Achizitie publica - REPARATII CAPITALE LA INSTALATIA ELECTRICA LA SEDIUL LABORATOARELOR DSPJ BRASOV
Detaliu pentru invitatia numarul 329304
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329304/12.06.2012
Denumire contract: REPARATII CAPITALE LA INSTALATIA ELECTRICA LA SEDIUL LABORATOARELOR DSPJ BRASOV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia de Sanatate Publica a Judetului BrasovCod fiscal: 11287567, Adresa: Str.Mihail Kogalniceanu nr.11, Bl.C1, Et.V-VI, Brasov, Telefon: 0268547972, Fax: 0268547973
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Mihail Kogalniceanu nr.11, Bl.C1, Et.V-VI, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 0268547972, fax: +40 0268547973, persoana de contact: Stefan Negoita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Mihail Kogalniceanu nr.11, Bl.C1, Et.V - Cam.504, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 0268547972, fax: +40 0268547973, persoana de contact: Stefan Negoita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII CAPITALE LA INSTALATIA ELECTRICA LA SEDIUL LABORATOARELOR DSPJ BRASOV
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inlocuire integrala si separare pe contor propriu a circuitelor electrice din spatiile DSPJ Brasov din sediul laboratoarelor din str. Saturn nr. 43 - Policlinica ASTRA, de circuitele electrice ale restului cladirii -Cabinete medicale ale medicilor de familie - administrate de catre S.C. RIAL S.R.L., in vederea incheierii unui contract de furnizare a energiei electrice in nume propriu.
II.1.6) CPV: 45311000-0 - Lucrari de cablare si conexiuni electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2419 lei, constituita in conformitate cu prevederile art.86, alin(2) din HG 925/2006, prin Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin Ordin de plata in contul de garantii de participare nr. RO65 TREZ 1315 005X XX00 0128 deschis la Trezoreria Municipiului Brasov. Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie de cel putin 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Precizam ca in cazul depunerii de catre ofertant a unei contestatii respinsa ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art. 2781 din OUG nr.34/2006, va fi retinuta din garantia de participare.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, fara TVA, conform prevederilor art.89, alin.(2) din HG nr.925/2006, constituita prin Scrisoare de garantie bancara-in favoarea autoritatii contractante, emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin Ordin de plata in contul de garantii de buna executie nr. RO65 TREZ 1315 005X XX00 0128 deschis la Trezoreria Municipiului Brasov.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordin 314/2010Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006(daca este cazul, aceasta declaratie va fi prezentata atat de subcontractant cat si de tertul sustinator).Declaratia privind eligibilitatea.Certificate fiscale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta/candidatura.Documentele care dovedesc inregistrarea.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006.Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Persoanele care semneaza, avizeaza sau aproba documentele emise in legatura cu procedura de atribuire a contractului din partea autoritatii contractante sunt: Director Executiv: Conf.Univ.Dr.Alexandru Balescu, Director Executiv Adj.Economic Ec. Koszta Katalin, Jur.Alina Dana Zichil, Ing. Stefan Negoita - Comp.Administrativ, Aprovizionare, Mentenanta iar in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, activitatea este asigurata de catre Comisia de intocmire a documentatiei de atribuire si de catre Comisia de evaluare a ofertelor, numite prin Decizii ale Directorului Executiv al DSPJ Brasov Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului ; din certificat trebuie sa rezulte ca ofertantul are in domeniul de activitate executia de lucrari solicitate de autoritatea contractanta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale ? date de identificare firma ;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si sa se precizeze daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 15:10