Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii capitale dale din beton la pista de decolare aterizare existenta-Aeroportul Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 322246
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: R.A. AEROPORTUL IASI
Numar invitatie: 322246/21.03.2012
Denumire contract: Reparatii capitale dale din beton la pista de decolare aterizare existenta-Aeroportul Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A. AEROPORTUL IASICod fiscal: 9671409, Adresa: Moara de Vint 34, Iasi, Telefon: +40 232271590, Fax: +40 232271570
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Moara de Vint 34, Iasi, Romania, cod postal: 700377, telefon: +40 232271590, fax: +40 232271570, persoana de contact: compartiment achiziti publice-contracte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Moara de Vint 34, Iasi, Romania, cod postal: 700377, telefon: +40 232271590, fax: +40 232271570, in prezenta comisiei de evaluare oferte si a ofertantilor si sau imputernicitilor acestora.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii capitale dale din beton la pista de decolare aterizare existenta-Aeroportul Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii capitale dale din beton la pista de decolare aterizare existenta-Aeroportul Iasi si servicii de proiectare, conform caiet de sarcini si anexa caiet sarcini;
II.1.6) CPV: 45235210-8 - Reinnoirea imbracamintei pistei de decolare si de aterizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 893, 260 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 103300 lei, (1, 5% din valoarea estimata). Modul de constituire al garantiei pentru participare.(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.pentru IMM se va constitui in proportie de 50% din valoare estimata fara TVA(51650 lei);In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma de 8249 lei(intre 4.200.001 lei si 42.000.000 inclusiv- 7980 lei +0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei);)-Formular 111 din sectiunea Formulare).perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate oferta, adica 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%din valoarea contractului (fara TVA) si in conformitate cu HG 1045/2011.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractIMM vor constitui in proportie de 50% din valoare contract fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul 12A - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ;Formularul 12AA -art. 69^1din O.U.G. nr.34/2006-legat de conflictul de interese(nominalizare conform cu Formularul 12AA din sectiunea Formulare)- atrage excluderea ofertantului/asociati/subcontractanti/terti sustinatori din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitiepublica;
-( se depune in original de catre fiecareofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori);Formular 12AB- Declaratie Certificat de participare la licitatia cu oferta independenta;Formularul 12B -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;Formular nr. 12C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;1.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local-din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si 2.certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilorde asigurari sociale la bugetul general consolidat- sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Persoanele obligate sa completeze declaratia privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006. oferta individuala, oferta individuala +sustinere, oferta comuna, oferta comuna+sustinere;Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 mofdificata prin Lg.279/2011;Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)OUG 34/2006 mofdificata prin Lg.279/2011; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic;in cazul ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul;
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani minim 13.780.000 lei;Angajament tert sustinator economic si financiar, in forma autentica- Formular 14
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.certificat de autorizare ca agent aeronautic civil2.DECLPRIV LISTALUCRARILOR EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI;Confirmarea experientei similare prin prezentarea a cel putin un contract de lucrarisimilare executat in ultimii 5 ani(calculati pina la data limita de depunere a ofertelor) si cel putin 1 recomandare in acest sens.3.DECL PRIV EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE IN ULTIMII 3 ANI4.DECL PRIV INF DE PERSONAL PENTRU INDEPLINIRE CONTRACT;, 5.Decl priv utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune op ec pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si anume : Betoniere cu amestec fortat sau cu cadere libera in statie fixa sau mobile;
- Automalaxoare (masini transport beton);
- Masina de taiat beton cu discuri diamantate;
- Ciocan pneumatic ;
- Freza rutiera;
- Grinda vibratoare;
- Pervibratoare electrice de interior;
- Grup electrogen;
- Autocisterna cu apa;
- Dulapi de lemn sau longrine metalice;
- Pikamere, lopeti, mistrii, perii, drisca, dreptar;
- Aparat pentru stropit solutia de protectie.6.Declaratia ofertantului privind faptul ca dispune de o statia de betoane (in situatia in care ofertantul va fi declarat castigator, acesta va incheia un contract de invhiriere/colaborare/etc pentru furnizare betoane Decl priv respectarea masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari;Certificat ISO 14000 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: pentru cel mai scazut dintrepreturile ofertei se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (60 puncte); pentru alt pret se acorda punctaj astfel Pn = (pret minim/pret n) x punctajul maxim alocat
Durata de executie a contractului(zile calendaristice)
40
Descriere: pentru durata de executie efectiva cea mai scazuta, prevazuta in caietul de sarcini, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (40 puncte); pentru o durata mai mare punctajul se acorda astfel Pn = (durata minima/durata n) x punctaj maxim alocat; durata de executie maxima acceptata este de 29 zile calendaristice, peste aceasta perioada oferta va fi declarata neconforma, durata minima sub care oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional este de 23 zile calendaristice
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer