Achizitie publica - REPARATII CAPITALE BLOC OPERATOR UROLOGIE SI TRANSPLANT RENAL ATI 2
Detaliu pentru invitatia numarul 329421
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329421/13.06.2012
Denumire contract: REPARATII CAPITALE BLOC OPERATOR UROLOGIE SI TRANSPLANT RENAL ATI 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL CLINIC FUNDENICod fiscal: RO 4204003, Adresa: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Bucuresti, Telefon: 021.317.21.94, Fax: 021.318.04.44
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 022322, telefon: +40 213172194, fax: +40 213180444, persoana de contact: Teodor Timariu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 022322, telefon: +40 213172194, fax: +40 213180444
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII CAPITALE BLOC OPERATOR UROLOGIE SI TRANSPLANT RENAL ATI 2
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare si executie de lucrariin vederea realizariide reparatii capitale bloc operator urologie si transplant renal ATI 2 din cadrul Institutului Clinic Fundeni.V estimata contract fara TVA: 4.032.000 RON
II.1.6) CPV: 45215141-7 - Lucrari de constructii de sali de operatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 600, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
80.000lei .Garantia de participare va fi constituita conform prevederilor art. 85 si 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele, in afara plicului.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei: min. 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului, exclusiv TVA si se constituie in termen de 7 zile de la data semnarii contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata si modificata de HG 1045 din 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura; Certificat departicipare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie pe propria rapundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul coonsolidat general)Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale)din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.; Prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc caofertantul este abilitat sa proiecteze si saexecute lucrari de instalatii electrice pana la0, 4 kV. Ofertantul va depune - atestat ANRE in termen de valabilitate la data depunerii ofertei, de tip B, conform Regulamentului din Ordin nr. 24/2007 pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice, in copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri/subcontractari, documentul este depus doar de asociatul/subcontractantul care realizeaza astfel de lucrari.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleMedia cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie in valoare de minim: 8000000 lei, Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani, Informatii privind accesul ofertantului la resurse financiare sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor, in valoare de minim 1.500.000 LeiOfertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pe o perioada de 3 luni, in valoare de minim 1.500.000 Lei, independent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurare;, Declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicilor de proiectare prestate in ultimii 3 ani ;Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Experienta similara. Ofertantul are experienta in proiectarea si executarea de lucrari de constructii de Sali de operatii si Unitati de Terapie Intensiva sau similare executand si ducand la bun sfarsit in ultimii 5 ani lucrari de proiectare si executie in valoare de cel putin 4.032.000 lei care au facut obiectul: - unui contract de proiectare si executie in valoare de cel putin 4.032.000 lei sau- unui contract de proiectare in valoare de cel putin 137.000 lei si unui contract de executie in valoare de cel putin 3.895.000 lei., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului.Echipa ofertantului trebuie sa fie formata din personal calificat pentru partea de proiectare cat si pentru executie de lucrari, astfel: 1. Manager de contract/proiectInginer, cu experienta in managementul a cel putin unui contract/proiect similar;2. Arhitect coordonatorArhitect membru OAR cu drept de semnatura, cu experienta in coordonareaa cel putin unui proiect similar;3. Sef de santier Inginer constructor, cu minim 4 ani vechime;4. Responsabil tehnic cu executia atestat MDRT.5. Ingineri instalatii Inginer specializarea instalatii, atestat ANRE.6. Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii;7. Coordonator in materie de securitate si sanatate in munca pe durata realizarii lucrarii in conformitate cu HG 300/2.03.2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate in munca., Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice, inclusiv dotarile de care dispune ofertantul (in dotare proprie, leasing sau inchiriere) pentru indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sau sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) pentru utilizarea/exploatarea acestora in conditii legale in cadrul lucrarilor ce urmeaza a fi executat, cel putin de urmatoarele tipuri de echipamente: - 1X autoutilitara > de 3t, - 1Xautobasculanta;
- 1 X motocompresor, 1X ciocan rotopercutor; 1 X ciocan demolator;
- 1 X betoniera si1X generator trifazic;
-1X aparat de sudura si 1X generator sudura;
- 1X aparat taiat beton, - 1X schela autoridicatoare actionata electric. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are implementat si certificat Sistemul de Management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, de organisme abilitate pe domeniul corespunzator lucrarii., Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are implementat si certificat Sistemul de protectie a mediului conform ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Pretul ofertei pentru executia lucrarilor 90 p; Pretul ofertei pentru prestarea serviciilor de proiectare 10 p
Termen de realizare
25
Descriere: Durata de elaborare a documentatiei tehnice 20 p; Durata de executie a lucrarilor contractate80 p
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 15:21