Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii capitale la Sediul ITRSV Bucuresti din Str Drumul Binelui 1A, Sector 4, Bucuresti


Detaliu pentru invitatia numarul 327313
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE BUCURESTI
Numar invitatie: 327313/18.05.2012
Denumire contract: Reparatii capitale la Sediul ITRSV Bucuresti din Str Drumul Binelui 1A, Sector 4, Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE BUCURESTICod fiscal: R 16431727, Adresa: SOSEAUA PIPERA, NR. 46, SECTOR 2, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 2331289, Fax: +40 2331289
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA PIPERA, NR. 46, SECTOR 2, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 020112, telefon: +40 2331289, fax: +40 2331289, persoana de contact: ITRSV Bucuresti SOSEAUA PIPERA, NR. 46, SECTOR 2, BUCURESTI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul teritorial de regim silvic si de vanatoare BucurestiSOSEAUA PIPERA, NR. 46, SECTOR 2, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 020112
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii capitale la Sediul ITRSV Bucuresti din Str Drumul Binelui 1A, Sector 4, Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii capitale la Sediul ITRSV Bucuresti din Str Drumul Binelui 1A, Sector 4, Bucuresti
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 825, 090 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare, in cuantum de 16501.80 lei, se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire.Garantie de participare: RO43TREZ7025005XXX006153 , deschis la Trezoreria sector 2, CUI: 16431727, deschis la Trezoreria sector 2In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in modsolidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, care va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, astfel cum a fostsolicitata prin documentatia de atribuire.In cazul in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritateacontractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278 ind.1 lit. b) din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului. Durata minima a perioadei garantiei de buna executie ? 2ani. Mod de constituire: - virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate deasigurari, - retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu art. 90, alin (3) din HG925/2006.Eliberarea/restituirea garantiei de buna executie se va face dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iarriscul pentru vicii ascunse este minim; 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe bazaprocesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta)- Note: a. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecaresustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privindimpozitele si taxele locale ? emis de Consiliul Local Serviciul Public Impozite si Taxe Locale;Certificat de atestare fiscala pentru persoanelejuridice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice; Alte documente echivalente emise deautoritati competente din tara respectiva. (dupa caz); Nota: Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nuvizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciaresau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditii de calificare: (1) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente alebugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genulesalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.(2) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei deplata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.(3) In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuireacontractelor de achizitie publica din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune delucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua inconsiderare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurarisociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentatede ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulteriordatei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti. Tertului sustinator ii sunt aplicabile prevederile art. 181 lit. a, c1 si d potrivit art. 186 si art. 190 din OUG nr. 34/2006.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate defiecare asociat.Autoritatea contractanta va exclude operatorii care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din ordonanta3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - In cazul depunerii unei oferte in asociere, liderul asociatiei are obligatia de ademonstra indeplinirea cerintei.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de ademonstra indeplinirea cerintei.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 - Ofertantul / Candidatul/ Ofertantul asociat /Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari oriasociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum suntacestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: -Inspector SefMarinescu Badea, Inspector sef adjuct domeniu economic Murgoci Gabriela, Comisie - Presedinte Manea Marius, membrii - Oprescu Costin, Trasca Rada, este exclus din procedura de atribuire.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Documente de confirmare: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate sauextras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatiilor pe actiuni, etc., pentru ca autoritatea contractantasa se asigure ca nici unul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de conflict de interese, potrivit cap. IV.4.12);Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme culegislatia aplicabila acestora.Note: a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualiisubcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul persoanelor juridice/fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct devedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Op ec va furniza info cu privire la media cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 aniDocumente de confirmare: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistratla organele competente; alte documente echivalente (dupa caz);Pentru a fi considerat calificat of. trebuie sa indeplineasca urmatoareacerinta: media cifrei de faceri globala pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare decat 150000 lei. In cazul in care of isi demonst sit ec si fin invocandsi sustinerea acordata de o alta pers, atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajamentferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitiea resursele fin invocate. Pers careasig sustinerea fin tre
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate, similare obiectului contractului ceurmeaza a fi incheiat, in ultimii 5 ani, care vor contine valori, perioada silocul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligatsa prezinte aceste formulare. Pentru dovedirea experientei similare privindexecutia de lucrari ofertantul va depune : - copii a maxim 3 contractesimilare (operatorul poate prezenta numai parti relevante alecontractului /contractelor) - procesele-verbale de receptie la terminarealucrarilor sau procese verbale de receptie partiala sau procese verbale dereceptie finala, ale lucarilor executate , - recomandari din parteabeneficiarilor, aferenta contractelor invocate.Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa confirmeexecutarea in ultimii 5 ani, in calitate de contractant sausubcontractant, a minim unui cont, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoare, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinte privind personalulInformatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de caredispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in specialpentru asigurarea controlului calitatii;minim: - 1 sef de santier inginer / subinginer ? domeniu constructii ?experienta minim 5 ani, - 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) ? experienta minim 5ani, - 1 responsabil cu controlul calitatii (RTC) ? experienta minim 5ani, Documente care atesta disponibilitatea personalului/organismului tehnic despecialitate, Personalul muncitor de specialitate, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic areintentia sa o subcontracteze Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent careatesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 sau echivalent, unsistem de management al calitatii pentru lucrari de constructii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit direct din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 09:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer