Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii capitale la Scoala cu Clasele I-IV , Com. Lungesti , Sat Lunca Stanesti , Jud. Valcea


Detaliu pentru invitatia numarul 82109
Autoritate contractanta
PRIMARIA COMUNEI LUNGESTI
Cod de identificare fiscala: 2573900
Adresa: COM. LUNGESTI , SAT LUNGESTI, JUD. VALCEA, Lungesti
Telefon: 0250.830.502
Fax: 0250.830.502
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reparatii capitale la Scoala cu Clasele I-IV , Com. Lungesti , Sat Lunca Stanesti , Jud. Valcea
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45260000-7 - Lucrari de acoperire si alte lucrari speciale de constructii (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Conform caietului de sarcini.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 18.09.2007 09:07
Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2007 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Lungesti , Sat Lungesti, Judetul ValceaCod 247325
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Ofertantii trebuie sa aduca urmatoarele documente: -certificatul de inregistrare al societatii;
-certificat de cazier judiciar emis de politie ;
-certificat de cazier fiscal al aplicantului emis de autoritatile fiscale;
- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale ale aplicantului emis de autoritatea locala;certificat de atestare fiscala emis de A.N.A.F.;
-un formular de identificare financiara atestat de banca unde se vor face platile;
-documente care sa ateste faptul ca persoana care semneaza documentele oficiale ale partenerului este cea autorizata;
-sa faca dovada ca materialele folosite confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Documentatia de atribuire se va gasi la sediul Primariei , intre orele 08, 00 - 15, 00, de luni pana vineri.Valoarea documentatiei este de 50 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer