Achizitie publica - Reparatii capitale PT Constanta - rest de executat
Detaliu pentru invitatia numarul 340293
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340293/29.11.2012
Denumire contract: Reparatii capitale PT Constanta - rest de executat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialParchetul de pe langa Tribunalul ConstantaCod fiscal: 4804636, Adresa: str. Mircea cel Batran nr. 108, Constanta, Telefon: 0241616042, Fax: 0241616042
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Avram Iancu nr 34 A, Constanta, Romania, cod postal: 900705, telefon: +40 0241616042, fax: +40 0241617478, persoana de contact: Simona Stefan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Avram Iancu nr 34 A, Constanta, Romania, cod postal: 900705, telefon: +40 0241616042, fax: +40 0241617478, persoana de contact: Simona Stefan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii capitale PT Constanta - rest de executat
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor pentru finalizarea reparatiei capitale necesitand specialitati de : rezistenta, arhitectura, instalatii aferente, utilaje si echipamente.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 390, 972 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare :127.000 lei mai mica decat 2% din valoarea estimata a contractului. In cazul aplicarii prev.art.278 ind.1 lit c din OUG 34/2006 cuantumul sumei retinute este de 8.199 lei.2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor conform invitatiei de participare.3.Forma de constituire a garantiei de participare este in conformitate cu prev.art.86 din HG 925/2006: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari;
- scrisoare garantie bancara in favoarea autoritatii contractante;In cazul prezentarii garantiei de particip[are sub forma de instrument de garantare emis de societate bancara sau de o societate de asigurari se va prezenta in original Formularul 11 completat - SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA.Prev. Legii 364/2004 : PT Constanta este unitate subordonata Ministerului Public, institutie care face parte din administrarea judecatoreasca reglementata prin Constitutia Romaniei, cap. VI al Titlului III, sectiunea a 2-a, art.131. In consecinta NU SE APLICA prev. art.16 al.1 din Legea 346/2004, obligatorii numai pentru institutiile prevazute in Constitutia Romaniei in cadrul titlului III, cap. V sect. 1si 2.
Garantie de buna executie
1.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA vonf. art.89 al.2 din HG 925/2006;2.Modul de constituire al garantiei de buna executie este in conf. cu art.90 din HG 925/2006: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 al.2-4 din HG 925/2006 se aplica in mod corespunzator. Se va completa si se va prezenta in original , de catre ofertantul ce va fi declarat castigator al procedurii, la semnarea contractului , Formularul 12 - SCRISOARE DE GARANTIE DE BUNA EXECUTIE ;
- daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui cf. HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1obligatorieOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii : se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: a)Formularul 12 A ? Declaratia privind eligibilitateab)Cazier judiciar sau certificate echivalente, emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul, pentru administratorul/administratorii legali ai firmei ofertante.Cerinta nr.2Operatorii economici participanti la procedura, ofertantii asociati, dupa caz, nu trebuie sa se in cadreze in situatiile prevazute la art.181din OUG 34/2006. In conformitate cu prevederile Legii nr.279/2001 pentru tertul sustinator se va avea in vedere neincadrarea in art.181, lit.a, c1, d si e din OUG 34/2006.Modalitatea de in deplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: a)Formularul 12B-Declaratie privindneincadrareain situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.b)Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidate si taxele locale, in luna anterioara celei in care depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa rezulte obligatiile eligibile la data de 25 ale lunii anterioare datei limite de depunere a ofertei, conform prevederilor Legii nr.571/2003 (Codul fiscal). Certificatul trebuie sa ateste ca firma ofertanta nu inregistreaza datorii, cu respectarea art.9 alin.1 din ordin ANRMAP 509/2011.-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa rezulte obligatiile eligibile la data de 25 a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei, conform prevederilor Legii nr.571/2003 (Codul fiscal).Poate fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respective nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;b)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, in conformitatecu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;b^1 in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;c)a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitive a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;d)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr.3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a putea participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: toti operatorii economici participanti la procedura vor atasa: Formularul 12C- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr.4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii : se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul 32 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta nr.5Operatorii economici, ofertantii asociati, subcontractantii, cat si tertul sustinator, dupa caz, nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1din OUG nr.34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul 12D ? Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 69^1din OUG nr.34/2006.Legat de conflictul de interese, respective incadrarea in prevederile art. 69^1din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta a nominalizat in anexa la Formularul 12D, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respective toate persoanele care/aproba documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire).Nota: Ofertantii pot ridica certificatele si pot obtine informatii cu privire la impozite sit axe locale de la Primariile si Administratiile financiare de care apartin sau eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident;La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul va fi in masura sa prezinte Certificatele constatatoare in original.-In cazul unei asocieri, fiecarte asociat este obligat sa prezinte aceste formulare si documentele cerute.-Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii : se solicita prezentarea Certificatului constatator (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) emis de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, si certificatul constatator, inclusive si in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc I se va solicita prezentarea certificatului constatator in original, /copie legalizata (in cazul in care acesta a prezentat doar copie conform cu originalul in documentele de calificare), pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta.Persoane juridice/fizice straine: 1)Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere calificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere professional.2)Se vor atasa documentele relevante, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala, in original sau copie legalizata si traducere certificate in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte : a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa) ;d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex. daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Nota: 1) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate, certificatul constatator in original sau copie legalizata.3)Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizubila cu mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de lucrari (operator economic sau membrii asociati - operatori economici impreuna) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 6.500.000 lei (T.V.A. inclus)., Cerinta nr.21) Potrivit art.186 alin.1 din OUG 34/2006 Capacitatea economica si financiara a ofertantului-candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant-candidat si persoana respectiva.2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sutinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.1, art.186OUG 34/2006, de alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedii sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se aflei]n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si art.181, lit.a, c1, d din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani , cel putin1 ctr de lucari similare, cu o val. egala sau mai mare decat6.300.000 lei fara T.V.A. sau max.3 ctre a caror val.cumulata sa fie cel putin 6.300.000 lei fara T.V.A.Se considera exp.similara lucrari de constructii de cladiri.Se va completa si atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura, Decl privind lista principalelor lucrari exec in ultimii 5 ani.Pt fiecare ctr mentionat se vor atasa docum suport (copii dupa parti relevante ale ctr, recomandare si alte docum prin care sa se confirme exec lucrarilor in cuantumul declarat) care vor contine, in mod oblig : Benef contractuluiTipul lucrarilorPer in care s-a realiz ctrVal.ctr sau a partii din ctr pentru care s-a efectuat receptiaSe va atasa, in orig, copie legalizata sau lizibila cu mentiunea cf. cu orig., cel putin o recomandare din partea beneficiarilor, fiecare ctr prezentat ca exp., Cerinta nr.2 : UtilajeOperatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de utilaje, instalatii si echipamente tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, prin care atesta detinerea in dotare proprie, inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? conform anexa 1 la Ordinul ANRMAP 509/2011., Cerinta nr.3 PersonalOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: Manager de proiect in domeniul constructiilor civile si industriale , care a coordonat cel putin un contract similar ;Sef de santier (inginer, absolvent al Facultatii de Constructii, cu diploma de inginer/licenta ), cu exp pe o poz.similara in min 1 ctr similar.RTE-Responsabil tehnic cu executia ?autorizatia valabila la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul ctr.CQ ?Responsabil tehnic cu calitatea ? experienta pe o pozitie similara in min1 ctr similar.2) Se vor atasa: Diploma in copie, certificate prin stampilare conform cu originalul de catre ofertant;CV-uri personalului de conducere prezentate in original ;Eventualele atestari pentru cei care vor fi implicati in derularea contractului , in copie, cerificate prin stampilare conform cu originalul de catre ofertant ;Decizii de numire re, Cerinta nr.4: SubcontractantiiInformatii privind subcontractantiiNota: Daca grupul benef.de sust.tehn.si prof. a unei terte persoane , capacit.tehn.si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin.2. Daca sust.tertului viz. indeplinirea unor cerinte minime de calificare cum ar fi exp.similara reflectata prin prezentarea unor liste de lucrari executate intr-o perioada anterioara sau indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceriin domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitii publice, angajament ferm prezentat de ofertant /candidatul trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, personalul sust.se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementarea obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa, in conformitatecu prev.art.11.1 din HG 925/2006. Sustinatorul raspunde ptr.prejudiciile cauzate autoritatii Cerinta nr.1Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul trebuie sa detina ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent contractului (lucrari de constructii) valabil la data limita de depunere a ofertelor, Cerinta nr.2Standarde de asigurare a protectiei mediului : Ofertantul trebuie sa detina Certificat ISO sau echivalent in domeniul aferentobiectului contractului (lucrari de constructii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara - pretul cel scazut 40 puncte; alt pret P=[pret min ofertat/pret]x40
perioada de garantie a lucrarii
15
Descriere: garantie mai mica de 1 an-neconforma; gar mai mare sau egala cu 5 ani-punctaj max; alta garantie G=[per gar min ofertata/5 ani] x 15
durata de executie
20
Descriere: - durata mai mica de 10 luni-ofeta neconforma; dur 10-12 luni punctaj max- 20 pcte;mai mare de 18 luni -neconforma;mai mare de 12 luni si mai mica sau egala cu 18 luni-proportional D=dur ofertata/dur exec max. x punctaj max;
garantia acordata echipamentelor
25
Descriere: a)pentru o garantie mai mica de 24 luni-oferta neconf.b)dur.max.a gar.echip este 96 luni de la data semnarii PIF fara obiectiuni;c)dur.mai mare sau egala cu 96 luni- punctaj max.25;d) pt o gar a echip intre 24-96 luni - GE=[dur.garantiei echip.oferta/durata max(96)]* 25 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2012 15:05