Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reparatii capitale la imobilul situat pe str. Carpati, nr. 8 si amplasare panou publicitar fixat pe fatada constructiei? din Municipiul Gheorgheni, judetul Harghita


Detaliu pentru invitatia numarul 326329
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Gheorgheni
Numar invitatie: 326329/11.05.2012
Denumire contract: ?Reparatii capitale la imobilul situat pe str. Carpati, nr. 8 si amplasare panou publicitar fixat pe fatada constructiei?din Municipiul Gheorgheni, judetul Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GheorgheniCod fiscal: 4245070, Adresa: Piata Libertatii nr 27, Gheorgheni, Telefon: 0266364494, Fax: 0266364753
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii nr 27, Gheorgheni, jud. Harghita, Romania, cod postal: 535500, telefon: +40 0266364494, fax: +40 0266364753, persoana de contact: Bardocz Ferencz
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Libertatii nr 27, Gheorgheni, jud. Harghita, Romania, cod postal: 535500, sala de sedinte, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reparatii capitale la imobilul situat pe str. Carpati, nr. 8 si amplasare panou publicitar fixat pe fatada constructiei?din Municipiul Gheorgheni, judetul Harghita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul prezentei achizitie se limiteaza la reparatii capitale ale constructiei si amplasarea panourilor publicitare . Tamplariile din lemn vor fi restaurate, fatada la fel ( casete, bosaje, ancadramente, ornamente florale), amenajari interioare. Interventia nu afecteaza structura de rezistenta
II.1.6) CPV: 45262690-4 - Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 130 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2000 Ron.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 de zile, raportat la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul in care operatorul economic depune contestatie referitor la un act al Autoritatii contractante la CNSC si acesta este respinsa ca nefondata, Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conform art. 2781 alin. 1, lit. b din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
8% din valoarea contractului fara TVA. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie este egala cu durata contractului. Modul de constituire: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea - F1, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - F2, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 - F8 Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care organizeaza, deruleaza, finalizeaza si semneaza si aproba procedura de atribuire sunt: Mezei Janos ? primar, Bardo;cz Ferenc ? director tehnic, presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, Szabo; Andrea ? inspector membra in comisia de evaluare a ofertelor, Ilyes Szilard ? inspector membru in comisia de evaluare a ofertelor, Wohlfart Rudolf ? consilier juridic membru in comisia de evaluare a ofertelor, Kocher Eniko ? referent secretara comisiei de evaluare a ofertelor, Declaratie privind calitatea de participant la procedura - F15, Declaratie de participare la procedura cu oferta independenta - F16, Certificatul de plata a impozitelor fata de bugetul de stat, bugetul local - Certificat de atestare fiscala - care vor prezenta situatia datoriilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / Altele echivalente (Persoane juridice/fizice romane); Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (Persoane juridice/fizice straine)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii privind situatia economico-financiara2.?Fisa de informatii generale?3. Declaratie bancara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor lucrari in ultimii 5ani 2.Experienta similara 3. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii 4. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii 5. Informatii privind subcontractatii (daca este cazul)6. Informatii privind asociatii(daca este cazul)7. Contract de lucrari 1. Standarde de asigurarea calitatii 2. Standarde de protectia mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin SEAP, sau la sediul Primariei Gheorgheni
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer