Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii capitale la scoli din Municipiul Satu Mare


Detaliu pentru invitatia numarul 328970
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Satu Mare
Numar invitatie: 328970/08.06.2012
Denumire contract: Reparatii capitale la scoli din Municipiul Satu Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Satu MareCod fiscal: 4038806, Adresa: P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, Telefon: 0261 807517, Fax: 0261 710760, 0261 807510
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Municipiul Satu Mare-Registratura(cam. 11), P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, cod postal: 440026, jud. Satu Mare, Romania,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Satu Mare - Sala de licitatii, P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, jud. Satu Mare, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii capitale la scoli din Municipiul Satu Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Municipiul Satu Mare achizitioneaza lucrari de reparatii capitale (renovare) la cladiri in care functioneaza unitati de invatamant: 1.Lot 1-Reparatii capitale la cladirea Colegiului Doamna Stanca: lucrari de renovare cladiri, lucrari la instalatiile sanitare, lucrari la instalatiile termice, lucrari la instalatiile electrice, lucrari la instalatiile de curenti slabi.2.Lot 2-Reparatii capitale la cladirea Scolii cu clasele I-VIII nr. 10: lucrari de renovare cladiri, lucrari la instalatiile sanitare, lucrari la instalatiile termice, lucrari la instalatiile electrice, lucrari la instalatiile de curenti slabi.
II.1.6) CPV: 45262690-4 - Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 189, 046.21 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare: Lot 1-20.000 lei, Lot 2-15.000 lei. 2.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile calendaristice, incepand cu data limita de depunere a ofertelor; 3.Modul de constituire a garantiei pentru participare se face prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conf. HG 925/2006, art.86 alin (1).Garantia trebuie sa fie irevocabila. Contul pentru garantii de participare la licitatii al Primariei municipiului Satu Mare deschis la Trezoreria Satu Mare este: RO46TREZ5465006XXX000201, iar codul unic de inregistrare CUI: 4038806. Instrumentele de garantare vor fi emise, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania, ori de o societate de asigurari.Instrumentul de garantare trebuie: sa fie prezentat in original, sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta, sa fie constituit in cuantumul sumei fixe precizata in documentatia de atribuire, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituit, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie, sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, conditionat sau neconditionat.Conform Art. 86 alin.(6) din HG 925/2006 ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. 4. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. 5.In cazul incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor beneficia de prevederile art. 16 alin.(2) din Legea 346/ 2004, actualizata si vor prezenta documente doveditoare in acest sens.
Garantie de buna executie
1.Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de executie fara TVA. 2.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(1) si alin.(3) din HG 925/2006. NOTA: Potrivit art. 16 alin. (2) din Legea 346 din 14 iulie 2004 (*actualizata*), privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii: "intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii". In acest sens ofertantii au obligatia de a prezenta documente doveditoare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Potrivit prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/2010, ofertantii au obligatia de a prezenta in original (conform art. 5 alin (3) din Ordin nr. 509/2011), un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prin care certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Acest certificat va fi intocmit conform Formularului 1 din fisierul Formulare din Documentatia de atribuire.NOTA: In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, certificatul va fi prezentat in original, fie in numele asocierii caz in care va fi semnat si stampilat de catre toti operatorii economici ce fac parte din asociere, fie in nume propriu de catre fiecare operator economic care face parte din asociere.2.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006): Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 A si prezentata in original (potrivit art. 5 alin (3) din Ordin nr. 509/2011). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 si indeplinirea obligatiilor: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 B prezentata in original (potrivit art. 5 alin (3) din Ordin nr. 509/2011). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.NOTA: Se va prezenta Formularul 12 B in forma ceruta in fisierul Formulare din documentatia de atribuire!Se vor mai prezenta: -Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local prezentat in original/ copielegalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, (semnata si stampilata);
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat alstatului prezentat in original/ copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, (semnata si stampilata);Nota: Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 C (din fisierul Formulare din documentatia de atribuire) prezentata in original (potrivit art. 5 alin (3) din Ordin nr. 509/2011).5.Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul D (din fisierul Formulare din documentatia de atribuire), prezentata in original (potrivit art. 5 alin (3) din Ordin nr. 509/2011), de catre ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator (fiecare in parte). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar - Ilyes Iuliu; Viceprimari - Kereskenyi Gabor, Albu Adrian; Consilieri locali - Ardelean Eugenia, Ardelean Claudiu, Boldor Calin Razvan, Caita Cristina, Coica Costel Dorel, Fogel Vasile, Fanea Dumitru, Ghilea Gheorghe Sorin, Kovacs Jacint, Lang Ladislau, Iura Florin, Masculic Csaba, Magyar Lorand Balint, Nagy Szabolcs, Nits Janos, Popdan Rodica Cornelia, Solschi Viorel, Szocs Peter Levente, Veres Norbert; Director economic ? Ursu Lucica; CFP ? Ratiu Anca; Sef Birou Achizitii Publice - Manoliu Mihaela; Sef Serviciul juridic- Racolta Mihaela; sef serviciu delegat ServiciulInvestitii-Szucs Zsigmond; presedintele si membrii comisiei de evaluare (Nota: actul administrativ de stabilire a comisiei de evaluare va fi publicat in cel mai scurt timp posibil intrucat in momentul de fata nu a putut fi stabilita componenta acesteia deoarece acest lucru este strict legat de procedurile aflate in desfasurare in diverse stadii de evaluare fara a fi inca finalizate, de procedurile initiate fara a se cunoaste data deschiderii ofertelor in momentul de fata, precum si de numarul restrans de personal de care dispune). 1. Cerinta comuna pentru Lot 1 si Lot 2-Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului care sa ateste ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.Nota: Autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata (in cazul in care in cadrul ofertei a prezentat documentul in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?).-Numai pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.2. Cerinta comuna pentru Lot 1 si Lot 2Atestat ANRE tip B pentru proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV in copie lizibila conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteazaexecutarea lucrarilor electrice, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat atestatul, caz in care se va prezenta atestatul ANRE tip B a acestuia, in copie lizibila conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Acte normative care impun obligatia prezentarii atestatului: Ordinul ANRE nr. 24/2007 privind Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatiile electrice din sistemul electroenergetic3. Cerinta comuna pentru Lot 1 si Lot 2Certificat de atestare/autorizatie pentru executarea lucrarilor de ignifugare a materialelor combustibile, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteazaexecutarea lucrarilorde ignifugare, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat certificatul de atestare/autorzatia, caz in care se va prezenta certificatul de atestare/autorizatie pentru executarea lucrarilor de ignifugare a materialelor combustibile, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Acte normative care impun obligatia prezentarii certificatului de atestare/autorizatiei: Legea nr.307/2006 actualizata privind apararea impotriva incendiilor, Ordinul MAI nr. 87/2010 privind METODOLOGIA de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor.4. Cerinta numai pentru Lot 1Autorizatie tip EDI pentru executarea instalatiilor de utilizare a gazelor naturale, in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteazaexecutarea instalatiilor de utilizare a gazelor naturale, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat autorizatia, caz in care se va prezenta Autorizatia tip EDI a acestuia, in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Acte normative care impun obligatia prezentarii autorizatiei: Ordinul ANRE nr. 89/2009 privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor5. Cerinta numai pentru Lot 1Autorizatie pentru instalare, montare si punere in functiune aparate consumatoare de combustibil alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale mai mici sau egale cu 400KW, in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor, Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza instalarea, montarea si punerea in functiune a aparatelor de incalzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat autorizatia, caz in care se va prezenta Autorizatie pentru instalare, montare si punere in functiune aparate consumatoare de combustibil alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale mai mici sau egale cu 400KW, a acestuia, in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor, Acte normative care impun obligatia prezentarii autorizatiei: Ordinul MECMA nr. 1007/2010 pentru aprobarea prescriptiilor tehnice PT A1-2010 "Aparate de incalzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale = 400 kW", PT C2-2010 "Arzatoare cu combustibili gazosi si lichizi" si PT C11-2010 "Sisteme de automatizare aferente centralelor termice si instalatii de ardere aferente cazanelor", Ordinul 2154/2009 ME pentru aprobarea prescriptiilor tehnice PT CR 4-2009 "Autorizarea persoanelor juridice pentru efectuarea de lucrari la instalatii/echipamente" si PT CR 8-2009 "Autorizarea personalului de deservire a instalatiilor/echipamentelor si acceptarea personalului auxiliar de deservire, Legea nr. 64 din 21 martie 2008 (*republicata*)privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: RESURSE TEHNICE?Cerinta minima nr. 1-comuna pentru Lot 1 si Lot2Nivel minim necesar: o statie de preparare a betoanelor, cu raport de inspectie valabil la data limita de depunere a ofertelor, conform REGLEMENTARII din 14 noiembrie 2008 privind controlul de stat la producerea si livrarea betonului, indicativ PCC 022/2008;, RESURSE TEHNICE?Cerinta minima nr. 2-comuna pentru Lot 1 si Lot2Nivel minim necesar: un laborator de analiza si incercari de grad II pentru constructii civile, agreat de MDLPL (MTCT) sau de institutii echivalente din tara de origine a ofertantului, pentru betoane, conform Legii 10/1995., RESURSE UMANE ? Cerinta comuna pentru Lot 1 si Lot 2: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere., RESURSE UMANE ??Cerinta minima nr. 1-comuna pentru Lot 1 si Lot2Nivel minim necesar: un responsabil tehnic cu executia atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului in domeniul constructii civile, conform Legii nr. 10/1995, privind calitatea in constructii, RESURSE UMANE ??Cerinta minima nr. 2-numai pentru Lot 1Nivel minim necesar : un specialist/expert executant lucrari in domeniul: fie restaurare arhitectura, fie consolidare/restaurare structuri, conform Legii nr. 422/2001 (*republicata*), privind protejarea monumentelor istorice, si a ordinului 2495/2010 pentru aprobarea normelor metodologice privind atestarea specialistilor, expertilor si verificatorilor tehnici in domeniul protejarii monumentelor, INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII-Cerinta comuna pentru Lot 1 si Lot 2: Informatii privind subcontractantii referitor la partea/partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora, acordul de subcontractare al acestuia/acestora. Cerinta comuna pentru Lot 1 si Lot 2: Respectarea standardelor de asigurare a calitatii - Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire in format electronic este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer