Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii Capitale la Boli Infectioase


Detaliu pentru invitatia numarul 336742
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Odorheiu Secuiesc
Numar invitatie: 336742/04.10.2012
Denumire contract: Reparatii Capitale la Boli Infectioase
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal Odorheiu SecuiescCod fiscal: 4245259, Adresa: Str. Beclean Nr. 72, Odorheiu Secuiesc, Telefon: 0266210069, Fax: 0266210069
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Bethlen Gabor Nr. 72, Odorheiu Secuiesc, Romania, cod postal: 535600, telefon: +40 0266210069, fax: +40 0266210069, persoana de contact: Eva Rendi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Odorheiu SecuiescStr. Bethlen Gabor Nr. 72, Odorheiu SecuiescCompartiment Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii Capitale la Boli Infectioase
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii Capitale la Sectia de Boli Infectioase.
II.1.6) CPV: 45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 274, 193.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va depune conform art. 86 alin. (1) din HG 925/2006 in valoare de 4.200, 00 RON (redusa cu 50% pe baza declaratiei privind calitatea de IMM), perioada de valabilitate a garantiei de participare este celputin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In caz de contestatie, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatarului 2.741, 94 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie se exprima procentual si reprezinta 5% (2, 5% pentru IMM) din pretul contractului si se constituie in lei conform art. 90 din HG 925/2006. Restituire garantiei de buna executie se va face conform art. 92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea, se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" - Formular nr 12a2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" - Formular nr 12b3)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul". Declaratia se va prezenta si de subcontractant cat si de tertul sustinator ( dupa caz). - Formular nr 12dPersoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Manager - Lukacs AntalDirector Financiar Contabil - Sticlea Ionescu DanielDirector Medical - Lorinczi CsabaConsilier Juridic - Hauszlinger Arthur IstvanSef Serviciu Achizitii Publice - Rendi EvaPersoana care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Manager - Lukacs Antal4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, - se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" - Formular nr 615) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul", eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat de stat sau are datoriile esalonate cf. Legii. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.6) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul", eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local sau are datoriile esalonate cf. Legii. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.7) Declaratie privind calitatea de participant la procedura, se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul". - Formular nr 12c. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.8) Declaratie privind incompatibilitatile si conflictul de interese: Atentie! Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. 1)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa desfasoare activitati economice de natura celor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Cerinta minima obligatorie: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatul constatator trebuie sa rezulte cel putin informatii legate de structura actionariatului, datele de identificare ale reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Atentie! Anterior transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul 1 prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru confruntarea cu documentul depus in oferta. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorii economici din afara Romaniei vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in limba romana, in traducere legalizata/autentificata.Pentru persoane juridice/fizice straine prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. - Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, minim 548.000, 00 lei, (ofertantii care nu au trei exercitii financiare incheiate vor prezenta cifra de afaceri aferenta anilor de functionare). Echivalentul in euro al valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertanti utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.186 din OUG nr.34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca are lucrari executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertei., 2) Experienta similara ? se solicita cel putin un contract similar in domeniul constructiilor, in valoare de minim 274.000, 00 lei fara TVA. Se vor considera lucrari similare lucrarile constructivi civile: reparatii, amenajare, reabilitare, modernizare, renovare sau extindere cladiri civile., 3) O declaratie referitor la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., 4) Laborator de control constructii, autorizat, in dotare proprie, sau existenta unui contract de colaborare cu un astfel de laborator., 5) Un (1) responsabil de contract/sef santier/coordonator de lucrare cu studii superioare tehnice de lunga durata., 6) Un (1) manager de proiect, inginer cu studii superioare tehnice specializarea CCIA., 7) Un (1) responsabil de mediu, cod cor 242316., 8) Un (1) responsabil tehnic cu executia (RTE), cel putin o persoana autorizata pentru constructii civile., 9) Inginer cu studii superioare tehnice de lunga durata specializarea CCIA 1 persoana cu autorizatie CQ sau decizie pentru functia de Responsabil cu calitatea pentru domeniul supus procedurii., 10) Sustinere din partea unui tert ( daca este cazul ).In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 si 181 lit. a), c^1)si d., 11) Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ( daca este cazul )., 12) Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. 1) Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a managementului calitatii pentru activitati relevante contractului supus procedurii de achizitie conform SR EN ISO 9001 sau echivalent., 2) Standarde de protectia mediului - implementarea si mentinerea unui sistem de mediu pentru activitati relevante contractului supus procedurii de achizitie conform SR EN ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In cadrul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer