Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii capitale centrala termica (Transformare punct termic in centrala termica)


Detaliu pentru invitatia numarul 353565
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul de Pediatrie Pitesti
Numar invitatie: 353565/10.09.2013
Denumire contract: Reparatii capitale centrala termica (Transformare punct termic in centrala termica)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Pediatrie PitestiCod fiscal: 4318075, Adresa: Str.Dacia, nr.1, Pitesti, Telefon: +40 248220800, Fax: +40 248213850
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Dacia, nr.1, Pitesti, Romania, cod postal: 110414, telefon: +40 248220800, fax: +40 248213850, persoana de contact: Silviu Necula
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Secretariatul Spitalului de Pediatrie Pitesti, Str.Dacia, nr.1, Pitesti, Arges, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii capitale centrala termica (Transformare punct termic in centrala termica)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -Valoarea estimata a procedurii in LEI fara TVA: 814.998, 39 lei RON fara TVA-Valoare estimata a contractului fara diverse si neprevazute = 799.018, 03 lei fara TVA;
-Diverse si neprevazute 2% din valoarea estimata a contractului(fara diverse si neprevazute) = 15.980, 36 lei fara TVA;Investitia ce urmeaza a fi realizata este o centrala termica care va produce energia termica necesara pentru realizarea serviciilor de incalzire si livrare apa calda de consum, care va fi distribuita exclusiv consumatorilor existenti, si anume corp cladire spital si anexele tehnice aferente.Centrala termica ce urmeaza a fi realizata va fi amplasata in cladirea punctului termic existent, prin recon-figurarea/modificarea instalatiilor existente conform prevederilor din proiectul tehnic.Contract de executie lucrari la cheie (achizitie utilaje si echipamente, executie, obtinerea de avize si autorizatii, PIF);
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 814, 998.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :15.900 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform tuturor optiunilor art.86 alin.(1)din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Contul in care se va face viramentul este: RO92TREZ0465006XXX009227, codul fiscal 4318075.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform Art.88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Retinerea garantiei de participare.Ofertantul pierde garantia de participare, daca se afla in una din situatiile prevazute la art.87 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul depunerii unei contestatii, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4579, 02 lei conform art.278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta: curs de referinta BNR la data publicarii invitatiei de participare.Nota: In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM, se aplica reduceri de 50% pentru garantia de participare.In acest sensofertantii vor prezenta o Declaratie privind incadrarea in categoria IMM-urilor - Formular nr.7;Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Nota: Scrisoarea de garantie va fi prezentate separat de oferta propriu zisa, in original, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.
Garantie de buna executie
8% din valoarea totala fara TVA a contractului (Formular nr.24).Se constituie conform art.90 alin.1 si alin.3 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-urilor, se aplica reduceri de 50% pentru garantia de buna executie. In acest sens, ofertantii vor prezenta o Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii ? Formular nr.7. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza individual.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentare Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr.1.Nota: Documentul va fi prezentat si de asociat/tert sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentare Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 2.Nota: Documentul va fi prezentat si de asociat/tert sustinator, daca este cazul, cu mentiunea neincadrarii in dispoz.art. 181, punct.a, c^1, d din OUG 34, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in concordanta cu regulile de concurenta, potrivit Ordinului 314/2010 al presedintelui ANRMAPModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentare Declaratie CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 3Cerinta nr. 4Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.4, privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, pana la gradul al patrulea inclusiv, sau relatii comerciale cu persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Stan Vasile, Gheorghe Florina, Silveanu Adela, Necula Silviu, Ene Gheorghe, Alexandru Ovidiu.Nota: Documentul va fi prezentat de catre subcontractant si de catre asociat/tert sustinator (daca este cazul).Cerinta nr. 5Ofertantul nu inregistreaza datorii (la bugetul general consolidat si datorii la bugetul local) scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Cerinta nr. 6Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr. 5Note: (1) Fiecare dintre documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?(2)In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.(3) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata, la care se va alatura traducerea legalizata acestora in limba romana.(4) Se vor prezenta documentele care atesta statutul de IMM (dupa caz) - Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - forma scurta : - Certificat constatator emis de O.R.C. - Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.(original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata. ( acolo unde este cazul ) Certificatul constatator trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele date: -denumire operator economic si date de identificare, CUI, sediul social, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniul principal de activitate, situatia societatii. Din certificatul constatator trebuie sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, care trebuie sa corespunda categoriei de lucrari solicitate (specifice obiectului contractului);Pt. Persoane juridice/fizice straine: Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere legalizata)- Se depun in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz.;1.AutorizatiaISCIRpentru instalarea, montarea, punerea in functiune, autorizarea functionarii, supravegheresi verificare tehnica in utilizare, revizia, repararea si lucrarile de intretinere la cazanele pentru apa calda si cazanele pentru abur de joasa presiune in conformitate cu PT C9-2010 sau tehnic echi-valent, pentru puteri mai mari 400 kW, ;2.AutorizatiaISCIRpentru montarea, punerea in functiune, repararea, utilizareasi intretinerea pentru sistemele deautomatizare care echipeaza cazanele si instalatiile termomecanice anexe din centralater-mica, precum si pentru instalatiile de ardere aferente acestor cazanein conformitate cu PT C11-2010 sau tehnic echivalent.3.Autorizatia ISCIR pentru montarea si verificarea recipientelor metalice sub presiune, in conformitate cu PT C4-2010 sau tehnic echivalent;4.AutorizatiaISCIR pentru montarea si verificarea dispozitivelor de siguranta, in conformitate cu PT C7-2010 sau tehnic echivalent;5.AutorizatiaISCIR pentru montarea si verificarea conductelor de abur si apa fierbinte sub presiune, in conformitate cu PT C10-2010 sau tehnic echivalent;6.Autorizatie emisa de ANRE destinata executiei, verificarii si reviziei instalatiilor de utilizare a gazelor naturale avand regimul de presiune mai mica sau egala cu 6 bar;7.Autorizatie emisa de ANRE destinata executiei, verificarii si reviziei instalatiilor electrice conform Ordin 24/2007, Atestat TIP B. - se depun in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pe ultimii 3 ani cel putin egala cu 814.998, 39 lei pentru realizarea lucrarilor de executie- Bilantul contabil pe ultimii 3 ani insotit de contul de profit si pierdere (vizat si inregistrat la organele competente) sau orice alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare trebuie sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata inlimba romana documentelor solicitate mai susNota : Conversia leu-alta valuta se va face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecaruia dintre urmatorii ani: 2010, 2011, 2012.In cazul IMM-urilor, astfel cum acesteasunt definite prin Legea nr.346/2004, acestea beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. In acesta situatie, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propriaraspundere privind incadrarea in categoria IMM., Cerinta nr.2Capacitatea ec.si financ.poate fi sustinuta si de un tert. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. prev. art. 180 din OUG 34/2006 si nici in situatia prevazuta la art. 181, lit. a), c1) si d) si ale art.69^1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiazade sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute in Anexa 2 la Ordinul ANRMAP nr.509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta cel putin un contract de lucrari similare in valoare de minim 799.018, 03 lei fara TVA executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.Se va lua in considerare valoarea cumulata a maximum 2 contracte.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Pentru contractul/contractele prezentat/prezentate ca experienta similara, se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatapentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal al operatorului economic certificari de buna executie care sa contina valori, perioada si locul de executie.Prin"lucrari executate si duse la bun sfarsit" si "contract de lucrari finalizat"se inteleg: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala, sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de terminare a lucrarilor, sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Nota: Pentru calcului echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR.Ultimii 5 ani se vor raporta la data limita de depunere a ofertelor si se vor referi la cursul lu/alta valuta pentru anii: 2008, 2009, 2010, 2011, 2012.In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul., Operatorii participanti la procedura de atribuire trebuie sa dispuna deurmatorul personal: A)asigurarea de personal responsabil cu controlul calitatii;B)asigurarea de personal responsabil de indeplinirea contractului : -Responsabil tehnic cu executia lucrarilor (RTE).-se solicita atestat si sau/legitimatie.(Ordin ANRE 11/2013).-Responsabil tehnic cu supravegherea lucrarilor (RSL).-Responsabil tehnic cu sudura (RTS).-se solicita atestat si sau/legitimatie.(Ordin MECMA 442/2010, Ordin ANRE 89/2009).-Responsabil tehnic instalatii electrice-se solicita atestat si sau/legitimatie.(Ordin ANRE 11/2013).-Responsabil de mediu-se solicita atestat si sau/legitimatie.(conf.OUG 195/2005 cu modif.si complet.uletrioare).-Responsabil SSM-se solicita atestat si sau/legitimatie.(Legea 319/2006 cu modif.si complet.ulterioare.C)Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale personalului de conducere in ultimii 3 ani, in original;D)Lista personalului care va fi responsabil cu derularea contractului;
-Documente prin care sa demonstreze relatia de munca pe care persoananominalizata o are cu ofertantul(ec: contract de munca, contract de colaborare, angajament ferm, etc).In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul.Se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"., Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind subcontractantii/asociatii (daca este cazul)Pentru subcontractanti se vor mentiona partile din contract pe care urmeazasa le indeplineasca si acordul acestora.Pentru asociati se vor mentiona liderul de asociatie, activitatile din contractcare se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala acontractului pentru fiecare membru asociat.Acordul de asociere trebuie samentioneze si faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie peintreaga durata a contractului., Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular nr.1, Formular nr.2 si Formular nr.4 -Declaratie pe propriaraspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1 din OUG nr. 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. De asemenea, ofertantul va prezenta: Formular 8b ?Angajament privind sustinerea tehnicasi profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici, Formularul nr.8c?Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ? utilaje si Formularul 8d ?Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional-personal din sectiunea Formulare. -sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente valabile la data depunerii ofertelor, -sistem de management de mediu conform SR EN ISO 14001 sau echivalente valabile la data depunerii ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.09.2013 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer