Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii capitale la statia de pompare apa PSI cu hidrofor


Detaliu pentru invitatia numarul 336573
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALA A REZERVELOR DE STAT SI PROBLEME SPECIALE - UNITATEA TERITORIALA 235
Numar invitatie: 336573/03.10.2012
Denumire contract: Reparatii capitale la statia de pompare apa PSI cu hidrofor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA A REZERVELOR DE STAT SI PROBLEME SPECIALE - UNITATEA TERITORIALA 235Cod fiscal: 26309426, Adresa: Gura Ocnitei, Dambovita, Gura Ocnitei, Telefon: 0245673261/0245673137, Fax: 0245673261/0245673137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Administratia Nationala a Rezervelor de Stat si Probleme Speciale Unitatea Teritoriala 235, comuna Gura Ocnitei, judetul Dambovita, Romania, cod postal: 137240, telefon: +40 245673137, fax: +40 245673261, persoana de contact: Roxana Ileana Calota
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Nationala a Rezervelor de Stat si Probleme Speciale Unitatea Teritoriala 235, comuna Gura Ocnitei, judetul Dambovita, Romania, cod postal: 137240
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii capitale la statia de pompare apa PSI cu hidrofor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de reparatii capitale la statia de pompare apa PSI cu hidrofor constau inlucrari de arhitectura a cladirii statiei, lucrari de instalatii electrice si lucrari sanitare.Lucrarile implica demontarea instalatiilor si echipamentelor existente si montarea celor nou proiectate.Descrierea lucrarilor estedisponibila in caietele de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 265, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii vor constitui o garantie pentru participare in cuantum de 5000 lei (2500lei pentru IMM). Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se constituie astfel: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.b) prin virament bancar in contul RO31TREZ2715005xxx005349, deschis la Trezoreria Targoviste, cod fiscal 26309426.c) depunerea in numerar la casieria unitatiiDovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii.Restituirea garantiei de participare se va face conform art.88 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este de 10% (5% pentru IMM) din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie inainte de semnarea contractului, prin una din urmatoarele forme: a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale conform HG 1045/2011.Garantia de buna executie se restituie in conformitate cu art.92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu formularul nr.1, semnata decatre reprezentantul legal. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181din OUG 34/2006 completata in conformitate cu formularul nr.2, semnata decatre reprezentantul legal. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre cel local.a) Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice;b) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata impozitelor si taxelor catre bugetul local.Documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta se considera indeplinita daca operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compesarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691completata conform formularului nr.3, semnata de reprezentantul legal. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant cat si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Persoanele din cadrul autoritatii contractante, ce detinfunctii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: Peptea Emilian, Badeanu Ion, Nichita Nicolae, Anton Tiberiu, Bidireanu Gabriela, Calota Ileana, Radulescu Constantin, Dascalu Dorina.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat conform formularului nr.4, semnat de reprezentantul legal. 1.Persoanele juridice romane vor prezenta certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.2. Ofertantiivor prezentaautorizatie emisa de Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta pentru montarea mijloacelor tehnice de aparare impotriva incendiilor. Cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine atestatul solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care se solicita atestarea.Pentru persoanele juridice romane documentelese vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar pentru persoanele juridice straine se vor prezentain original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala, pe anii 2011, 2010 si 2009, sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv 265800 lei.Ofertantii vor prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente pe anii 2011, 2010 si 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul sa fi executat una sau mai multe lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv265800 lei fara TVA.Ofertantii vor prezenta declaratia si lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (formularul nr. 5), insotita de certificari de buna executie ( procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor/ receptie finala, certificari de buna executie/recomandari din partea beneficiarilor, documente constatatoare emise de autoritati contractante) aferente contractelor prezentate, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraOfertantii vor prezentaformularul nr.6 completat, semnat de catre reprezentantul legal Implementarea Standardului de Management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca are implementat si mentine, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru executia de lucrari similare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer