Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii capitale pentru reabilitare etaj 8 corp E


Detaliu pentru invitatia numarul 328961
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Numar invitatie: 328961/08.06.2012
Denumire contract: Reparatii capitale pentru reabilitare etaj 8 corp E
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"Cod fiscal: 3126853, Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati, Telefon: +40 0236317232, Fax: +40 0236317232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Brailei nr.177, Galati, Romania, cod postal: 800578, telefon: +40 0236317232, fax: +40 0236317232, persoana de contact: Marin Craciun
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Brailei nr. 177 jud. Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii capitale pentru reabilitare etaj 8 corp E
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Reaparatii capitale pentru reabilitare etaj 8, corp E executate conform caietului de sarcini si Proiectului Tehnicnr. 6074/2011.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 513, 523.38 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :10.000, 00 lei? perioada de valabilitate a garantiei de participareeste cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zilede la data limita de primire a ofertelor.? modalitatea de constituire: - virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
- scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante- numerar la caseria unitatii- ordin de plata vizat de banca sau fila cecCont: RO18TREZ3065006XXX010832, Trezoreria GalatiNOTA: pentru IMM-uri, garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz dovada constituirii GP va fi insotita de Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Documentul original se va depune in plic inchis la sediul autoritatiicontractante din str. Brailei nr. 177, Galati.In conditiileart. 278^1 din Oug nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se va retine4.293, 53 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE constit. va fi de 10% din pretul contr. subsecvent fara TVA.Mod. de constit.: cf art. 90 din HG nr. 925/2006? printr-un instr. de garantare emis in cond. lg. de o societate bancara sau de o societate de asigurari, Daca partile convin GBE se poate constitui si prin retineri succesive.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la Trezorerie un cont la dispozitia aut. contractanteconform HG nr. 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului subsecvent.NOTA: pentru IMM-uri, garantia de part./GBE poate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz dovada constituirii GP/GBE va fi insotita de Decl. pe proprie rasp. priv. incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1. Art. 180 - Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 ? Formularul 3.Nota ? in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinutafinanciar sai/sau tehnico profesional de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta 2. Art. 181 - Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? Formularul 4.Nota ? in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinutafinanciar sai/sau tehnico profesional de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta 3. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale- eliberat de Primaria locala.Nota ? in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinutafinanciar sai/sau tehnico profesional de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta 4. Certificat de atestare fiscalaprivind achitarea obligatiilorexigibilecatre bugetul de stat si catre bugetul asigurarilorsociale de stat- eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice de Stat (prin obligatii exigibile de plata se intelege obligatiile de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei).Nota ? in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinutafinanciar sai/sau tehnico profesional de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta 5. Prezentarea certificatului de participare la procedura de achizitie - Formular 5 din sectiunea Formulare.Nota ? in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta 6. Prezentare Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 6 din sectiunea Formulare.Nota ? in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta 7. Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 7.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Lazarovici Calina-Manager, Dobrea Alina Valentina-Director finaciar contabil, Firescu Dorel-Director medical, Vrinceanu Vasile ? sef serviciu tehnic administrativ, Mateiciuc Valentin? sef birou tehnic, Nutu Catalin ? inginer birou tehnic, HertegCostica ? tehnician birou tehnic, Grosu Alina ? sef Birou Achizitii, Nicolau Alina ? Consilier Juridic, Velcu Violeta Iuliana ? responsabil proceduraNota ? in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinutafinanciar sai/sau tehnico profesional de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta 8. Documente privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat. Se solicita certificat/e de atestare fiscala emise de organul fiscal competent: -certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale (sanatate, pensii, somaj), in original saucopie conform cu originalul, formular tip eliberat de autoritatile competente.? certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul local, in original sau copie conform cu originalul eliberat de organele abilitate. Certificatele trebuie sa evidentiezefaptul ca operatorulnu are restante la nivelul lunii anterioare depunerii ofertei. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emisecu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertei. Peroanele juridice straine vor depune certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat( formulare tip eliberate de autoritatile competentedin tara in care ofertantul este rezident).documentele vor fitraduse in limba romana si legalizate. a) persoane juridice/fizice romane- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartententa din punct de vedere profesional- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca ofertantul desfasoaraactivitati similarecu cele care fac obiectul prezentei achizitii, si ca nu sunt inscrisementiuni cu privire la aplicarea legii privind procedura insolventei. Nota: Se vasolicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.b) persoane juridice/ fizice straine- Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind operatorul economic si cifra mediede afaceridin cel mult ultimii 3 ani, exprimata in lei (ron)Se solicita media de afaceri globale din cel mult ultimii trei ani financiari incheiati sa fie de minim 640.000, 00 lei fara TVA, Ofertantul va face dovada ca vaavea acces la sau are disponobile resurse reale, negrevate de datorii, lichiditati, linii de credit confirmate de banci, declaratie bancara sau orice dovada pentru realizarea lucrarilor de executiei ?Reparatii capitale pentru reabilitare etaj 8, corp E ?, pentru minim 50% din valoarea celui mai mare contract subsecvent estimat.In acest sens va prezenta: - Declaratii bancare corespunzatoare sau dupa caz, dovezi privind asigurareariscului profesional: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau aredisponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credite confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentrurealizarea a minim 50% din valoarea celui mai mare contract subsecvent estimat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraSe solicita prezentarea unei liste a principalelor lucrari similareexecutate in ultimii 5 ani. Se solicita ofertantului indeplinirea si finalizarea ca unic contractor, asociat sau ca subcontractant , in ultimii 5 ani a cel putin unui contract de lucrari similarecu cele de consolidare, reabilitarein valoare de 320.000, 00 lei fara TVA.Se solicita ofertantului prezentarea amaxim 2 (doua) contracte de lucrari similare, certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari similare, precum si de proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor.Contract de lucrari finalizat = contract petru care a fost incheiat proces verbal de receptiefara obiectiuni (partial, la terminarea lucrarilor sau final)Prezentarea listei ? formular 9-a principalelor lucrari similareexecutate in ultimii 5 ani, insotita de copii lizibile, certificate ?conform cu originalul?, astfel: - maxim 2 (doua) contracte, a caror valoare care insumata sa asigure valoarea, PersonalSe solicita prezentarea unei listedin care sa reiasa personalul desemnatsi direct responsabil de indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri, precum si Responsabilul tehnic cu executia.Personal specializat: -1 responsabil tehnic cu executia-1 responsabil tehnic cu calitatea- domeniul instalatii-1 responsabil cu Securitatea si Sanatatea in munca (Lg. 319/2006)-1 cadru tehnic PSI (OG 129/2000), Continuare cerinta 2 - PersonalPrezentarea listei ? formular 10 -cu personalul desemnat si direct responsabil de indeplinirea contractuluice face obiectul prezentei proceduri.Ofertantul va prezenta pentru Responsabilul Tehnic cu executianominalizat in lista mai sus mentionata: -copie dupa atestat ? semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul- copie dupa diploma de studii semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalulPentru personalul specializat se va intocmi o lista in care vor fi nominalizati responsabilii solicitati. Aceasta lista va fi insotita decopii ale documentelorcare dovedesccalificarea (atestat/certificat/diploma/decizie interna/etc), Informatii privind subcontractarease vor prezenta: Declaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si datele de recunoastere a acestora ? Formular 11., declaratii referitoare la utilaje/echipamente/etc de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru de lucrari.Se va completa formularul 16, Cerinte privind asociatii: 1. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comunca, fara a fi obligati, ca la depunerea ofertei comune sa isi legalizezedin punct de vedere formal asocierea.2. Legalizarea acordului de asociere in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., Informatii privind tertii sustinatori, Mostre, descrieri si/sau fotografiiMostre - Se solicita, la deschiderea ofertelor, prezentarea mostrei de profil (PVC si Al) ofertate, pardosealaPentru alegerea placilor de gresie, faianta, culoare var lavabil si vopsea executantul va prezenta inainte de inceperea lucrarilor minim trei mostre din fiecare material care va fi analizat de beneficiar si din care se va alege materialul ce va fi pus in opera. Prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atestaca acesta are implementat si mentine un sistem de management al calitatii, pentru activitatea specifica obiectului contractului conform ISO 9001 sau echivalent, in copiesemnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul.Nota: Documentele privind standardele de asigurare a calitatii nu pot fi prezentate de eventuali subcontractanti in favoarea ofertantului.Documentele privind standardele de asigurare a calitatii nu pot fi prezentate de tertulsustinator in favoarea ofertantului.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinitade fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 08:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer