Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reparatii capitale la sediul central al primariei Gheorgheni?, municipiul Gheorgheni, Piata Libertatii nr. 27, Judetul Harghita


Detaliu pentru invitatia numarul 331213
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Gheorgheni
Numar invitatie: 331213/06.07.2012
Denumire contract: ?Reparatii capitale la sediul central al primariei Gheorgheni?, municipiul Gheorgheni, Piata Libertatii nr. 27, Judetul Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GheorgheniCod fiscal: 4245070, Adresa: Piata Libertatii nr 27, Gheorgheni, Telefon: 0266364494, Fax: 0266364753
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii nr 27, Gheorgheni, Romania, cod postal: 535500, telefon: +40 0266364494, fax: +40 0266364753, persoana de contact: Szabo Andrea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Libertatii nr 27, Gheorgheni, Romania, cod postal: 535500, camera de sedinta la parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reparatii capitale la sediul central al primariei Gheorgheni?, municipiul Gheorgheni, Piata Libertatii nr. 27, Judetul Harghita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul prezentei achizitie se limiteaza la reparatii capitale al sediului central primarie, fatada interioara si acoperis (restaurare).(ornamente, casete, jgheab, ornament de coama). Interventia nu afecteaza structura de rezistenta
II.1.6) CPV: 45262690-4 - Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 259, 560 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5.000 lei, Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara ? in acest caz se solicita completarea ?Scrisoare de garantie bancara? (Formularul nr.10) pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica- prin ordin de plata, in contul de garantie de participare nr. RO55TREZ3535006XXX001335; Trezoreria Gheorgheni, cu conditia confirmarii acestuia de catre o banca emitenta.- prin depunerea sumei la casieria autoritatii contractante-prin instrument de garantare emis de o societate de asigurariIn cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt I.M.M (anexa nr. 1 la Legea 346/2004 ? Formular nr. 18), aceasta garantie se va reduce la jumatate.In cazul in care operatorul economic depune contestatie referitor la un act al Autoritatii contractante la CNSC si acesta este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, conform art. 278^1, alin. 1, lit. a din OUG 34/2006 actualizata
Garantie de buna executie
8% din val.contractului fara TVA Perioada de valabilitate egala cu durata contractului.Mod de constituire: - daca partile convin prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care, ofertantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct(conform HG 1045/2011), iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA, ori prin instr. de gar. emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc.de asigurare, in orig., cf F 14. Gbe va fi eliberata/restituita in procent de 70 %, in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate princontr. de lucrari, resp. de la data intocmirii PV de receptie la term. lucr., cf art. 92 alin. (1) din H.G. 925/2006.Cf. art. 16 alin. (2) din Legea nr.346/2004. Diferenta de 30% va fi elib. in termen de 14 zile de lata intocmirii PV de receptie final. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea - F1, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta-F2, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691-F8 Nota: Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante care organizeaza, deruleaza, finalizeaza, semneaza si aproba procedura de atribuire sunt : Mezei Janos ? primar, Bardo;cz Ferenc ? director tehnic, presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, Szabo; Andrea ? inspector membra in comisia de evaluare a ofertelor, Ilyes Szilard ? inspector membru in comisia de evaluare a ofertelor, Wohlfart Rudolf ? consilier juridic membru in comisia de evaluare a ofertelor, Kocher Eniko ? referent secretara comisiei de evaluare a ofertelor, Benedek Kinga Katalin?consilier juridic (membru de rezerva), Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante sunt membrii consiliului local.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-F15, Declaratie de participare la procedura cu oferta independenta-F16, Certificatul de plata a impozitelor fata de bugetul local si de stat - Certificat de atestare fiscala care vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele In etapa evaluarii ofertelor, comisia de evaluare solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / Altele echivalente (daca sunt) in original sau copie ?conform cu originalul? . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Persoane juridice/fizice straine -In etapa evaluarii ofertelor, comisia de evaluare solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in original sau copie ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind situatia economico-financiara 2.Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani. 3. Scrisoare de bonitate bancara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor lucrari in ultimii 5ani 2. Experienta similara din care cel putin o lucrare in domeniul de restaurare fatada.Se vor atasa in copie documente doveditoare: Contractul de lucrari, Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarii, Recomandarea beneficiarului sau Document constatator emis in baza art.971 din HG nr. 925/20063. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii 4. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii, CV-uri, calificari ale personalului , (diplome de studii / atestari), atestare RTE, efectivele medii anuale ale personalului pe ultimii 3 ani. Cerinte obligatorii: Studii superioare de specialitate de lunga durata din domeniul constructiilorpentru seful de santier;atestare RTE din domeniu;responsabil tehnic cu controlul calitatii ? se va prezenta decizia de numire5. Informatii privind subcontractatii (daca este cazul)6. Informatii privind asociatii(daca este cazul)7.Contract de lucrari Standarde de asigurarea calitatii - Certificat ISO 9001 sau echivalent din domeniu, Standarde de protectia mediului - Certificat ISO 14001sau echivalent din domeniu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2012 09:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer