZ SA Medias;
- Gheorghiu Sorin, Director SIRCOSS Medias;
- Andrea Nicolae, Director Tehnic SIRCOSS Medias;
- Popa Elena, presedinte comisie de evaluare, Serviciul Contracte;
- Melinescu Angela, membru comisie de evaluare, Sef Serviciul Contracte;
- Prisca Aurelian, membru comisie de evaluare, Serviciul Mecano-Energetic;
- Ionescu Dan, membru comisie de evaluare, Serviciul Mecano-Energetic;
- Catana Aurica, Serviciul Protectia Mediului;
- Ganea Corina, consilier juridic, Biroul Juridic.- Popescu Andrei, Sef Biroul Juridic;V. Se solicita prezentarea Certificatului de atestare fiscala, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considera ca fiind indeplinita.Note: 1. Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in urmatoarele forme: original, copie legalizata, copie lizibila ?conform cu originalul?.2. Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca si subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, Note: 1) Se permite depunerea documentului solicitat in cadrul acestei sectiuniin oricare din formele: - original/copie legalizata/copie lizibila ?conforma cu originalul?, emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea lucrarilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire;
-la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul Constatator in original sau copie legalizata, daca la deschiderea ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila ?conform cu originalul?.2.In cazul ofertantiilor din categoria I.M.M.-urilor, se va prezenta Declaratia pe propria raspundere, completata conform Anexei 1 din O.G. 27 / 26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.Note: - Ofertantii incadrati in categoria I.M.M.-urilor si care fac dovada acestei incadrari, conformL 346/2004 beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra medie de afaceri si garantiile solicitate.- In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, cu datele de identificare si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani ale ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraSe va prezenta Formularul 12F ?Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?, care sa contina valori, perioade de executie si beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru demonstrarea experientei similare ofertantul va prezenta minim un contract care sa confirme executarea de lucrari similare in valoare de 270.000 lei, executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se calculeazaprinraportare la data limita de depunere a ofertelor.Note: 1. Se permiteprezentarea de copii dupa informatii relevante din contract in indeplinirea contractului respectiv.2. Cerinta privind experienta similara poate fi indeplinita si de un tert sustinator. Angajamentul ferm al tertului sustinator se va prezenta in original.3. In cazul depunerii unei oferte comune cerinta va fi indeplinitade unul din membrii asocierii., 2.Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta o declaratie privind subcontractantul /subcontractantii, partile din contract pe care acesta/ acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora., 3. Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere, 4. Informatii privind sustinerea fermaIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatie atasata prezentei invitatii de participare. Se descarca din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2012 13:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer