Achizitie publica - "Reparatii capitale cladiri" Cod CPV: 45453000-7
Detaliu pentru invitatia numarul 333423
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333423/09.08.2012
Denumire contract: "Reparatii capitale cladiri" Cod CPV: 45453000-7
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSANATORIUL BALNEOCLIMATERIC DE COPII BUSTENICod fiscal: 2845591, Adresa: BUSTENI STR FANTANII NR 3, Busteni, Telefon: 0244320109, Fax: 0244320109
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BUSTENI STR FANTANII NR 3, Busteni, Romania, cod postal: 105500, telefon: +40 244320018, fax: +40 244320062, persoana de contact: MIJEA NICOLAE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BUSTENI STR FANTANII NR 3, Busteni, Romania, cod postal: 105500 - sala de mese a SBC Busteni
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Reparatii capitale cladiri" Cod CPV: 45453000-7
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii capitale cladiri
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 483, 870 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este de 5000 lei pentru valoarea contractului fara suplimentariPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extind.perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana (model Formular nr.3). Garantia de participare se poate constitui in conformitate cu prevederile art.86 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament - cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor - se va mentiona in adresa de inaintare perioada de valabilitate a garantiei de participare - cont RO93TREZ5295041XXX000017.? Trezoreria Busteni, CF 2845591Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G. nr. 925/2006 si art.2781 din O.U.G. nr.34/2006.Restituirea GP se face in conf cu preved. art. 88 din HG 925/2006.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.
Garantie de buna executie
5 % din pretul contractului, fara TVA - se va constitui conform prevederilor art.90 din H.G. nr.925/2006 sau prin retineri succesive conform prevederilor art.90 alin. 3 din HG 925/2066 si H.G. nr.1045/2011 (model Formular nr.3A).Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2066 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1Decl neincadrarea in disp art.180-Complet formular 5a-original-va fi prezentat ofertant, ofertanti asociati, terti sustinator(daca este cazul)-Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.2Decl neincadrarea in disp art.181- Complet formular 5-original-pt neincadrarea in prev art.181 vor fi prezentate ofertant, ofertanti asociati, terti sustinator(daca este cazul)-autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora), pentru terti sustinatori se solicita declaratie de neincadrare in art 181.a, c^1 - completare formular 5 b3Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general)din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"4Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale)din care sa reiasa obligatiile exigibile la data in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"5Certificat de participare cu oferta independenta-formular 6-va fi prezentat ofertant/ ofertanti asociati6Declaratie neincadrarea in preved art.69^1-Completare formular7-se va prezenta de ofertant, ofertanti asociati (in cazul unei asocieri), de subcobtractanti (daca este cazul), tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevart 69^1, persoanele ce detin fctie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mijea Nicolae ?Manajer, Brutaru Marian?director financiar contabil, Ileana Constantin, -administrator se va prezenta de ofertant/ofertanti asociati 1. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane- Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate - emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - se va prezenta de ofertant / ofertanti asociati- Ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.Pentru persoane juridice straine - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri pe pultimii 3 ani -2009, 2010, 2011. Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 400.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: cerinta-lista cu principalele lucrari similare prestate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelorcerinta-prezentarea a cel putin 1(unu) contract similar executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor), a carui val sa fie cel putin egala cu 400.000 leicerinta-lista privind utilaje, instal si echip th. Se solicita, ca cerinta minima, obligativitatea asigurarii a cel putin 400 mp schela metalica(nu se accepta folosirea alpinismului utilitar)-Declaratie privind efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani(calculati de la data limita de depunere a ofertelor)-Dovada asig cu pers th autorizat: -resp th ce executia(RTE)in domeniul contractului(constructii civile)-resp cu calitatea(C.Q.)-conform L 10/1995 privind calitatea in constr-Numirea unui coordonator in materie de SSM, Pentru personalul implicat indeplinirea cerintelor se poate demonstra prin luarea in calcul a resurselor ofertantului / ofertantilor asociati sau pe cele ale subcontractantului cu conditia ca cel care dispune de resursele umane autorizate sa realizeze partea din contract pentru care se impun autorizarile solicitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2012 10:01