Achizitie publica - REPARATII CAPITALE LA ACOPERIS CU SARPANTA LICEUL NAGY MOZES TG SECUIESC
Detaliu pentru invitatia numarul 330745
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330745/29.06.2012
Denumire contract: REPARATII CAPITALE LA ACOPERIS CU SARPANTA LICEUL NAGY MOZES TG SECUIESC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialLiceul Teoretic Nagy MozesCod fiscal: 4202100, Adresa: Str.KantaNr.23, Targu Secuiesc, Telefon: 0267/361957, 0741/622466, Fax: 0267/361957
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.KantaNr.23, Targu Secuiesc, Romania, cod postal: 525400, telefon: +40 267361957, fax: +40 267361957, persoana de contact: Imola Denes
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Liceul teoretic Nagy Mozes, str Kanta nr 23, 525400 Tg Secuiesc
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII CAPITALE LA ACOPERIS CU SARPANTA LICEUL NAGY MOZES TG SECUIESC
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 191, 092 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3800 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul eventualelor contestatii, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSCsuma calculata conformprevederilor art 278^1 din OUG nr 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului de executie fara TVA. Modalitatea de constiture a garantiei de buna executie: Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari se va realiza prin una dintre urmatoarele variante: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.- Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale -
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006. Documentul va fiprezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul. Document prezentat in original sau in copie lizibila cu mentiunea? pentru conformitate cu originalul?. ? formular nr 42. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul. . Document prezentat in original sau in copie lizibila cu mentiunea? pentru conformitate cu originalul?. ? formular nr 53. Certificat de participare cu oferta independenta. ? formular nr 144. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 indice 1 in original sau copie lizibila cu mentiunea ?pentru conformitate cu originalul?. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant si/sau de tertul sustinator daca este cazul. ? formular nr 16Persoanecu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire).Bejan Andras, Dr. Mocsari Gondos Beata, Balogh Klara, Toth Rezso, Trucki Szilveszter, Nagy Babos Tamas, Antal Emoke5. Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul local si bugetul de stat din caresa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa: a)- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriib)- nu suntinscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa sau ca societatease afla in incapacitate de plata .Pentru persoane juridica straine documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2. Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident ? in original, sau copie lizibila cu inscrisul ? pentru conformitate cu originalul?(In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca cerinta).Se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara1. Listaprivind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani (receptionate partial sau la sfarsitul lucrarii), continand valori, perioade de prestare, beneficiariSe va prezenta copie dupa cel putin un contract (sau parti relevante ale contractului), copii dupa procese verbale de receptie pentru experienta similara.Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca in ultimii 5 ani financiari, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a dus la bun sfarsitunul sau mai multe contracte similare ale caror valoare totala fara TVA sa fie de minim 190.000 lei., Totodata se va prezenta: Contracte duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani.? Procese verbale de receptie .2. Operatorii economici straini: vor prezenta copiile documentelor solicitate sau orice alte documente echivalente insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Valoarea contractului, UtilajePrezentarea listei cu utilajele din dotare/inchiriate necesare executarii lucrarilor.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se va permite si prezentarea unui angajament.Operatorul economic va prezenta lista utilajelor din dotare sau inchiriate necesare executarii lucrarilor., PersonalPrezentarea listei personalului de specialitateOfertantul trebuie sa faca dovada urmatoarelor categorii deexperti/specialisti in cadrul realizarii obiectului contractului: 1. Un inginer (subinginer) absolvent de studii superioare tehnice de specialitate, avand o experienta de minim 3 ani in domeniul constructiilor civile2. Unresponsabil tehnic cu executia (R.T.E.) in domeniul constructiilor civile Declaratie pe propria raspundere privind disponibilitatea personalului implicat in proiect.Dovada experientei specifice si profesionale se va proba prin? Adeverinte sau? orice alte documente relevante;Din documentele prezentate va trebui sa se deduca explicit durata experientei impusa prin Fisa de date a achizitiei.Nota 1: Ofertantul va completa Formularul nr 10Operatorul economic poateprezenta un angajament ? si doar daca este declarat castigator operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se poate descarca de pe SEAP. Contul autoritatii contractante unde se poate depune garantia pentru participare este RO73TREZ2575006XXX002598 Trezoreria Tg Secuiesc.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 11:04