Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REPARATII CAPITALE GRUPURI SANITARE DIN LICEU


Detaliu pentru invitatia numarul 334423
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COLEGIUL "COSTACHE NEGRUZZI" IASI
Numar invitatie: 334423/28.08.2012
Denumire contract: REPARATII CAPITALE GRUPURI SANITARE DIN LICEU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOLEGIUL "COSTACHE NEGRUZZI" IASICod fiscal: 4701541, Adresa: Str. Toma Cozma nr.4, Iasi, Telefon: 0232-267616, Fax: 0232-210510
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Toma Cozma nr.4, Iasi, Romania, cod postal: 700555, telefon: +40 0232267616, fax: +40 0232210510, persoana de contact: Diana Pintilie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Colegiul "C. Negruzzi", Str. Toma Cozma nr.4, Iasi, Romania, cod postal: 700555, telefon: +40 0232267616, fax: +40 0232210510
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII CAPITALE GRUPURI SANITARE DIN LICEU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru eficientizarea si modernizarea grupurilorsanitare din incinta Colegiului, folosite de un numar de aproximativ 1100 de elevi si care prezinta numeroase degradari, este necesar a fi efectuatelucrari de recompartimentare a cabinelor, faiantarea acestora, schimbarea wc-urilor turcesti, schimbarea instalatiei sanitare, racord electric corpuri de iluminat.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 276, 236 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Modul de constituire: 1). Virament bancar sau instr. de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, in original; scrisoare de garantie bancara. NOTA: Viramentul se va efectua cu OP in contul RO41TREZ4065004XXX000341 ? Trezoreria Iasi, cod fiscal 4701541. 2)Numerar depus la casieria Colegiului; IMM ? conform legii nr.346/2004.Mentiuni speciale: In cazul depunerii unei contestatii, se vor aplica prevederile art.278^1 alin.1, lit.a din O.U.G. nr.34/2006.In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv ? 1% din aceasta valoare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu art.89 alin.2 din HGR 925/2006. Se va depune in original, astfel: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006; b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (candidatul/ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr. 1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea- ref. la neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34 / 2006 (conform model din sectiunea Formulare). Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul;2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 (conform model din sectiunea Formulare). Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit.c)1, lit.d) si lit.e) din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratia va fi insotita de certificate constatatoare (in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila) pentru indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, emise cu cel mult 30 zile inaintea datei depunerii ofertelor si valabile la data depunerii (formulare tip eliberate de autoritatile competente ? perioada de valabilitate a certificatelor constatatoare este cea stabilita de autoritatile emitente si este cea existenta in cuprinsul certificatelor) astfel: *Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;*Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert, acesta trebuie sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit. c)1, lit.d) si lit.e) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta declaratie trebuie completata de fiecare membru al grupului.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (cf. model formular din sectiunea Formulare).5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1/OUG 34/2006 (cf. model formular din sectiunea Formulare).Persoane cu functii de decizie sunt: Director - Elvira Rotundu, contabil sef -Elena Toma, presedinte comisie de evaluare -Mihaela Tura, membri comisie de evaluare: Dumitru Tomorug, Adrian Cuperman, Catalin Rotaru, Diana Pintilie, Alin Pricop, Petru Ursache.Lista persoanelor care au avut atributii inaprobarea bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractuluilui de achizitie publica sunt: Primar Municipiul Iasi -Gheorghe Nichita, director general Primaria Municipiului Iasi - Maria Simionescu, consilieri locali: Anghel Ficu, Antipa Gabriela, Aur Marius Catalin , Bejan Victor, Boca Adrian Florin , Bogdanici Camelia Margareta, Boisteanu Paul Corneliu , Bulgariu Catalin , Buraga Sandu , Chirica Mihai ? viceprimar, Danga Marius Sorin - viceprimar, Gavrila Camelia , Ghibu Cristian , Grigoras Gheorghe , Grigore Gabriel , Harabagiu Gabriel , Iacoban Sorin ? Avram, Leonte Constantin, Matasaru Petre Daniel, Navodaru Laurentiu , Ostaficiuc Marius Eugen, Preda Anca , Rudnic Erica , Sandu Vasile , Scripcaru Calin , Vranceanu Simona Elena.6. Declaratie de insusire a documentatiei de atribuire si a contractului ? tip atasat (cf. formular anexat). 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei si valabil la data depunerii ofertei, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.2. Persoanele juridice/fizice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita prezentarea Fisei de informatii generale (in conformitate cu modelul din capitolul Formulare).Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (exclusiv anul in curs) trebuie sa fie cel putin 500.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita prezentarea Declaratiei privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un contract similar sau cel putin un contract similar aflat in derulare (se vor prezenta copii ale informatiilor relevante din contract), dar in cadrul caruia s-au executat lucrari care se pot demonstra prin procesele verbale de receptie partiala, in valoare de cel putin: 250.000 lei.Fiecare contract de experienta similara va fi insotit de o recomandare scrisa a beneficiarului, in xerocopie, certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere. Informatii privind personalul de specialitate si CV-uri., Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Se va prezenta ?Declaratia privind subcontractantii? din capitolul Formulare, completat de catre contractant si de toti subcontractantii.Se va prezenta o descriere a modului in care contractantul principal va monitoriza si conduce subcontractanti pentru a asigura realizarea in timpul stabilit a activitatilor subcontractate. Se va prezenta copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001 , in termen de valabilitate mentionat de emitent., Se va prezenta copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat standardul 14001in termen de valabilitate mentionat de emitent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este postata pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2012 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer