Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii capitale instalatii termice/ incalzire Scoala "Veronica Micle"


Detaliu pentru invitatia numarul 329407
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SCOALA "VERONICA MICLE" Iasi
Numar invitatie: 329407/12.06.2012
Denumire contract: Reparatii capitale instalatii termice/ incalzire Scoala "Veronica Micle"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA "VERONICA MICLE" IasiCod fiscal: 7347199, Adresa: SOS BUCIUM NR 72, Iasi, Telefon: 0232237003, Fax: 0232237003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS BUCIUM NR 72, Iasi, Romania, cod postal: 700285, telefon: +40 0232237003, fax: +40 0232237003, persoana de contact: Lavinia Jilavu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOS BUCIUM NR 72, Iasi, Romania, cod postal: 700285, telefon: +40 0232237003, fax: +40 0232237003, persoana de contact: Lavinia Jilavu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii capitale instalatii termice/ incalzire Scoala "Veronica Micle"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Datorita utilizarii indelungate , calitatii apei si factorilor corozivi, instalatia este partial colmatat cu depuneri intarite ce nu pot fi indepartate prin spalare, tevile prezinta zone corodate cu potential de pierdere a etanseitatii, organele de inchidere (robinetii) sunt blocati si/sau defecti, coturile si racordurile la calorifere sunt partial sau total obturate cu depuneri de piatra.Se impune inlocuirea caloriferelor si a sistemului de tevi de circulatie a agentului termic, inlocuirea robinetilot tur si adaugarea de robineti pe returul caloriferelor, iar racordurile de retur vor fi montate in diagonal in raport cu turul . Tevile noi vor fi metalice, laminate sau sudate pe generatoare.Se vor introduce in opera calorifere si tevi noi, insotite la livrare de certificare de calitate si/sau declaratii de conformitate.Tevile se vor vopsi cu grund anticoroziv si vopsea pe baza de diluant la culoarea solicitata de autoritatea contractanta.Se vor respecta prevederile proiectului tehnic intocmit de proiectantul autorizat , inclus in caietul de sarcini, precum si dispozitiile ulterioare ale proiectantului emise pe parcursul derularii lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 316, 333 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4.000 lei. - Valabilitatea de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Modul de constituire: 1) virament bancar sau instr.de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, in original;scrisoare de garantie bancara.Nota: viramentul se va efectuacu OP in contul¬¬RO92TREZ4065004XXX000296- TrezoreriaIasi, cod fiscal73471992) Numerar depus la casieria centrala a institutiei ; IMM - conform Legii nr.346/2004.Mentiuni speciale: In cazul depunerii unei contestatii, se vor aplica prevederile art. 278^1 alin 1, lit. a din O.U.G. nr. 34/2006. In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie - 5 % din pretul contractului fara TVA, in conformitate cu art 89 alin 2 din HGR. 925/2006. Se va depune in original, astfel: a)- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006; b)- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (candidatul/ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea ?ref.la neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006-(cf.formular 4); Declaratia va fiprezentata si de tertul sustinator, daca este cazul ;2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006-(cf.formular 3B);Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit. a), lit. c)1, lit. d) si lit. e) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;Declaratia va fi insotita de certificate constatatoare (in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila) pentru indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, emise cu cel mult 30 zile inaintea datei depunerii ofertelor si valabile la data depunerii (formulare tip eliberate de autoritatile competente ? perioada de valabilitate a certificatelor constatatoare este cea stabilita de autoritatile emitente si este cea existenta in cuprinsulcertificatelor) astfel: *Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;*Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert, acesta trebuie sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art 181 lit. a), lit. c)1, lit. d) si lit. e) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3. Certificat de participare cu oferta independenta conform OrdinuluiANRMAP Nr. 314/2010. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta declaratie trebuie completata de fiecare membru al grupului.4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura(cf. formular nr.6);5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 /O.U.G. nr. 34/2006 (cf. formular nr.7);Persoane cu functii de decizie sunt : Director-Girlagiu Gheorghe; Comisia de evaluare : presedinte Anton Mihaela, membri Jilavu Lavinia, Baciu Sandu, specialisti invitati Rotaru Catalin, Moraru Mihai.6. Declaratie de insusire a documentatiei de atribuire si a contractului ?tipatasat-(cf.formular anexat); 1.Certificat constatator emis de Oficiul national al Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei si valabil la data depunerii ofertei, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.2. Persoanele juridice/fizice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita prezentarea Fisei de informatii generale (in conformitate cu modelul din capitolul Formulare), Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (exclusiv anul in curs) trebuie sa fie cel putin 600.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicitaprezentarea Declaratiei privindlista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un contract similar sau cel putin un contract similar aflat in derulare, dar in cadrul caruia s-au executat lucrari care se pot demonstra prin procese verbale de receptie partiala in valoare de cel putin 300.000 lei . Fiecare contract de experienta similara va fi insotit de o recomandare scrisa a beneficiarului in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Informatii privind personalul de specialitate si CV- uri;, Declaratie privind utilajele, istalatiile si echipamentele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ;, Informatii privind asocierea/subcontractantii ;Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca, o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Formularele privind asocierea si/sau subcontracterea se vor introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociati si/sau subcontractanti pentru executia lucrarii. Se va prezenta copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul SR EN ISO 9001 :2008 , in termen de valabilitate mentionat de emitent;, Se va prezenta copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat standardul SR EN ISO 14001 :2005 in termen de valabilitate mentionat de emitent;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: electronic - publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer