Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii capitale, extindere si mansardare Judecatoria Medias


Detaliu pentru invitatia numarul 329790
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Tribunalul Sibiu
Numar invitatie: 329790/19.06.2012
Denumire contract: Reparatii capitale, extindere si mansardare Judecatoria Medias
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTribunalul SibiuCod fiscal: 4406347, Adresa: Bd. Victoriei nr. 11, Sibiu, Telefon: 0723272205, Fax: 0269217702
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.J.S. Bach, nr. 4, Sibiu, Romania, cod postal: 550024, telefon: +40 269217702, fax: +40 269210109, persoana de contact: Tribunal Sibiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sibiu;str.J.S.Bach;nr.4 - Biblioteca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii capitale, extindere si mansardare Judecatoria Medias
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de , ,Reparatii capitale, extindere si mansardare Judecatoria Medias
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 071, 194 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 80000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelorgarantia de participare se va costitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art. 86 prin virament bancar sau printr-un instrum de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se va prezenta in original.In cazul unei contestatii respinse , garantia de participarea contestatarului i se va aplica art. 278(1) lit. c. din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din valoarea contractului atribuitGarantia de buna executie se va const. conf. art.90 din H.G. 925/2006Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 92572006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Formular 12. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Formular 2. Tertul sustinator, daca e cazul, va face dovada neincadrarii in prevederile art. 181a, c^1 si d3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/20104. Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local in luna anterioara deschiderii ofertelor. Pentru persoane fizice/juridice romane4.1 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativteritoriale pe raza caruia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.2 Certificat privind plata impozitelor si a taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun oferteleConditie de calificare: Autoritatea contractanta va exclude candidatul/ofertantul care inregistraza datorii la bugetul de consolidat si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Reesalonarea datoriilor nu reprezinta un aranjamentcu creditorii4.3 Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate alte documente echivalente) pri care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele zor fi prezentate in traducere legalizata la notariat. In cazul unei asocieri, ficare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care TribunalulSibiu le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale al operatorului economic5. Declaratii privind calitatea de participant la procedura; Formular nr.76. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Lista personalului de conducere, din cadrul Tribunalului Sibiu., care detine functii de decizie in cadrul procedurii: - magistrat dr. Marcel Ioan Rusu? Presedinte Tribunal Sibiu- ec. Maria Dobrica- manager economic- judecator Ioan Somandra- presedinte comisie licitatie- ing. IT Bogdan Sassu- membru comisie- cons. Mircea Tarta- membru comisie- ing. Ioan Muntean- membru comisie- cons. Marcela Bucur- membru comisie- ref. Aurelia Badiu- membru de rezerva 1.Pentru persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (constructii de cladiri).Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul.2. Pentru persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Nota: Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatie de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte copetenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract (copie)In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 2.Media cifrei de afacei globale pe ultimii 3 ani sa fie de minimum cu 14.000.000 leiIn cazul ofertantilor din categoria IMM trebuie sa faca dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea 346/2004, cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat., 1.Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente pe ultimii 3 ani financiari incheiati;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Prezentarea fiselor de experienta similara pentru contracte de executie lucrari.Prezentarea a max- 3 contracte din ultimii5 ani a caror valoare cumulata sa fie cel putin de 4.300.000fara TVA; 2. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;3. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii;a)coordonator lucrare;b)resp. tehnic cu executia;resp controlul calitatii;resp securitatea si sanatatea muncii4. Declaratie referitoate la utilajele, instalatiile, tehnice si materialele de care dispune operatorul economic; 5. Informatii privind subcontractantii Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract - lucrari costructiiCertificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contractlucrari costructii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer