Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii capitale la Gradinita 53 si Cresa 7 din Oradea


Detaliu pentru invitatia numarul 345026
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA
Numar invitatie: 345026/10.04.2013
Denumire contract: Reparatii capitale la Gradinita 53 si Cresa 7 din Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEACod fiscal: RO 21982927, Adresa: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Telefon: 0259/436276, Fax: 0259/436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 0259436276, fax: +40 0259409406, persoana de contact: int 230
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Imobiliara Oradea, str. Piata Unirii nr. 1 Oradea, Sala Mica/Sala Mare et 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii capitale la Gradinita 53 si Cresa 7 din Oradea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii capitale la Gradinita 53 si Cresa 7 din Oradea.Valoarea estimata a achizitiei: 1.542.706 lei fara TVA si este compusa din :1.472.606 lei fara TVA valoarea estimata a lucrarilor ce fac obiectul contractului de reparatii capitale iar 70.100 lei fara TVA cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, respectiv 353.410 euro fara TVA, la cursul BNR din data de 04.03.2013 unde 1 euro = 4, 3652 lei.Autoritatea contractanta a stabilit valoarea estimata a contractelor de lucrari respectand prevederile SECTIUNII a 2-a ?Reguli de estimare a valorii contractului de achizitie publica? art.25, 26 si 29 alin 2^1 din OUG 34/2006 actualizata, care stabilesc regulile de estimare a valorii contractului de achizitie publica. Astfel, valoarea estimata a fost stabilita prin insumarea tuturor sumelor platibile pentru indeplinirea contractului de lucrari fara taxa pe valoare adaugata, tinand cont totodata si de cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general.Avand in vedere indicatorii tehnico-economici elaborati de catre proiectantul SC COLONNA PROIECT SRL, aprobati prin Hotararea Consiliului Local al Municipiului Oradea pentru Reparatiile capitale la Gradinita nr. 53 si Cresa 7 s-a stabilit valoarea totala estimativa a achizitiei ca fiind de 1.472.606 lei fara TVA, si a fost determinata in baza studiilor de piata efectuate de catre proiectant cu privire la pretul cantitatilor de materiale, a manoperei, costul consumurilor de ore functionare utilaje, transport, etc. pe fiecare categorie de lucrari prevazuta in documentatia tehnico-economica aferenta fiecarui obiectiv de investitie
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 542, 706 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 27.979, 51 lei;Modalitati de constituire a garantiei de participare: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ;2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO74TREZ0765006XXX005460 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, cod fiscal 21982927Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de15 zile de la data semnarii contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din a cincea zi de la data publicarii invitatiei de paricipare (data publicarii invitatiei de participare nu se ia in calcul)
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA conform art 90 din HG925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1. Se solicita prezentarea declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006;Cerinta nr 2. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta nr 3. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;In cazul unui tert sustinator acesta nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180, 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata.Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Consilieri locali -Unita Lucian, Timofte Claudia Simona Cleopatra, Cupsa Ioan, Negrean Daniel Dumitru, Bonchis Ioan, Vulcu Daniel Sorin, Dan Octavian, Mohan Aurel George, Campan Ioan, Lascu Tudor Sebastian, Debelka Boglarka Lilla, Dulca Camelia Mariana, Popa Dan Lucian, Filimon Teofil Laviniu, Manea Mihai, Biro Rozalia Ibolya, Pasztor Sandor, Husar Istvan Eric, Delorean Ion Iulius, Szabo Jozsef, Sarkozi Zoltan, Corches Dorin Octavian, Ile Cristian, Coste Mariana Adelina- Primarul Ilie Bolojan;
-Viceprimarii: Mircea Malan si Ovidiu Muresan;
-Director general Beltechi Cristian, Director adjunt: Ioana Hodut, Director adjunct Benyovszki Tunde;Director adjunct Porsztner Bela; sef serviciu financiar contabil: Ungur Adriana, sef Birou Juridic: Rosan Marioara, sef Serviciu Tehnic: Halasz Marcela, sef Birou Achizitii Publice: Marge Adina, consilier Serviciu tehnic: Petrica Georgeta, consilier Achizitii Publice Vandici Naomi.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 se va completa si de catre tertul sustinator, daca este cazulATENTIE: - Incadrarea oricaruia dintre asociati sau tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu o autoritate contractanta, in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.-Cerinta nr.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;NOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatd) Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta nr.5. CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, informatiile continute in document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte : - ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice si ca desfasoara aceste activitati la data limita de depunere a ofertelor;Forma de prezentare: original/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul" sau copie legalizata.Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare Fisa de informatii generale, unde autoritatea contractanta pentru a se asigura ca ofertantul nu se afla in imposibilitatea financiara de executie a lucrarilor ce fac obiectul achizitiei, solicita ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali sa fie mai mare sau cel putin egala cu 2.000.000 lei;Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2010 - 1 euro=4.2848ron;31.12.2011 - 1 euro=4.3197 ron;31.12.2012 - 1 euro=4, 4287 ron.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formular - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertei, care sa contina un contract maxim doua de natura si complexitate cu cel ce face obiectul prezentei proceduri a caror valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 1.400.000 lei fara TVA ?contracte executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, respectiv pana la data limita de depunere a ofertei., Formular - experienta similara si se vor prezenta: documente relevante care certifica buna executie (contracte/procese verbale de receptie/recomandari/alte documente) care sa contina informatii cu privire la valori, perioada si locul prestarii executarii lucrarii, modul de indeplinire a obligatilor si beneficiarii lucrarilor., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru executia lucrarilor care sa contina cel putinurmatorul personal atestat si specializat pentru executia lucrarilor: Cerinta obligatorie : . Personal cheie: - inginer sef cu specializarea in constructii civile, - inginer in instalatii in constructii- persoana responsabila cu calitatea- persoana responsabila cu protectia mediului- responsabil tehnic cu executia care sa fie atestat in domeniul constructii civileDovada scriptica a detinerii personalului de specialitate, se va face pe baza urmatoarelor documente: Prezentarea Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin personalul de specialitate prevazut in prezenta documentatie, angajat sau cu contract de colaborare sau al carui angajament de participare a fost obtinut, necesar pentru indeplinirea contractului.-Prezentarea de catre ofertant a copiilor xerox dupa contractele individuale de munca (cu exceptia datelor confidentiale ce privesc salariul) certificate pentru conformitate cu originalul, contracte de colaborare sau prestari servicii pentru acestia, declaratie de disponibilitate / angajament de participare sau orice alt tip de contract incheiat in conditiile legii certificate pentru conformitate cu originalul;
-Pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractuluise vor prezenta copiile continand mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele de studii absolvite prin care sa se dovedeasca specializarea acestora conform cerintelor de mai sus. Pentru responsabilii tehnici cu executia se vor prezenta certificatele de atestare valabile la data limita pentru depunerea ofertelor., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari- ofertantul preciza daca utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care urmeaza sa le foloseasca pentru executarea lucrarii le are in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat sau alte forme de punere la dispozitie, Declaratie privind lista subcontractantilor, precum si informatii concrete privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de subcontractant si specializarea acestora. certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de mediu in conformitate cu ISO 14001:2004 sau echivalent, valabil la data limita pentru depunerea ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul lucrari de reparatii generale si renovare sau constructii. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data limita pentru depunerea ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul lucrari de reparatii si renovare sau constructii. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2013 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer