Achizitie publica - Reparatii capitale la pardoselile salilor de clasa
Detaliu pentru invitatia numarul 333732
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333732/16.08.2012
Denumire contract: Reparatii capitale la pardoselile salilor de clasa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGRUP SCOLARKOS KAROLYCod fiscal: 4202142, Adresa: STR. GABOR ARON NR.18, Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-315536, Fax: 0267-314067
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: GRUP SCOLAR KOS KAROLY, STR. GABOR ARON NR.18, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267315536, fax: +40 267314067, persoana de contact: IMRE KISS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: GRUP SCOLAR KOS KAROLY, STR. GABOR ARON NR.18, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267315536, fax: +40 267314067
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii capitale la pardoselile salilor de clasa
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inlocuirea pardoselii uzate din 11 sali de clasa cu pardoseala PVC trafic intens.
II.1.6) CPV: 45432100-5 - Lucrari de montare de acoperitoare de podea (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 709 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 1.000 leiIn cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.2) In cazul unei asocieri, asocierea trebuie sa se incadreze in conditiile impuse de Legea nr. 346/2004Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.3) Modul de constituire a garantiei de participare acceptat: Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.-depunere a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor?depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.-scrisoare de garantie bancara in favoarea Grupuli Scolar Kos Karoly Sfantu Gheorghe, in forma si modul anexat la Sectiunea FormulareCont: RO29TREZ2565006XXX000154In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10 % din valoarea fara tvaLa constituirea garantiei de buna executie se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin.(1)-(3) din HG nr.925/2006, pecum si prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economicDECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independentaDECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire sunt: Kiss Imre - director, Nemes Tunde - contabil sef.Persoanele care aproba bugetul autoritatii contractante din partea Consiliului Local sunt: Antal Arpad Andras - primar, Veress Ildiko - director. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul se va prezenta in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cea din urma situatie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentului in original sau copie legalizata. - conform Ordinului ANRMAP nr.509/2011
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabilBilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011 vizate si inregistrate de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Realizarea a cel mult trei lucrari similare si lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani Prezentare proprie privind asigurarea unui standard de calitate corespunzator
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. - Documentatie de atribuire nr. 51925 atasat
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 12:41