Achizitie publica - Reparatii capitale cladire - sediu sector Moinesti, situat in jud. Bacau, oras Moinesti, apartinand SC Conpet Ploiesti
Detaliu pentru invitatia numarul 337992
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337992/23.10.2012
Denumire contract: Reparatii capitale cladire - sediu sector Moinesti, situat in jud. Bacau, oras Moinesti, apartinand SC Conpet Ploiesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONPET SA PLOIESTICod fiscal: RO 1350020, Adresa: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti, Telefon: 0244/401360, Fax: 0244/402304
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul administrativ II al SC CONPET SA situat in Ploiesti, str. Rezervoarelor, nr.8 -Serviciul ?Structura de Securitate", situat in cladirea corp A, demisol. Program: luni-joi intre orele 08.15 ? 16.00 si vineri intre orele 08.15 ? 13.00.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul administrativ II al SC CONPET SA situat in Ploiesti, str. Rezervoarelor, nr.8 - sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii capitale cladire - sediu sector Moinesti, situat in jud. Bacau, oras Moinesti, apartinand SC Conpet Ploiesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii capitale cladire - sediu sector Moinesti, situat in jud. Bacau, oras Moinesti, apartinand SC Conpet Ploiesti
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 193, 953 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP ? 3879 lei, reprezentand 2% din valoarea estimata. Perioada de valabilitate: 120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. GP se constituie conform art. 86, alin (1) din HG 925/2006. Forma de constituire: - prin viram bancar, in contul AC(RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, deschis la BCR Ploiesti; - prin instrument de garantare emis de catre o societate bancara/asigurari, prezentat in ORIGINAL. Suma retinuta din GP in cazul in care CNSC respinge contestatia formulata de catre ofertant, este de 1939lei. Documentul care confirma plata GP va fi anexat plicului exterior, pentru a putea fi verificata plata GP. In cazul neprezentarii dovezii, oferta va fi declarata inacceptabila, potrivit prevederilor art. 33 alin (3) lit. b), coroborat cu art. 36 alin. (1) lit. a) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul beneficiaza de reducerea privind cuantumul garantiei de participare, prevazuta de L346/2004, si, ca urmare, a constituit 50% din GP solic, acesta are obligatia de a anexa ofertei, documentele prevazute de aceasta Lege, privind incadrarea societatii comerciale in categoria IMM.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului.-instrument de garantare bancara in conditiile prevazute in HG nr. 925/2006 conform art. 90 alin. (1)- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 alin. (3) modificat prin HG 1045/19.10.2011, situatie in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ande minimum 387.906 lei.Pentru conversia in RON aferenta situatiilor financiare intocmite in alta moneda, se va indica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte sau se va face mentiunea ca pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunict de BNR., Cerinta nr. 2Bilanturile contabile la 31.12.2010 si 31.12.2011.Ofertantul va prezenta Bilanturile contabile la 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate de organele competente.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant la datele 31.12.2010 si 31.12.2011, din care sa reiasa cifra de afaceri la datele 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.In cazul in care din motive justificate corespunzator, ofertantul, nu are posibilitatea de a prezenta bilanturile, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiilor economice a ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Se sol Declaratie si Lista princip executii de lucrari din care sa rez executarea in ultimii 5 ani a max 3 contr cu ob asem si a carui val a fost de min 97.000 lei.Of va prez certif de buna exec: recomandare din partea benef contr prez ca exp sim, care se incadr in cerintele de la acest punct. Mentionam ca din contr prez ca exp sim, sunt suficiente numai informatiile privind partile contractante, obiectul contractului, valoarea contractului si durata acestuia, precum si pagina ce poarta semnaturile reprezentantilor legali ai partilor contractante.Vor fi acceptate si documente care vor certifica executia partiala a lucrarilor cu conditia ca valoarea acestora sa corespunda valorii minime impuse de 97.000 lei.Of va putea prez si alte docum pe care le consid edific in sustinerea si dovedirea exp similare. Of straini prez docum in orig/copie legal/copie lizibila cu ment "conform cu originalul" insotita de trad legaliz in lb romana., Cerinta nr. 2Se solicita Declaratie si lista privind subcontractantii. Ofertantul va preciza pentru subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca partidin contract (in exprimare valorica), date de identificare din certificatul de inregistrare, valoarea subcontractanta.In anexa, are obligatia de a prezenta: valoarea subcontractata, acordul subcontractantului si specimen de semnatura (sau va prezenta Acord de subcontractare, semnat)., Cerinta nr. 3Se solicita Declaratie si lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Cerinte obligatorii: Echipamentele obligatorii (proprietate sau inchiriere) pentru indeplinirea contractului sunt: schela metalica prevazuta cu balustrada si scari de acces., Cerinta nr. 4Se solicita Declaratie si lista privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului.Cerinte obligatorii: Ofertantul va preciza personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, angajat al ofertantului sau cu contract de colaborare sau angajament/e de participare din care, in mod obligatoriu, vor face parte: - responsabil RTE si CQ; Sef santier;
- Inspector protectia muncii, precum si personal de executie calificat in conformitate cu L10/1995.Ofertantii vor prezenta CV-urile personalului de conducere si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului si copii ale autorizarilor personalului. Of straini prez docum in orig/copie legal/copie lizibila cu ment "conform cu originalul" insotita de trad legaliz in lb romana.Aceasta cerinta este solicitata in conformitate cu prevederile din Legea 10/1995 cu modificarile ulterioare. Certificatul ISO 9001:2008, sau echivalent, emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru domeniul de activitare al licitatiei in cauza.Certificatul va fi valabil la data depunerii ofertei., Certificatul ISO 14001:2004 sau echivalent, emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de managementde mediu pentru domeniul de activitate al licitatiei in cauza.Certificatul va fi valabil la data depunerii ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 13:14