Achizitie publica - REPARATII CAPITALE LA SPALATORIA MECANICA DIN INCINTA SPITALULUI DE PSIHIATRIE TULGHES, JUDETUL HARGHITA
Detaliu pentru invitatia numarul 329163
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329163/08.06.2012
Denumire contract: REPARATII CAPITALE LA SPALATORIA MECANICA DIN INCINTA SPITALULUI DE PSIHIATRIE TULGHES, JUDETUL HARGHITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE TULGHESCod fiscal: 4367728, Adresa: STR. CENTRU NR.342, Tulghes, Telefon: +40 266338188, Fax: +40 266338033
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CENTRU NR.342, Tulghes, Romania, cod postal: 537330, telefon: +40 266338188, fax: +40 266338033, persoana de contact: MIRELA BUSTIHAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul de Psihiatrie Tulghes Str.Centru, Nr.342 Jud Harghita.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII CAPITALE LA SPALATORIA MECANICA DIN INCINTA SPITALULUI DE PSIHIATRIE TULGHES, JUDETUL HARGHITA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: OBIECTUL CONTRACTULUI CONSTA IN EFECTUAREA DE REPARATII CAPITALE LA CLADIREA CE ADAPOSTESTE SPALATORIA MECANICA, LUCRARI CE PRESUPUN: REPARATII SARPANTA SI INLOCUIRE INVELITOARE, REPARATII EXTERIOARE, REPARATII INTERIOARE SI INLOCUIREA TAMPLARIEI DIN LEMN CU TAMPLARIE TERMOIZOLANTA DIN PVC, LA FATADA PRINCIPALA
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicitaconstituirea garantiei de participare in suma de 2700 LEI, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor- modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante ? cont IBAN RO26TREZ3545041XXX000724, deschis la TREZORERIA TOPLITA sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul inaintarii unei contestatii in fata Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta poate retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit. C)din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
-cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90 alin. (3) din HG 925/2006. Garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Executantul va prezenta autoritatii contractante dovada varsamantului efectuat precum si destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea ? art.180 - Solicitat ;Declaratie privind eligibilitatea din sectiunea Formulare.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de la art.181 din OUG 34/2006 Solicitat;Operatorii economici vor fi exclusi din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, daca se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006.-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat ( sanatate, pensii, somaj)Solicitat ;Eliberat de M.F.P. ? A.N.A.F. ?Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea? in original / in copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul va trebui sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat si bugetele asigurarilor sociale de stat vor fi descalificati.Pentru persoane juridice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului, precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in limba de origine (in original / copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale Solicitat;Eliberat de Directia de impozite si taxe locale- in original / in copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul local vor fi descalificati.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare/compensare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor , se va prezenta documentul in original / in copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta Solicitat;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din sectiunea Formulare.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, cu modif. si complet. ult.Solicitat;Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatiicontractante, conform art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Spitalului de Psihiatrie Tulghes in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager- Ec.Csibi Veronica, membrii comisie de achizitii: Ing.Stanica Romeo, Jr.Marc Elena, Ec.Bustihan Maria.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie).Declaratia se va intocmi conform modelului pus la dispozitie in sectiunea Formulare-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Solicitat;Declaratie privind calitatea de participant la procedura din sectiunea Formulare Persoane juridice/fizice romane: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiSolicitat: Cerinta minima obligatorie: Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, din care sa rezulte ca poate desfasura activitatile din obiectul achizitiei, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor;conform art.181 lit.a) din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va exclude dintr-o procedura pe ofertantul asupra caruia s-a pronuntat falimentul ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic .Nota: Certificatul se va prezenta in original / in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire)pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional: Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil pe ultimii 3 ani financiari incheiati Bilantul contabil pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, vizate si inregistrate de organele competente, in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilate si semnate de ofertant.Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana. Documentele solicitate trebuie sa fie inregistrate si vizate la autoritatea din tararespectiva., Informatii privind cifra de afaceri ? media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minimum/cel putin egala cu 200000 lei fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor contracte de lucrari executate in ultimii 5 ani va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, conform celor precizate mai jos.Certificarile vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Pentru principalele lucrari executate in ultimii 5 ani se vor prezenta recomandari de la beneficiari. Recomandarile vor fi prezentate in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Nominalizarea personalului cheie, din care trebuie sa faca parte in mod obligatoriu : resp contr/sef santier/ coordonator lucrare: studii superioarein domeniul constructiilor, exp prof.;RTE: atestat prof; CQ: CV, decizie numire; responsabil de securitate si sanatate al santierului: CV; ing install electrice: studii superioare; ing instal sanitare: studii superioare, exp. profesionala., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de carepoate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari: - buldoexcavator;
- excavator;
- autocompactor;
- mai compactor;
- talpa vibratoare;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la Sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 13:11