Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii Capitale la instalatia de incalzire la Scoala cu clasele I-VIII nr. 11 Oradea


Detaliu pentru invitatia numarul 341603
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA
Numar invitatie: 341603/08.01.2013
Denumire contract: Reparatii Capitale la instalatia de incalzire la Scoala cu clasele I-VIII nr. 11 Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEACod fiscal: RO 21982927, Adresa: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Telefon: 0259/436276, Fax: 0259/436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 0259436276, fax: +40 0259409406, persoana de contact: cam 117
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, Piata Unirii nr. 1, Sala Mica a Primariei Municipiului Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii Capitale la instalatia de incalzire la Scoala cu clasele I-VIII nr. 11 Oradea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de reparatii Capitale la instalatia de incalzire la Scoala cu clasele I-VIII nr. 11 Oradea
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 464, 616 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare :8800 lei;echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cusrul BNR din a cincea zi de la data publicarii invitatiei de participare (data publicarii invitatiei de participare nu se ia in calcul)Modalitati de constituire a garantiei de participare: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ;2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO74TREZ0765006XXX005460 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea;3)Numerar depus la casieria Administratiei Imobiliare OradeaAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de15 zile de la data semnarii contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului conform art. 90 din OUG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: se solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte minime de calificare: Cerinta nr.1. Se solicita prezentarea declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006;Cerinta nr 2. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta nr 3. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;In cazul unui tert sustinator acesta nu trebuie sa se incadreze in prevederile181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata.Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Consilieri locali -Ion Iulius Delorean, Ciprian Caciora, Dorin Corches, Ioan Cupsa, Octavian Dan, Ioan Felea, Ioan Fleisz, Bogdan Hossu, Istvan Huszar, Cristian Ile, Mircea Lepadatu, Petru Lezeu, Dorel Luca, Mihai Manea, Pavel Mercea, Muresean Ovidiu, Daniel Negrean, Sandor Pasztor, Claudiu Popa, Zoltan Sarkozi, Iozsef Szabo, Ioan Tau, Dorel Tifor, Daniel Vulcu;
- Primarul Ilie Bolojan;
-Viceprimarii: Mircea Malan si Ovidiu Muresan;
- Eduard Florea - Director Directia Economica;
- posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Director general Critian Beltechi, Director Adj. Ioana Hodut, Posztner Bela, Tunde Benyovszki, Sef Birou: Mariana Rosan, Adina Marge.Consilierii: Ionescu Diana, halasz marcelka, Bolojan Dorina, Georgeta Petrica, Naomi Vandici, Claudia Ciarnau.ATENTIE: - Incadrarea oricaruia dintre asociati sau tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu o autoritate contractanta, in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.-Cerinta nr.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;NOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatd) Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta nr.5. CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, informatiile cuprinse in acest document sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte : - ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice si ca desfasoara aceste activitati la data limita de depunere a ofertelor ofertelor;
- ca nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatease afla in incapacitate de plata.Forma de prezentare: original/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul" sau copie legalizata.Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator, in original sau copie legalizata.Cerinta, obligatorie: 1)Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare.De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.6 ) Limba de redactare a ofertei?;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare Fisa de informatii generale, unde autoritatea contractanta pentru a se asigura ca ofertantul nu se afla in imposibilitatea financiara de executie a lucrarilor ce fac obiectul achizitiei, solicita ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali sa fie mai mare sau cel putin egala cu 800.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)- Experienta similara - completarea formularului anexatCerinta obligatorie: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertei, care sa contina un contract maxim doua de natura si complexitate cu cel ce face obiectul prezentei proceduri a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau cel putin egala cu 400.000 lei fara TVA ?contracte executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, respectiv pana la data limita de depunere a ofertei. Se vor prezenta: documente relevante care certifica buna executie (contracte/procese verbale de receptie/recomandari) care sa contina informatii cu privire la valori, perioada si locul prestarii executarii lucrarii, modul de indeplinire a obligatilor si beneficiarii lucrarilor., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru executia lucrarilor care sa contina cel putinurmatorul personal atestat si specializat pentru executia lucrarilor: Cerinta obligatorie : . Personal cheie: - inginer constructor licentiat in specialitatea C.C.I.A.: minim 1 persoana- inginer specializarea instalatii termice : minim o persoana-responsabil cu executia RTE-sef de echipa: inginer CCIA-instalatori-zugravi, Prezentarea de catre ofertant a copiilor xerox dupa contractele individuale de munca (cu exceptia datelor confidentiale ce privesc salariul) certificate pentru conformitate cu originalul, contracte de colaborare sau prestari servicii pentru acestia, declaratie de disponibilitate / angajament de participare sau orice alt tip de contract incheiat in conditiile legii certificate pentru conformitate cu originalul;
-Pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractuluise vor prezenta copiile continand mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele de studii absolvite prin care sa se dovedeasca specializarea acestora conform cerintelor de mai sus. Pentru responsabilii tehnici cu executia se vor prezenta certificatele de atestare valabile la data limita de depunere a ofertelor, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari- din caresareiasa ca detine (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat) sau alte forme de punere la dispozitie, a necesarul minim de utilaje, echipamente, instalatii si mijloace de transport pe care urmeaza a le utiliza pentru executia lucrarilor., Declaratie privind lista subcontractantilor, precum si informatii concrete privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de subcontractant, Certificat ISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii ( sau echivalent), valabil la data limita de depunere a ofertelor. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificare. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul de activitate pe carte il executa in contract., Certificat ISO 14001:2004- sistemul de management de mediu (sau echivalent), valabil la data limita de depunere a ofertelor. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificare. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul de activitate pe carte il executa in contract.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAp
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.01.2013 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer