Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REPARATII CAPITALE LA INSTALATIA TERMICA


Detaliu pentru invitatia numarul 331304
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCA VRANCEA
Numar invitatie: 331304/09.07.2012
Denumire contract: REPARATII CAPITALE LA INSTALATIA TERMICA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCA VRANCEACod fiscal: 4298083, Adresa: Str. Dimitrie Cantemir nr 10, Focsani, Telefon: +40 237615805, Fax: +40 237239659
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dimitrie Cantemir nr 10, Focsani, Judetul Vrancea, Romania, cod postal: 620036, telefon: +40 237615805, fax: +40 237239659, persoana de contact: Chiric Mitica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Dimitrie Cantemir nr 10, Focsani, Judetul Vrancea, Romania, cod postal: 620036
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII CAPITALE LA INSTALATIA TERMICA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REPARATII CAPITALE LA INSTALATIA TERMICA
II.1.6) CPV: 45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 83, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1000 leiIn cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat anterior.Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Scrisoare de garantie bancara, prezentata in original, sau;2. Ordin de plata in contul ITM Vrancea, nr RO08TREZ6915005XXX001548 deschis la Trezoreria Focsani cu confirmarea acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, sau;3. Fila cec cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.4. Numerar, prin depunere la casieria Inspectoratului Teritorial de Munca VranceaIn orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelorPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 70 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau? numerar, prin depunere la casieria Inspectoratului Teritorial de Munca VranceaModul de restituire a garantiei de buna executie: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitieOfertantul nu are dreptul: -sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant sau asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: 1. asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau2. care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau3. care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.Cerinta obligatorie: - Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr.1), in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularII. Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie : - neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006Documente solicitate: ? Formular nr. 2Precizari suplimentare: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.III.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 /OUG 34/2006Cerinta minima obligatorie prezentarea urmatoarelor documente: 1.Formular nr 3din care sa reiesa ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.181, lit. a), c), c1), d) si e) din OUG 34/2006.2.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.3.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Precizari suplimentare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depune oferta.4.Formular nr 4- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/20105.Formular nr 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functii de decizie sau care semneaza documente emise in legatura cu prezenta procedura sunt: Botezatu Eliza - inspector sef, Perisan Silvia - inspector sef adjunct relatii de munca, Chiric Mitica - sef serviciu EAPES, Gradeanu Sorin - inspector de munca , Chiriac Marian - jurist, Teleanu Cristina - expert.Toate certificatele se vor accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.1 si 2 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat. Cerinta minima obligatorie, prezentarea urmatoarelor documente: Prezentarea certificatului constatator emis de ONRC in copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate aloperatorului economic, respectiv cod CEAN 4322 - Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionatPentru persoanele fizice/juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima obligatorie, prezentarea urmatoarelor documente: Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani (2009, 2010, 2011) completata in conformitate cu Formularul 6
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: I Informatii privindcapacitatea tehnicaCerinte obligatorii: 1.-Lista contractelor de lucrari similare finalizatein ultimii 5 ani( Formular nr 7), 2. Recomandari din partea beneficiarilor finali ai caror contracte au fost prezentate in Formularul nr 7.Ofertantii care au finalizat un singur contract de lucrari similare vor prezenta recomandarea beneficiarului.Ofertantii care au finalizat mai multe contracte de lucrari similare vor prezenta 2 recomandari. Daca ofertantul are si un contract de lucrari similare incheiat cu o autoritate contractanta atunci una din recomandari va fi din partea acesteia.Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b) daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate : ? neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale a lucrarii;?cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;? receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate., 3.Copii ale unor sectiuni din cadrul contractelorpentru care s-au depus recomandari respectiv sectiuni din cadrul contractelor privind obiectul, garantia si durata de executie , copii ale proceselor verbale de receptie la terminarea lurarilor si a proceselor verbale de receptie finala aferente lucrarilor pentru care s-au depus recomandari, 4. Certificate si autorizatii pentru efectuarea de lucrari specifice sau prestari de servicii de specialitate emise de organisme abilitate - Autorizare ISCIR pentru efectuarea de lucrari la instalatii sub presiune, 5. Respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.Operatorii economici au obligatia de a face precizarea in cadrul ofertei tehnice faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii(Formularul nr 8)., II. Informatii privind subcontractantii/asociatii Documente solicitate: FORMULAR nr. 9 cu subcontractantii si specializarea acestora.Ofertantul are obligatia de a preciza proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, pentru fiecare subcontractant declarat se vor prezenta documente cu privire la resursele materiale si umane care vor fi implicate in contractul ce urmeaza a fi indeplinit.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contracte incheiate intre viitorul contractant si subcontractanti. In conditiile in carenu exista lucrari care vor fi subcontractate, ofertantul are totusi obligatia de a prezentaFormularul nr. 9, cu mentiunea: ?Nu este cazul?., Informatii privind asociatiiMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati, ca la depunerea ofertei comune sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului va depune documente de calificare (cap. III)In cazul depunerii unei oferte comune, toti asociatii vor semna o declaratie prin care se obliga, ca in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, acordul de asociere incheiat in vederea executarii contractului, sa fie legalizat si prezentat BENEFICIARULUI, inainte de semnarea contractului., Alte informatii privind subcontractantii/asociatii. In acord se va stabili liderul de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociatDe asemenea, acordul de asociere trebuie sa mentioneze faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului.Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere preliminar.Un operator economic nu are dreptul sa participe cu o oferta individuala si in acelasi timp sa se asocieze sau sa fie nominalizat ca subcontractant. Cerinte obligatorii: Documente privind asigurarea unei calitati corespunzatoare a lucrarilor efectuateIn ceea ce priveste asigurarea unei calitati corespunzatoare a lucrarilor efectuate ofertantul va prezenta urmatoarele documente: ?copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul SR EN ISO 9001 :2001 (ISO 9001 :2000), sau echivalent in termen de valabilitate mentionat de emitent;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajulpentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) punctajul se acorda astfel : Pn =(pret minim / pret n) x punctaj maxim alocat.
TERMEN DE EXECUTIE AL LUCRARII
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de executie al lucrarii ?se acorda astfel : a) pentru cel mai mictermen de executie ofertatse acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru alt termen de executie fata de cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: ten =(termen minim de executie / termen de executie n)x punctaj maxim alocat. Termen maxim de executie :30 dezilecalendaristice de la semnarea contractului O durata de executie mai mica de 20 zile calendaristice este considerata nerealista si nu se va puncta
TERMEN DE GARANTIE AL LUCRARII
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare? termen de garantie ? se acorda astfel: a) se va acorda punctaj maxim pentru cel mai mare termen de garantie ; b) pentru alt termen de garantie decat cel prevazut la lit.a) punctajul se va acorda astfel : tgn=(termen de garantie n /termen de garantie maxim ) x punctaj maxim alocatTermen minim de garantie a lucrarii: doi ani. Nu se accepta termen de garantie mai mic de doi ani. Termen maxim de garantie a lucrarii :5 ani
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.07.2012 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer