Achizitie publica - reparatii capitale grupuri sanitare tip1, tip2 si tip3
Detaliu pentru invitatia numarul 339073
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339073/08.11.2012
Denumire contract: reparatii capitale grupuri sanitare tip1, tip2 si tip3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC NEGRESTI OASCod fiscal: 3963960, Adresa: STRADA VICTORIEI NR.90, Negresti-Oas, Telefon: 0261854989, Fax: 0261854566
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA VICTORIEI NR.90, Negresti-Oas, Romania, cod postal: 445200, telefon: +40 261854989, fax: +40 261854566, persoana de contact: ADRIAN CARDOS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Orasenesc Negresti Oas, Strada Victoriei nr.90, localitatea Negresti Oas, judetul Satu Mare, la Compartimentul Achizitii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: reparatii capitale grupuri sanitare tip1, tip2 si tip3
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii grupuri sanitare tip1, tip2 si tip3: - demontarea unor ziduri despartitoare aflate in interiorul unor grupuri sanitare (la cele de tip 2 si de tip 3) si inlocuirea lor cu panouri din PVC si policarbonat;
- inlocuirea usilor de acces prin demontarea celor existente si montarea unor usi din PVC;
- mascarea conductelor de canalizare respectiv a tevilor de alimentare cu apa calda si apa rece cu placi din gips carton hidrofug;
- desfacerea placajelor de faianta existente la pereti;
- pregatirea peretilor in vederea aplicarii placajelor de faianta;
- placarea peretilor cu placi de faianta si montarea de profile penru protectia muchiilor;
- placarea pardoselii cu gresie ceramica;
- ridicarea cotei gresiei din grupurile sanitare in vederea montarii sifoanelor de pardoseala cu iesire laterala;
- zugravirea peretilor si tavanelor cu vopsea lavabila;
- demontarea obiectelor sanitare existente, a accesoriilor aferente, a conductelor de apa calda, apa rece si de canalizare si inlocuirea acestora cu obiecte sanitare si accesorii aferente de generatie noua si respectiv cu conducte din PP-R (pentru conducte de apa calda si de apa rece) si din PP pentru conductele de canalizare;
- inlocuirea sifoanelor de pardoseala cu sifoane cu iesire laterala.Aceste lucrari sunt descrise caietul de sarcini, parte a documentatiei de atribuire.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 169, 354.83 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 3050 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, conform prevederilor art.43indice 1 din OUG nr.34/2006.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - sub forma de virament bancar in contul de garantii al spitalului IBAN RO36TREZ5485006XXX001906, deschis la Trezoreria Negresti Oas.Se va prezenta copia ordinului de plata cu mentiunea conform cu originalul, semnatura si stampila ofertantului si va avea viza bancii prin care s-a efectuat viramentul;
- instrument de garantare emis de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara cf.modelului din sectiunea Formulare) sau de catre o societate de asigurari. Se va prezenta documentul respectiv in original.- numerar depus la caseria spitalului. Se va prezenta copia chitantei.Ofertantii individuali sau in asociere, care doresc sa beneficieze de prevederile Legii nr.346/2004, vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie (GBE) este de 10% din valoarea fara TVA a contr.de lucrari incheiat.Termen de constituire GBE: la data semnarii contractului.Modalitate de constituire: sub forma de instrument de garantare emis de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara cf modelului din sectiunea Formulare) sau de catre o societate de asigurari.Trebuie sa fie irevocabila.Se va prezenta in original.GBE va avea valabilitate cel putin egala cu durata contract(perioada de executie a lucrarilor inclusiv perioada de garantie a lucrarii); retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale cf.art.90, alin.3 din HGnr.925/2006 cu modif.si complet.ulterioare.Ofertantii individuali sau in asociere, care doresc sa beneficieze de prevederile Legii nr.346/2004, vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. In cazul asocierilor, GBE va fi depusa de partenerul conducator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind eligibilitatea ? temei legal pentru solicitare: art.180 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator va trebui sa prezinte aceasta declaratie: -declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 ? temei legal pentru solicitare : art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ;
-declaratie privind calitatea de participant la procedura. Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator va trebui sa prezinte aceasta declaratie.Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181, lit.a, c^1 si d din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
-certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului consolidat al statului, emis de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Dupa caz, fiecare asociat va trebui sa prezinte acest document;
-certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de Directia/Serviciul de specialitate al Consiliului Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul social din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Dupa caz, fiecare asociat va trebui sa prezinte acest document;
-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? temei legal pentru solicitare: Ordinulpresedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ;
-declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1 din OUG 34/2006 ? temei legal pentru solicitare: art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Persoanele din cadrul autoritatii contractante care aproba/semneaza documente emise in legatura cu organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt: Manager - Mitrut Diana, Director financiar contabil: Pap Dalma, Director medical: Lupu Cristian.Comisia de evaluare a ofertelor: Cuibus Cristian - presedinte cu drept de vot, Havrila Nicolae - membru, Cardos Adrian - membru, Bacanu Petruta - membru de rezerva. - certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) din care sa rezulte obiectul de activitate al operatoruluieconomic. Obiectul contractului de achizitie publica trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator prezentat trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei ? temei legal pentru solicitare: art.183 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea " conform cu originalul";
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale ? temei legal pentru solicitare: art.184 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate conform cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Ofertantul va nominaliza in lista un contract de lucrari similare cu obiectul procedurii de atribuire, in val. de cel putin 169.000 lei fara TVA.Se va depune copia contractului sau cel putin partile relevante ale contractului din care sa reiasa denumirea partilor, denumirea si obiectul contractului, valoarea totala finala a contractului, perioada de derulare a contractului, procentul indeplinit de executant, etc. Temei legal pentru solicitare: art.188 din OUG 34/2006 cu modif. si complet.ulterioare. Dupa caz, fiecare asociat va trebui sa prezinte lista., Lista cu personal propus pentru indepl. contr.de lucrari.Se solicita ca ofertantul sa dispuna de cel putin: 1 pers. inginer construc-tii, cu studii superioare in domeniu pentru partea de constructii a lucrarii;1 pers. inginer instalatii in constructii, cu studii superioare in domeniu, pentru partea de instalatii a lucrarii;minim 5 muncitori calificati in domeniul instalatiilor pentru partea de instalatii aferenta lucrarii;minim 5 muncitori calificati in domeniul cons-tructiilor pentru partea de constructii a lucrarii;1 responsabil tehnic cu executia, cu atestat in domeniul (I) ?constructii civile, industriale si agrozootehnice? si (IX) ?constructii edilitare si de gospodarie comunala?, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, emis de Minister.Dezv.Regionale si Turismului.Temei legal solicitare: art.14 din HG nr.731/ 1991.;1 responsabil in domeniul protectiei si securitatii muncii.Se accepta prezentarea Declaratie privind pers.angajat cf.model din sectiuneaFormulare, Lista cu personalul propus pentru indeplinirea contractului de lucrari va fi insotita de copia legalizata sau copia lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, a documentelor de calificare profesionala (diploma sau certificat); atestatele valabile, in conformitate cu prevederile legale; copia contractelor de munca / conventiilor civile pentru cei 2 ingineri si muncitorii calificati; se accepta extras din REVISAL.Dupa caz, fiecare asociat va trebui sa prezinte aceasta lista. Conditia se considera a fi indeplinita, in cazul asocierii, in mod cumulativ.Se accepta si prezentarea Declaratiei privind personalul angajat conform modelului din sectiunea Formulare., Declaratie privind partea/partile din contract care este/sunt indeplinita/ indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Temei legal pentru solicitare: art.188 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Dupa caz, fiecare asociat va trebui sa prezinte aceasta declaratie. Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent privind managementul calitatii, emis de organisme independente, din care sa reiasa obiectul de activitate de instalatii in constructii, in valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Temei legal pentru solicitare art.191 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP, de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 15:01