Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REPARATII CAPITALE GARD


Detaliu pentru invitatia numarul 339539
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COLEGIUL AGRICOL SI DE INDUSTRIE ALIMENTARA VASILE ADAMACHI
Numar invitatie: 339539/16.11.2012
Denumire contract: REPARATII CAPITALE GARD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOLEGIUL AGRICOL SI DE INDUSTRIE ALIMENTARA VASILE ADAMACHICod fiscal: 4541858, Adresa: Aleea Mihail Sadoveanu nr.41, Iasi, Telefon: +40 332402588, Fax: +40 332402577
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Aleea Mihail Sadoveanu nr.41, Iasi, Romania, cod postal: 700490, telefon: +40 332402588, fax: +40 332402588, persoana de contact: MARCIANA DOCHITANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul COLEGIUL AGRICOL SI DE INDUSTRIE ALIMENTARA VASILE ADAMACHI , Aleea Mihail Sadoveanu nr.41, Iasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII CAPITALE GARD
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii capitale gard conform caietului de sarcini, proiectului tehnic.
II.1.6) CPV: 45340000-2 - Lucrari de instalare de garduri, de balustrade si de dispozitive de siguranta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 102, 190 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 2.000 lei. Modalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin (1)si(5) din HG nr.925/2006 actualizata: ?Virament bancar in contul autoritatii contractante: (RO15TREZ4065004XXX000324 Trezoreria Iasi); ?Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. -Prin depunere la casieria autoritatii contractante. Termenul de valabilitate al garantiei de participar e este de minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul incare sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si Decizia CNSC este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art.278^1 din OUG nr.34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA(2, 5% in cazul IMM). Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catrecontractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare Formular 12A, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator;Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG 34/2006-Prezentare Formular 12B-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati, pentru tert sustinator-declaratie art. 181 lit.a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 actualizata ;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor sicontributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Cerinta 3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 12C- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati;Cerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform art.69^1 din OUG 34/2006-Prezentare Formular nr.6-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Director prof. Carmen Beatrice ZelinschiDirector adj. prof. Lorica AxinteAdministrator financiar ec. Marciana DochitanuAdministrator financiar patrimoniu Virgil ViziteuLista consilierilor locali: Anghel Ficu, Antipa Gabriela, Aur Marius Catalin, Bejan Vistoc, Boca Adrian Florin, Bogdanici Camelia Margareta, Boisteanu Paul Corneliu, Bulgariu Catalin, Buraga Sandu, Chirica Mihai, Danga Marius Sorin, Gavrila Camelia, Ghibu Cristian, Grigoras Gheorghe, Grigore Gabriel, Harabagiu Gabriel, Iacoban Sorin Avram, Leonte Constantin, Matasaru Petru Daniel, Navodaru Laurentiu, Ostaficiuc Marius Eugen, Preda Anca, Rudnic Erica, Sandu Vasile, Scripcaru Catalin, Vranceanu Simona Elena .Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator;Cerinta nr.5-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare Formular 3-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati;Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul . Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 2 Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM - daca este cazulNota: In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri, garantiei de participare si a garantiei de buna executie. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoriaIMM ? Formular 7.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Fisa de Informatii generale.Se solicita prezentarea cifrei de afaceri globala in valoare de minim 200.000 lei care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani ; se va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala .Pentru sustinerea datelor prezentate se pot prezenta bilanturi contabile, alte acte relevante.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - O lista aprincipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr.2 Experienta similara: in ultimii 5 ani, a finalizat cel putin un contract similar in valoare de min 100.000lei. Prin contract de lucrari finalizat se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de pv de receptie partiala; sau lucrari receptionate insotite de pv la terminarea lucrarilor; sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala. Valabilitatea contractelor se va raporta la data limita de depunere a ofertelor.Se solicita certificatul de receptie alucrarilor de la beneficiarul investitiei sau pv de receptie insotit de recomandari de la beneficiari. Se solicita: -contractele de lucrari, inclusiv actele aditionale la acestea, in copie cf cu originalul;
-pv de receptie, in copie cf cu originalul, din care sa reiasa valoarea lucr executate, termenul de executie, princip tipuri de lucr executate, obs comisiei de receptie;
-recomandari din partea benef in copie cf cu originalul., Cerinta nr.3 Dotari tehnice, echipamente, utilaje necesare pentru executarea contractuluiDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (inclusiv lista utilaje si declaratie de disponibilitate).dispune , pe intreaga perioada de derulare a contractului de toate utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice solicitate . In functie de forma de detinere , se solicita prezentarea de catre ofertant a urmatoarelor documente, in copie conform cu originalul : contracte de vanzare cumpararesau facturi fiscale; - contracte leasing; -contracte de inchiriere ; -contracte de prestari servicii . Valabilitatea contractelor se va raporta la data limita de depunere a ofertelor .Se accepta si prezentarea unui angajament de punere la dispozitie a utilajelor ., Cerinta nr.4 Informatii referitoare la efective medii anuale ale personaluluiangajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Declaratii privindpersoanele responsabile pentru executia lucrarilor.Se vor prezentaurmatoarele documente: - CV semnat si stampilat in original;
- Declaratii, care sa demonstreze disponibilitatea pentru implicarea inechipa ofertantului propusa pentru indeplinireacontractului.- copie « conform cu originalul » a diplomelor de studii, aatestatelor/certificatelor profesional., Cerinta nr. 5Informatii despre subcontractanti(daca este cazul )Declaratie privind partea/partilecare sunt indeplinite de subcontractanti Resursele materiale si umane alesubcontractantilor declarati se vor lua in considerare daca se vor prezentadocumente relevante pentru partea lor deimplicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.Nota : In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeazasa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti , atunci autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului deachizitie publica respectiv , prezentarea contractelor incheiate intre intreviitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta ., Cerinta nr. 6 Informatii despre asociati (daca este cazul)- Acord de asocierein vedereaparticiparii la procedura de atribuire a contractului. In cazul in care ofertacomuna este declarata castigatoare se solicitalegalizarea asocierii. Cerinta nr. 1 Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001/2001 SAU ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer