Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii capitale pod peste raul Uzu


Detaliu pentru invitatia numarul 342324
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DARMANESTI (PRIMARIA DARMANESTI)
Numar invitatie: 342324/04.02.2013
Denumire contract: Reparatii capitale pod peste raul Uzu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DARMANESTI (PRIMARIA DARMANESTI)Cod fiscal: 4352921, Adresa: STR. MUNCII NR.16, Darmanesti, Telefon: +40 0234356656, Fax: +40 0234356546
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MUNCII NR.16, Darmanesti, Romania, cod postal: 605300, telefon: +40 0234356656, fax: +40 0234356546, persoana de contact: SPIRIDON CONSTANTIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. MUNCII NR.16, Darmanesti, jud. Bacau, Romania, cod postal: 605300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii capitale pod peste raul Uzu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari avand ca obiect reparatii capitale le pod peste raul Uzu, str. Victoriei oras Darmanesti cu o valoare estimata de 670000 lei din care 11% (64300 lei) cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 670, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
12000 lei constituirea garantiei se poate face prin virament bancar in contul RO46TREZ0635006XXX002114 deschis la Trezoreria Moinesti, in numerar la casieria unitatii sau prin orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari. Instrumentul de garantare se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada specificata in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 90 de zile de termenul limita de primire a ofertelor. Data de referinta la care se va face echivalenta leu/euro este cea comunicata de BNR in ziua publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului. In termen de 7 zile de la data semnarii contractului executantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca ce va fi stabilita de comun acord. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - formular 2Declaratie privind calitatea de participant - formular 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006Certificat de participare cu oferta independenta conform ord.ANRMAP 314/2010Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69(1) din OUG 34/2006. Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu atributii in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt cele prezentate in anexa la formularul nr.11.SPIRIDON CONSTANTIN Primar09.07.19552 PADURARIU GHEORGHE Viceprimar 24.09.19553 CHITURLEA GENICA Secretar 04.12.19524 MIRAUTA-IFRIM EUGENIA Contabil sef 11.10.19605 LUNGU VASILE sef serv.Urbanism 27.11.19536 ABABEI SORIN sef comp.Ach. publice 26.08.1967Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la Bugetul de stat si impozite si taxe locale care sa ateste caofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care depune oferta. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri, media pe ultimii 3 ani(2010.2011.2012) trebuie sa fie de minim 1200000 lei- Cursul mediu de referinta leu/euro aferent anilor pentru care se solicita este cel comunicat de BNR : Anul EUR - mediu2012 4, 45602011 4, 23792010 4, 2099Completareformular model. Operatorul economic va prezenta orice document de natura sa sustina indeplinirea cerintei de calificarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice, Cv personal de conducere, personal tehnic responsabil de executia lucrarilor; responsabil tehnic cu executia atestat pentru domeniul II (Constructii rutiere, drumuri, , poduri), personal responsabil cu asigurarea calitatii., Declaratie privind efectivele medii de salariati, Lista principalelor lucrari in ultimii 5ani. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit certificat ISO9001/2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2013 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer