Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii capitale la instalatia de incalzire din cadrul obiectivului de investitie ?Reabilitare, consolidare si echipare Spital Judetean de Urgenta la imobilul situat in municipiul Satu Mare, P-ta Eroii Revolutiei nr.2-3 ? monument istoric?


Detaliu pentru invitatia numarul 337017
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL SATU MARE
Numar invitatie: 337017/09.10.2012
Denumire contract: Reparatii capitale la instalatia de incalzire din cadrul obiectivului de investitie ?Reabilitare, consolidare si echipare Spital Judetean de Urgenta la imobilul situat in municipiul Satu Mare, P-ta Eroii Revolutiei nr.2-3 ? monument istoric?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SATU MARECod fiscal: 3897378, Adresa: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Satu Mare, Telefon: +40 261807108, Fax: +40 261710495
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata 25 Octombrie, Nr.1, mun. Satu Mare, jud. Satu Mare, Satu Mare, Romania, cod postal: 440026, persoana de contact: Registratura Judetului Satu Mare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Judetului Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, mun.Satu Mare, jud.Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice de interes judetean)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii capitale la instalatia de incalzire din cadrul obiectivului de investitie ?Reabilitare, consolidare si echipare Spital Judetean de Urgenta la imobilul situat in municipiul Satu Mare, P-ta Eroii Revolutiei nr.2-3 ? monument istoric?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii la instalatia de incalzire la Spitalul Judetean de Urgenta P-ta Eroii Revolutiei nr.2-3 (Spitalul Vechi), mun.Satu Mare, constand din inlocuirea vechiului sistem de incalzire din cadrul cladirii, distributia in sistem arborescent pe doua ramuri principale cu conducte din otel si corpuri de incalzire noi tip radiatoare panou.Valoarea estimata fara TVA: interval intre 703.893, 55 lei si 844.672, 26 lei.Valoarea estimata minima a intervalului, fara TVA este de 703.893, 55 lei (reprezentand echivalentul a 155.780, 35 euro, curs inforeuro pe luna octombrie 2012 1 euro = 4, 5185 lei) reprezinta valoarea estimata a contractului ce face obiectul prezentei proceduri, valoare in functie de care se vor evalua ofertele. Valoarea estimata maxima a intervalului fara TVA este de 844.672, 26 lei (reprezentand echivalentul a 186.936, 43 euro, curs inforeuro pe luna octombrie 2012 1 euro = 4, 5185 lei)reprezinta valoarea estimata a contractului ce face obiectul prezentei proceduri, inclusiv suplimentarile lucrarilor similare cu caracter repetativ ce vor putea fi achizitionate in temeiul prev. art.122 lit.j) din OUG nr.34/2006, cu modif. si compl. ult., daca va fi necesar, in procent de 20% din valoarea estimata a contractului initial.
II.1.6) CPV: 45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 844, 672.26 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 12.000 leiGarantia de participare se constituie prin: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, completat conform Formularului 11 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire;sau-virament bancar in contul Judetului Satu Mare, deschis la Trezoreria Municipiului Satu Mare, nr. RO57TREZ5465006XXX000197, cod fiscal: 3897378, care va purta viza bancii, obligatoriu.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Autoritatea contractanta va retine, la prima sa cerere scrisa, din garantia de participare constituita, in raport cu valoarea estimata a contractului, valoarea aferenta algoritmului de calcul prevazut la art.278^1 alin. (1) lit.b din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 4.483, 90 lei, in cazul in care ofertantul a formulat contestatie in fata Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor, iar prin decizia pronuntata, contestatia a fost respinsa ca nefondata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului, fara TVA;Garantia de buna executie se constituie prin Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, conform Formularului nr.12, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului la care se adauga o perioada de 45 de zile, sau retineri succesive din plata datorata pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se va depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.***Vezi continuarea la pct.IV.4.3.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: NOTA: Formularele solicitate se vor depune in original.Documentele solicitate se vor depune in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator/i.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Toate documentele vor fi prezentate in limba romana. (Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana).Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.1. Declaratie privind eligibilitatea (privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)- Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta declaratie.2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul 12C din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 12B din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 lit. a, c1 si d din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.4.Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economica) Ofertantul va depune certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, emis de Directia Generala a Finantelor Publice.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.b) Ofertantul va depune certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de Directia/Serviciul de specialitate al Consiliului Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul social, emis pe luna in curs a termenului limita de depunere a ofertelor, cu exceptia situatiei cand termenul limita de depunere a ofertelor nu permite posibilitatea procurarii acestuia pana la aceasta data, caz in care se va depune certificatul fiscal emis in luna anterioara acestui termen, urmand ca, in termen de cinci zile lucratoare de la termenul limita de depunere a ofertelor, sa depuna la sediul autoritatii contractante certificatul fiscal emis pe luna in curs a termenului limita de depunere a ofertelor.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Nota: Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente echivalente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.5. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul Y din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat, tert sustinator sau subcontractant este obligat sa prezinte aceasta declaratie.NOTA: In sensul prevederilor art.69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, sunt: Stef Mihai Adrian, Govor Mircea Vasile, Csehi Arpad Szabolcs, Crasnai Mihaela Elena Ana, Venemozer Ana Erica, Manta Magdalena Sofia, Seres Ioan, Bura Angela Maria, Marc Ioan Adrian, Beseni Rodica, Dragos Mihaela Alina, Antal Istvan Janos, Ardelean Ciprian George, Barcza Daniel Botond, Berinde Vasile, Bercea Vasile, Bota Cosmin Gheorghe, Buzgau Oliviu Aurel, Ciocan Vasile, Ciucos Liviu, Draveczky Carol Iosif, Enatescu Virgil, Filip Daciana Crina, Gindele Emeric, Giurca Radu Octavian, Horvat Alexandru, Kaiser Stefan, Kovacs Mate, Konya Ladislau Stefan, Kira Beniamin, Lazar Daliana Stefania, Lochli Terezia Tünder, Marusca Anna Maria, Maxi Rodica, Marginean Maria Eva, Mihalca loan, Muresan Radu, Musznay Arpad, Nagy Alexandru, Nagy Maria, Panea Alexandru, Pal Nicolae Mircea, Pasca Vasile, Petric Octavian, Pinter Jozsef, Puie Dorin Ionel, Racz Eva Maria, Riedl Rudolf, Rus loan, Rusu Grigore Mihail, Salagean Ioan Gheorghe, Silaghi Mircea Gheorghe, Szasz Piroska, Stier Peter Gabriel, Varna Levente, Veres Istvan, Viman Ioan Vasile.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Formularul Z din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. 1. Certificat constatator emis de ONRCPersoane juridice/fizice romane: - Persoanele juridice vor depune Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment, si din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.NOTA: - Ofertantului, desemnat castigator, inainte de a se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, in original/in copie legalizata, Certificatul constatator, pentru conformitate.- Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre un tert sustinator.- Persoanele fizice vor depune autorizatia de functionare PFA.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: - Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, in copii conform cu originalul, documente valabile la data sedintei de deschidere a ofertei.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale conform Formularului C din Sectiunea III a documentatiei de atribuire., 2.Avand in vedere specificul si complexitatea lucrarilor care fac obiectul contractului de achizitie publica, executantul lucrarilor(ofertantul castigator) va avea obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare care va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea pe perioada derularii contractului privind executarea lucrarilor specifice instalatiilor de incalzire pentru echipamentele de lucru, materiale, personalul propriu, personalul medical si bolnavi, reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice.In acest sens, ofertantul va depune o Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca, in cazul in care va fi desemnat castigator, inainte de semnarea contractului, va depune polita de asigurare solicitata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, conform Formularului 12F din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- Sesolicita completarea Anexei la Formularul 12F - Lista principalelor lucrari, numai cu date referitoare la contracte de natura similara, care va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte aceasta declaratie si anexa., 2. Ofertantul va nominaliza in Anexa la Formularul 12F maxim 2 contracte a caror valoare insumata sa fie de minim 700.000 lei fara TVA, prin care sa confirme executarea in ultimii 5 ani a unor lucrari de natura similara;Se vor depune in acest sens contractul/contractele sau cel putin partile relevante ale contractului/contractelor care vor cuprinde cel putin denumirea partilor, denumirea contractului, obiectul contractului, valoarea totala finala a contractului, perioada de derulare a contractului, procent indeplinit de executant etc.In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ., (continuare)NOTA: Conversia in Lei a valorilor contractelor se va face la cursul mediu BNR aferent anului/anilor in care au fost executate lucrarile, sau la cursul Bancii Nationale din tara de resedinta a ofertantului, in cazul nerezidentilor, pentru anul/anii indeplinirii contractului, respectiv: Anul 2009:1 Euro = 4, 2373 Lei;Anul 2010:1 Euro = 4, 2099 Lei;Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 LeiPentru anul 2012: se va utiliza cursul valutar mediu lunar comunicat de catre BNR aferent lunii la care se raporteaza contractul/contractele nominalizate in Anexa la Formularul 12F din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte aceasta anexa., 3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereCompletarea si depunerea Formularul 12I din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte aceasta declaratie., 4. Lista cu personalul propus pentru indeplinirea contractului, conform Formularului 12J din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte acest document.In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ., 5. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, conform Formularului 12H din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte aceasta declaratie., 6. Declaratia privind partea/partile din contractcare sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, conform Formularului 12G din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Ofertantii vor nominaliza in Anexa la Formularul 12G, subcontractantii sau in lipsa acestora se va depune Formularul 12G si Anexa cu mentiunea ?Nu este cazul?.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.NOTA: Pe parcursul derularii contractului de lucrari, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnico-financiare., Precizari privind asocierea-in cazul in care doi sau mai multi operatori economici se vor asocia cu scopul de a depune oferta comuna, se va prezenta acordul de asociere semnat de catre parti, acesta urmand a fi legalizat, doar in situatia in care oferta comuna a acestora va fi declarata castigatoare, inainte de data semnarii contractului;
-unul dintre asociati va fi nominalizat ca si lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de catre persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor;
- in acordul de asociere se va mentiona faptul ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pentru toti asociatii, acesta fiind raspunzator fata de beneficiar pentru indeplinirea contractului. Plata se va face catre liderul asociatiei;, (continuare)- - ofertantii persoane juridice/fizice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revine fiecarui asociat in indeplinirea contractului. 1. Standarde de asigurare a calitatiiCertificat ISO 9001:2008 sau echivalent, privind managementul calitatii din care sa reiasa obiectul de activitate in domeniul instalatiilor in constructii (care sa includa si executia instalatiilor termice), valabil la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul care nu indeplineste aceste conditii nu va fi luat in considerare., 2. Standarde de protectia mediuluiCertificat ISO 14001 sau echivalent, care atesta respectarea standardelor de protectia mediului din care sa reiasa obiectul de activitate in domeniul instalatiilor in constructii (care sa includa si executia instalatiilor termice), valabil la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul care nu indeplineste aceste conditii nu va fi luat in considerare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer