Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii capitale cladiri


Detaliu pentru invitatia numarul 327447
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SANATORIUL BALNEOCLIMATERIC DE COPII BUSTENI
Numar invitatie: 327447/21.05.2012
Denumire contract: Reparatii capitale cladiri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSANATORIUL BALNEOCLIMATERIC DE COPII BUSTENICod fiscal: 2845591, Adresa: BUSTENI STR FANTANII NR 3, Busteni, Telefon: 0244320109, Fax: 0244320109
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BUSTENI STR FANTANII NR 3, Busteni, Romania, cod postal: 105500, telefon: +40 244320109, fax: +40 244320109, persoana de contact: SANATORIUL BALNEOCLIMATERIC DE COPII BUSTENI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BUSTENI STR FANTANII NR 3, Busteni, Romania, cod postal: 105500 - birou protocol
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii capitale cladiri
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul se incheie pentru executia de lucrari de reparatii capitale cladiri, respectiv interventii si reabilitare conform prezentei Documentatii de atribuire si a specificatiilor Caietului de sarcini.Reparatiile capitale vor cuprinde: 1. reparatii si reabilitare termoizolatie exterioara la 5 vile (pavilioane)2. reparatii si reabilitare bloc alimentar si sediu administrativ;3. reparatii si reabilitare acoperis la vilele (pavilioanele) 1, 4 si 5.Obiectivele sunt situate instr. Alpinistilor, nr. 7, localitatea Busteni, judetul Prahova.Valoarea estimata a prezentei proceduri de atribuire (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) este de 403.225, 00 lei, fara TVA. Valoarea estimata maxima este de 483.870, 00 lei fara TVA, suma ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 403, 225 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5.000, 00 lei.Valoarea care se retine in cazul in care ofertantul depune o contestatie care va fi respinsa de catre CNSC, in temeiul art.278'1, alin.(1) din OUG 34/2006, este de 4.032, 25 lei.Garantia pentru participare este irevocabila si se va constitui in lei, in urmatoarele forme: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (care va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 4.032, 25 lei, conform prevederilor art 278'1 alin.(1) din OUG 34/2006, in cazul in care ofertantul a depus o contestatie care a fost respinsa de catre C.N.S.C.b) virament bancar in contul autoritatii contractante RO93TREZ5295041XXX0000 17, TREZORERIA BUSTENI;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei va fi de 10% din valoarea fara TVA a contratului. Garantia se va constitui in conformitate cu art. 90 din HG nr. 925/2006.Modul de restituire a garantiei de buna executie se face dupa cum urmeaza: 70% din valoarea garantiei in cel mult 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca achizitorul nu a formulat pana la acea data nici o reclamatie de executare a garantiei de buna executie si cu conditia emiterii certificatului de receptie la terminarea lucrarilor, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;30%din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, la emiterea procesului verbal de receptie finala, daca autoritatea contractanta nu a formulat pana la acea data nici o reclamatie de executare a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (declaratia de eligibilitate): Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator. conform Formularului nr.1 din Sectiunea Formulare. Incadrarea ofertantului sau, dupa caz, a eventualului tert sustinator in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere (privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) si Certificat de atestare fiscala.Se va completa si prezenta Formularul 2 din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.Certificatul de atestare fiscala: va fi eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat. Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele vor fi prezentate de fiecare asociat si dupa caz, de tertul sustinator.Incadrarea operatorului economic in situatia prevazuta la art. 181 sau dupa caz, tertului sustinator in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Cerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010.Se va completa si prezenta Formularul 3 din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul solicitat.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. - Se va completa si prezenta Formularul 4 din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.- Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Mijea Nicolae - manager, Brutaru Marian ? director financiar-contabil, Ileana Constantin - administrator. Documentul va fi prezentat de fiecare asociat si de eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Cerinta nr.5Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie. Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii de atribuire: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere, se solicita completarea acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului. Se va completa si prezenta Formularul 5 din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta. Informatii privind persoane juridice/fizice romane. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e) domeniul de activitate principal;f) domeniile de activitate secundare;g) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).h) administratorul/imputernicitul operatorului economic.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Se va prezenta in oricare dintre formele, original, copie lagalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul solicitat.Informatii privind persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional insotite de traduceri autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri din ultimul an.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a realizat o cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimul an de minimum: 300.000, 00 lei.Se va completa si prezenta Formularul 6 din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.Valorile cifrei de afaceri vor fi convertite din euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana pentru respectivele monede. Toate calculele referitoare la astfel de conversii vor fi pezentate explicit in Fisa de informatii generale (Formularul 6).Se va completa si prezenta Formularul 6 din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprinzand subcontractantii, daca este cazul.Se va completa si prezenta Formularul 7 din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta, Se solicita ofertantului sa faca dovada ca a executat, in ultimii cinci ani, pana la termenul limita de depunere a ofertelor, lucrari de interventie si reabilitare acoperis, cu realizare de invelitori cu tigla metalica pentru o suprafata de minim 900 metri patrati.Pentru dovedirea celor declarate, se solicita ofertantului prezentarea a maxim un document/contract/proces-verbal de receptie (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Din documentul prezentatin sustinerea declaratiei trebuie sa reiasa urmatoarele informatii: cantitatea si valoarea lucrarilor, perioada si locul executiei acestora, daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Se va completa si prezenta Formularul 8 din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta., Se solicita ofertantului sa poata asigura echipamentele, utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele, baza de productie, alte mijloace fixe si dotari necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se solicita prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Pentru dovedirea celor declarate, se solicita ofertantului sa mentioneze care sunt echipamentele, utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele, baza de productie, alte mijloace fixe si dotari si daca sunt asigurate din dotarea proprie si/sau prin contracte de inchiriere. Se vor prezenta facturi, acte de proprietate, contracte de leasing etc.Documentele se vor prezenta in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Se va completa si prezenta Formularul 9 din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat ., Se solicita operatorului economic sa faca dovada ca dispune depersonal tehnic de specialitate sau ca a obtinut angajamentul de participare al acestuia pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariCerintele minime privind personalul tehnic de specialitate: 1.Responsabil tehnic cu executia ? inginer/subinginer in domeniul constructii, atestat profesional de institutiile abilitate (de exemplu CNFPA, sau echivalent).2. Montator pereti si plafoane din ghips carton atestat profesional de institutiile abilitate (de exemplu CNFPA, sau echivalent).3. Constructor calificat atestat profesional de institutiile abilitate (de exemplu CNFPA, sau echivalent).Se solicita prezentarea Declaratiei privind efectivele medii anuale ale personalului angajatsi asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Se va completa si prezenta Formularului 10 din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Componenta tehnica
30
Descriere: Termenul de executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: acces nerestrictionat www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer