Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii capitale punct termic Colegiul National Costache Negri


Detaliu pentru invitatia numarul 353792
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Galati
Numar invitatie: 353792/17.09.2013
Denumire contract: Reparatii capitale punct termic Colegiul National Costache Negri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GalatiCod fiscal: 3814810, Adresa: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Telefon: +40 236307720, Fax: +40 236307720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii capitale punct termic Colegiul National Costache Negri
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile ce se propun a se executa sunt urmatoarele: - redimensionarea si inlocuirea: schimbatorului de caldura cu placi din inox AISI 316 Q = 0, 5 Gcal/h; pompa de circulatie cu convertizor de frecventa amplasat pe conducta de apa rece si pompa recirculatie acm; filtre impuritati pe conducta de alimentare cu apa rece si returul instaltiei de incalzire;
- statie de dedurizare;
- automatizarea punctului termic;Valoarea estimata a contractului este de 851.530 lei fara TVA din care 802.736 lei fara TVA - valoarea de executie, 6.326 lei fara TVA - organizare de santier, cheltuieli diverse si neprevazute - 5, 24%, respectiv 42.468 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 851, 530 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 16.181, 24 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: -prin virament bancar (ordin de plata sau fila cec) cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana cel tarziu la termenul limita de primire a ofertelor stabilit de SEAP; Cont: RO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, Cod fiscal 3814810;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate de cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari) se va transmite la sediul autoritatii contractante din str. Domneasca nr. 38, Galati, Registratura, pana cel tarziu la data si ora limita de depunere ofertei stabilita de SEAP. Garantia de participare va fi atasata in SEAP. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus , in acest caz se va atasa in SEAP si o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Suma ce va fi retinuta conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este de 4.589, 06 lei.Instrumentul de garantare se va posta obligatoriu si in SEAP(scanat).Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, cursul de referinta leu/alta valuta se va face pentru ziua in care a fost publicata invitatia de participare. Se va folosi cursul oficial comunicat de BNR.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 7% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va stabili la incheierea contractului si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Contractantul are obligatia in acest caz de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil, distinct, la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului, fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular (Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - completare Formular; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de catre tertul sustinator, daca este cazul(Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Stan Marius, Cosca Radu, Popa Florin, Vlaicu Gheorghe Aurel, Bucur Adrian, Campeanu Rodica, Crivat Liliana, Ciocarlan Livica, Toporau Teofania, Tarola Odeta, Dinu Radu, Nichiforov Lenuta, Pavlenco Violeta, Avramescu Marian, Bogatu Hristache, Bucatanschi Mihail, Bugeag Gheorghe, Cocu Desilia, Cristache Catalin, Dascalu Monica, Dima Cristian, Dobrea Victor, Enache Cristian Sorin, Gavan Eugen, Ghetu Ilie, Humelnicu Marius, Ilie Zanfir, Malinovici Victor, Manoliu Mihai, Marian Alexandru, Mihai Alin, Mihailov Raul, Musat Carmina Liana, Paladi Gina, Rainea Nicolae, Rotaru Savel Barbu, Ungurianu Sorin, Vasoi Costel, Beraru Dan Dorian.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular(Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a, c^1, d din OUG nr. 34/2006 se va prezenta de catre tertul sustinator, daca este cazul);Certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.De asemenea, avand in vedere natura lucrarilor care urmeaza a fi executate si in conformitate cu PT CR 9/2010 privind prescriptiile tehnice ale Inspectiei de stat pentru controlul cazanelor, recipientilor sub presiune si instalatii de ridicat, este necesar ca operatorul economic sa fie autorizat in urmatoarele domenii: -autorizatie ISCIR pentru Instalare si reparare cazane apa calda si cazane de abur de joasa presiune ? cazane apa calda Pmax = 10000 kw, Tmax = + 1000C ? cazane de abur de joasa presiune Qmax= 2t/h, Pmax = 0, 5 bar;
-autorizatie ISCIR pentru Montare, punere in functiune, reparare si intretinere la: a) instalatii de ardere si automatizare pentru cazane de abur si apa fierbinte, cazane de apa calda cu puterea P>400 kW si cazane de joasa presiune cu debitul Q>0.6t/hb) instalatii de automatizare aferente centralelor termice si instalatiilor termomecanice anexe a cazanelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010) - Formular Informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani de minim 1.600.000 lei.Pentru echivalenta leu/alte monede se va folosi cursul mediu anual precizat pe pagina web: eu.europa.budget.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Ofertantii trebuie sa dovedeasca experienta similara in urmatoarele domenii: - constructii/reparatii/modernizari puncte termice, inclusiv montare/punerein functiune de utilaje termice;
- lucrari de constructii cu instalatii sanitare si electrice;Ofertantul va face dovada executarii in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor a maxim 2 contracte care sa confirme executarea lucrarilor sus mentionate in valoare minima de 800.000 lei fara TVA.Executia de lucrari similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar., Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la utilajele, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Completare Formular, Asigurarea ( in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, tert sustinator, alte modalitati de punere la dispozitie) cel putin a unrmatoarelor echipamente, utilaje si alte mijloace fixe si dotari care sunt necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari: - echipamente de sudura in curent continuu;
- stand pentru aimulare si verificare a programului substatiilor de automatizare compatibil cu sistemul existent in punctul termic;
-grup electrogen mobil.Ofertantii vor prezenta documente din care sa reiasa forma de detinere (inchiriere, vanzare-cumparare, leasing, anagajament sustinator) a necesarului minim de utilaje., Ofertantii vor prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Completare Formular, Necesar minim de personal specializat: - RTE in domeniul Constructii civile, industriale si agrozootehnice;
- inginer automatist;
- electrician autorizat ANRE gradul II;
- sudori autorizati in conditiile prescriptiei tehnice PT CR 9/2010;
- responsabil tehnic cu sudura autorizat ISCIR conform prescriptiei tehnice PT CR9/2010;
- inginer instalatii in constructii.Se vor prezenta urmatoarele documente doveditoare ale pregatirii profesionale si calificarii personalului: -pentru Responsabil Tehnic cu Executiain domeniul Constructii civile, industriale si agrozootehnice se va prezenta atestat sau legimitatie valabile la data limita a depunerii ofertelor;
-Inginer automatist se va prezenta diploma de studii;
-Electrician autorizat ANRE gradul II se va prezenta legitimatie valabila la data limita de depunere ofertelor;
-Sudori autorizati in conditiile prescriptiei tehnice PT CR 9/2010 se va prezenta atestat valabil la data limita de depunere a ofertelor;
-Responsabil tehnic cu sudura autorizat ISCIR conform prescriptiei tehnice PT CR 9/2010 se va prezenta atestat sau legimitatie valabile la data limita de depunere a ofertelor;
-Inginer instalatii in constructii se va prezentadiploma de studiiPentru personalul-cheie nominalizat se vor prezenta copii dupa contractele de munca sau contracte de colaborare/sau prestari servicii/ angajament de participare. Resursele umane reprezinta minimul necesar de care trebuie sa dispuna operatorul economic pentru indeplinirea contractului avand in vedere natura lucrarilor care urmeaza a fi executate. Se vor prezenta certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii pentru lucrarile ce fac obiectul contractului de achizitie publica, respectiv SR EN ISO 9001:2008 (sistemul de management al calitatii) sau echivalent pentru domeniul executie lucrariPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer