Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii capitale Camin Casa Albastra - Municipiul Tulcea


Detaliu pentru invitatia numarul 330788
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CLUBUL SPORTIV MUNICIPAL DANUBIU TULCEA
Numar invitatie: 330788/29.06.2012
Denumire contract: Reparatii capitale Camin Casa Albastra - Municipiul Tulcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCLUBUL SPORTIV MUNICIPAL DANUBIU TULCEACod fiscal: 3430002, Adresa: STR. ISACCEI NR.56, Tulcea, Telefon: 0240537506, Fax: 0240537506
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ISACCEI NR.56, Tulcea, Romania, cod postal: 820167, telefon: +40 0240537506, fax: +40 0240537506, persoana de contact: VALERIU SIMION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Viitorului nr.6 , secretariat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii capitale Camin Casa Albastra - Municipiul Tulcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inlocuire inst.electrica, refacere tencuieli, zugraveli, vopsitorii, reparatii usi si ferestre , reparatii invelitoare acoperis
II.1.6) CPV: 45212000-6 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137, 096.77 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie 2.500 lei. Se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cunatumul prevazut anterior, pentru o perioada de 90 de zile, calculate incepand cu data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in procent de 5 % din valoarea fara tva a contractului se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Astfel, executantul va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrareaacestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Decl.privind eligibilitatea>Decl.privind eligibilitatea in cf.cu Formularul 12 A-incadrarea in sit.prev.la art.180/OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atrib.contr.de achiz.publica.2.Decl.privind neincadrarea in sit. prevazute la art.181 in cf.cu OUG nr.34/2006 Formularul 12 B.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere cf.art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 12 A si Formularul 12BCerinta nr.2: Prez.certif.constatatoare privind indepl.oblig.exigibile de plata>Certif.de atestare fiscala privind imp.si taxele locale; Certif.de atestare fiscala privind indepl.oblig.de plata la bug.general consolidat, elib.de Administratia Finantelor Publice .Din doc.prez.trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certif.de atestare fiscala se depun in original, copie leg.sau in copie lizibila semnata cf.cu originalul si stampilata de catre ofertant.In cazul in care ofertantul nu este in masura sa prezinte certificatele fiscale in original la data depunerii ofertelor, la o data ulterioara , la solicicitarea comisiei, ofertantul le va prezenta in original pentru confruntare. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pt.dovedirea eligibilitatii?eliberate de aut.din tara de origine (certif.caziere judiciare, alte doc.echiv.)prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a imp.taxelor si contrib.catre bug.de stat si bug.local in conf.cu cerintele aut.contractante.Doc.vor fi prezentate in original, copie legalizata, sau in copie lizibila semnata conf.cu originalul si stampilata de catre ofertant la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in lb.romana.?In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.Obs: Cu exceptia imp.si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat cond.impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii, catre bug.de stat sau catre bug.local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, (indiferent de cuantumul acestora)Cerinta nr.3: Prezentarea decl.privind calitatea de participant la procedura>Decl.privind calit.de part.la procedura ? Formularul 12 C? In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste formulare.Cerinta nr.4: Prez.certif.de part.la lic.cu oferta independenta>Certif. de part.la lic.cu oferta independenta, conf.Ordin ANRMAP 314/2010 ?Formularul 1?In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.Cerinta nr.5: -Decl.privind neincadrarea la prev.art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modif.si compl.ult.>Decl.pe proprie rasp.conf.art.69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modif.si compl.ult.Formularul 2 insotit de Anexa.Pers. ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director - Miron Vasile , Sef serv.Contabilitate - Parvan Marcela , ref.IA - Costache Mariana , Consilier - Chirilov Lida , Administrator - Mitu Vasile Cerinta nr.1: Pt pers.juri.romanePrezent.certif.constatator emis de ORC, elib.cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor>Certif.constatator emis de ORC in original sau copie lizibila cf.cu orig.cu semnatura si stampila ofertantului.Din certif. prezentat trebuie sa rezulte: a)ca ob.de activ al ofertantului include activ.ce fac obiectul achiz publice;b)ca nu sunt inscrise mentiuni cu priv.la faliment ori lichidare, adm.afac.de catre un judecator sindic sau cu priv.la decl.unei proceduri legale pt.decl.sa in una din ac.sit.In cazul unei asoc/parteneriat, fiec.partener trebuie sa prez ac. formulare.Cerinta nr.2: Pt.pers.jur.straineIn ved.demonstr.capac.de exercit.a activ prof.se solic.ofertantului doc.edificat.care sa dovedeasca o forma de inreg.ca pers.jur. in cf.cu prev.legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident>Doc.prez.treb.sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desf.activ.ec.care le includ si pe cele care fac ob.prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu priv.la aplic.procedurii de insolventa.Ofertantii vor prez.doc.insotite de traducerea autoriz.in lb.romanaIn cazul unei asoc/parteneriat, fiec.partener treb.sa prez.ac.formulare.In cazul unei asocieri cerinta este indeplinita daca unul dintre asociati-respectiv subcontractantul, daca e cazul-detine certificatul respectiv.Tertul nu poate sustine prin prezentarea unui astfel de certif.un operator ec.ofertant, din considerentul ca acest gen de certificat sepoate utiliza numai in nume propriu.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Inf.privind sit.ec.-fin.Prezentarea Bilantului contabil aferent ex. 2010, inregistrat si vizat de organele competente.In sit.in care operatorul ec.si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, il va depune pe acesta .Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani ? Fisa de informatiigeneraleCerinta minima: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fieminim 260.000 lei.(In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulat.In cazul ofertant lor nerezidenti valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediucomunicat de BNR pentru anul respectiv.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1 -Experienta similara Decl.privind lista principalelor lucr.ex.inultimii 5 ani inclusiv lista, si fisa /fisede informatii privind experienta similaraObligativitatea prez.pt.experienta similara, -a cel putin unui contract de lucrari similare in valoare de cel putin 130.000 lei, fara TVA.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv. Experienta similarasubcontractantilor nu va fi luata in considerare, Cerinta nr. 2 Resurse tehnice Decl.referitoare la utilajele de care dispunepentru indepl.contr.de lucrari Autoritatea contractanta solicita ca cerintaminima obligativitatea detinerii(dotare proprie, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a urmatoarelor utilaje , instalatii si echipamente tehniceimplicate in realizarea contractului : - Autobasculante-1buc ;
- bob elevator mobil cu electromotor? 1buc ;, Cerinta nr.3.?Informatii ref la personalultehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru derularea contractului?.CV-uri ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheiein contract.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: -1 responsabil cu asigurarea calitatii, Cerinta 4 Decl.ref.la efectivele medii anuale ale pers.angajat si al cadrelorde conducere in ultimii 3 ani, Cerinta 5 Informatii privind subcontractantii, Cerinta 6 Informatii privind asocierea Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formalasocierea, conform art.44 din OUG nr.34/2006 actualizata Cerinta nr.1Certificat in sistemul de management al mediului - Certificat SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent pentru domeniul aferent obiectului contractului., Cerinta nr.2Asigurarea calitatii lucrarilorCertificat conform standardelor SR EN ISO seria 9001/2008 sau echivalent pentru domeniul aferent obiectului contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP , atasat invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 15:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer