Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii capitale Gradinita nr.6 din Alba Iulia - servicii de proiectare


Detaliu pentru invitatia numarul 336271
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ALBA IULIA
Numar invitatie: 336271/28.09.2012
Denumire contract: Reparatii capitale Gradinita nr.6 din Alba Iulia - servicii de proiectare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ALBA IULIACod fiscal: 4562923, Adresa: Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Alba Iulia, Telefon: +40 0258811993, Fax: +40 0258811993
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510134, telefon: +40 0258811993, fax: +40 0258811993, persoana de contact: COSMIN BUZGURE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii capitale Gradinita nr.6 din Alba Iulia - servicii de proiectare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii capitale Gradinita nr.6 din Alba Iulia - servicii de proiectare: 1.Expertiza tehnica si expertiza biologica2.Documentatia de avizare pentru lucrarile de interventii3.Proiect faza PT, PAC+CS+DDE
II.1.6) CPV: 71221000-3 - Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 354.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumulgarantieide participare este700 lei.Garantia pentru participare va fi valabila 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor si va fi irevocabila.Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participarepoatefi constituita in urmatoarele forme: -instrument de garantare (FORMULAR 2) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- depunerea la autoritatea contractantaa unui ordin de plata in lei in contul deschis la Trezoreria Alba Iulia, CUI 4562923, contRO89TREZ0025006XXX000175.- Lichiditati la Casieria Institutiei.- autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278^1 alin. 1 litera a din OUG 34/2006 modificata, iar in cazul in care Consiliul va respinge contestatia ca fiind nefondata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10 % din valoarea contractului de servicii, fara TVA.Modul de constituire : ·printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;·prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la Trezorerie , cu respectarea art.90, alin.(3) din HG 925/2006;Modul de restituire: a)valoarea garantiei de buna executie aferenta studiilor de prefezabilitate si/sau fezabilitate, in termen de 14 zile de la data predarii si insusirii/aprobarii documentatiei tehnico-economice respective, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei;b) valoarea garantiei de buna executie aferenta proiectului tehnic si/sau detaliilor de executie, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1.Declaratii privind eligibilitatea-Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu FORMULARUL 3 ? incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 3Cerinta nr.2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? FORMULARUL 4(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta nr.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 ? completare FORMULARUL 5-Certificat constatator (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.-Certificat constatator (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul Local de la sediul ofertantului care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentateinoriginal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea *conform cu originalul* insotita traducerea autorizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte FORMULARUL 5.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 5 completat pentru punctele a), c) si d) respectiv ca nu se incadreaza in prevederile de la art. 181 lit.a), c^1 si d) OUG 34/2006;Cerinta nr.4.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.310/2010 privind punerea in aplicare a Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta-Certificatul de participare la licitatie conform Ordin ANRMAP 314/2010 ? FORMULARUL 6. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Cerinta nr.5.Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare ? FORMULARUL 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 7.Persoanele cu functie de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica sunt nominalizate in anexa la Formularul 7. Certificat constatator ONRC: Persoane juridice/fizice romane - Ofertantul va prezenta Certificatulconstatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depuneriiofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment , incapacitate de plata, etc.Persoane fizice romane : Autorizatie de functionare precum si orice alt document considerat edificator pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului? copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice /fizice straine: Pentru persoanele juridice/fizice straine Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" insotita de traducerea autorizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatia economico-financiara: Declaratie privindcifra medie de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, fara a fi luat in considerare anul in curs, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei. Anul2011:1euro = 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Listaprincipalelorservicii similareprestate in ultimii 3 ani.Pentrudemonstrarea experienteisimilare , operatorii economici vor prezenta contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani , insotite de recomandari din partea beneficiarilor, precum side procesele verbale de receptie. Respective certificari/recomandari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritaticontractante sauclientiprivat, valoarea, perioada silocul executiei lucrarilor., Cerinta nr.2: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Nota: In cazul in care oferta este prezentata in asociere cu mai multi operatori economici se va prezenta formularul de catre fiecare asociat., Cerinta nr.3 : Informatii referitoarela personalultehnic despecialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru derularea contractului., Cerinta nr.4: Se va prezenta o declaratie privind echipamentele tehnice. Ofertantul va prezenta dotarea cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Cerinta nr.5: Declaratia privindsubcontractantii si specializarea acestora (daca e cazul) precum siacordurile de subcontractare., Cerinta nr.6: Informatii privind asociatii: In cazul ofertei depuse in comun de mai multioperatori economici se va prezenta acordul de asociere incheiat in vederea participarii la procedura sidocumentele pentrupartea lor de implicare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP de la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2012 08:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer