Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REPARATII CAPITALE REMIZA P.S.I. (FOSTE GARAJE C.A.P.), comuna Cuza Voda, judetul Galati


Detaliu pentru invitatia numarul 340693
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CUZA VODA (CONSILIUL LOCAL CUZA VODA)
Numar invitatie: 340693/07.12.2012
Denumire contract: REPARATII CAPITALE REMIZA P.S.I. (FOSTE GARAJE C.A.P.), comuna Cuza Voda, judetul Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CUZA VODA (CONSILIUL LOCAL CUZA VODA)Cod fiscal: 17841903, Adresa: STR. POSTA VECHE, NR. 129, LOC. GALATI, JUD. GALATI, Cuza Voda, Telefon: 0740007273, Fax: 0236 831437
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Al. Ioan Cuza , nr. 76, Localitatea: Cuza Voda JUD. GALATI, Cuza Voda, Romania, cod postal: 807271, telefon: +40 0236831437, fax: +40 0236831437, persoana de contact: PRIMARIA COM. CUZA VODA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Al. Ioan Cuza , nr. 76, Localitatea: Cuza Voda JUD. GALATI, Cuza Voda, Romania, cod postal: 807271, telefon: +40 0236831437, fax: +40 0236831437, persoana de contact: PRIMARIA COM. CUZA VODA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII CAPITALE REMIZA P.S.I. (FOSTE GARAJE C.A.P.), comuna Cuza Voda, judetul Galati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REPARATII CAPITALE LA FOSTELE GARAJE CAP SI SCHIMBARE DE DESTINATIE IN REMIZA PSI. Lucrarile constau in schimbare sarpanta, usi de acces, retencuire pereti si inaltare pardoseala, etc.
II.1.6) CPV: 45216121-8 - Lucrari de constructii de unitati de pompieri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 901 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 3000 de lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Sunt aplicabile prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006. Mod de constituire: ?prin virament bancar in contul RO56TREZ3065006XXX005783. CF 17841903, Trez. Mun. Galati, sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Dovada constituirii garantiei de participare se poate efectua pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Data de referinta privind echivalenta garantiei de participare in euro va fi stabilita la cursul de schimb valutar din data publicarii invitatiei de participare.? garantia de participare se poate constitui si prin: - ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Plata se face in contul RO56TREZ3065006XXX005783. CF 17841903, Trez. Mun. Galati.-depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante.In masura in care, in urma unei contestatii depuse Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din aceasta valoare;Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Da.Cuantum: 5% din valoarea totala, fara TVA, a contractului. Mod de constituire: se accepta constituirea garantiei de participare prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In cauza se vor aplica prevederile art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia se va intocmi conform modelului pus la dispozitie in documentatie ? Formularul 1. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt urmatoarele: a) Buzuleac Constantin, Mihai Mihaela, Neagu Valentin, Nedelcu Viorel, Oprea Tudorita, Oprea Alexandru, Oprea Neculai, Popescu Stelica, Paraschiv Stefanache, Radu Vasile, Stanciu Anisoara, Stroiu Constantin, Voicu Nicolae, membrii CONSILIUL LOCAL; Codrescu Danut - primar, b) Oprea Neculai- Viceprimar si presedinte al comisiei de evaluare, c) Bors Bogdan Cosmin - secretar UATsi membru al comisiei de evaluare; d) Grigoras Dana ? consilier superior si membru in comisia de evaluare; e) Codrescu Ileana ? referentsi membru al comisiei de evaluare; d) Anca Bors ? referent de specialitate si membru in comisia de evaluare.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314 / 2010.Se va prezenta declaratia pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie publica este facuta in concordanta cu regulile de concurenta in conformitate cu modelul anexat Fisei de date a achizitiei ? Formular 2.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: completarea si prezentarea declaratiei pe proprie raspundere, valabila pe perioada de valabilitate a ofertelor, Formular 3.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: completare si prezentare Formular 4 - privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; Declaratia va fi insotita de: I. Pentru persoane juridice romane: a. Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat (bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul fondului national unic de asigurari sociale de sanatate), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;b. Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, de plata a datoriilor catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.II.Pentru persoane juridice straine: Dovezile privind indeplinirea obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este rezident.Documentele vor fi prezentate in limba de origine, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana, valabile la data limita de depunere a ofertelor.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Cerinta obligatorie: completare si prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica, semnata de ofertant, valabila pe perioada de valabilitate a ofertei ? Formular 5.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una dintre situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.. I. Persoane juridice / fizice romane: Cerinte minime obligatorii: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, din care sa rezulte ca poate desfasura activitatile din obiectul achizitiei, informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata, pentru conformitate.II. Persoane juridice / fizice straineCerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertantCerinta va fi sustinuta prin completarea formularului 6., Informatii privind cifra de afaceri.Autoritatea Contractanta solicita ca ofertantul sa prezinte situatia privindcifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani, - cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), sa fie deminim 300000 lei.Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNRpentru anul respectiv, dupa cum urmeza: Anul 2009 - 1 euro = 4, 2373 lei;Anul 2010 ? 1 euro = 4, 2099 lei;Anul 2011 - 1 euro = 4, 2379 lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vorutiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca CentralaEuropeana.Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform Legii in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoareaimpusa.Cerinta va fi sustinuta prin completarea formularului 6., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiarainvocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta areobligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unuiangajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, princare aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resurselefinanciare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din PUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica siprofesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in formaautentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana careasigura sustinerea sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle insituatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conformprevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare., In conditiile in care ofertantul urmeaza sa subcontracteze o parte din lucrari, acesta va preciza partile din contract pe care intentioneaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor, ofertantul ramanand raspunzator in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de lucrari. In acest caz se va completa Formularul 13., Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor din care trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul a executat lucrari similare (constructii, reabilitari, modernizari) cladiri in valoare de cel putin 150000 in baza a unul sau cel mult 3 contracte. Se va completa in sustinereFormular 7., 1. Experienta similara de minim 150000 lei fara TVA. Valoarea poate fidemonstrata si prin cumularea a cel mult 3 contracte de lucrari de constructii/reabilitari finalizate si receptionate in ultimii 5 ani.Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeza: Anul 2009 - 1 euro = 4, 2373 lei;Anul 2010 ? 1 euro = 4, 2099 lei;Anul 2011 - 1 euro = 4, 2379 lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vorutiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.2.Recomandare din partea beneficiarului lucrarii din care sa reiasa modul deindeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului caredemonstreaza experienta similara. Se va completa in sustinereFormular 8, 1.Declaratie privind efectivelemedii anuale ale personalului angajat, al cadrelor de conducere, se va completa in sustinereFormular 9, 1.Declaratie privind personalultehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant.2. Nominalizati personalul cheie: Responsabil de contract / sef santier /Coordonator de lucrare, Responsabil de securitate si sanatate al santierului.Prezentati curriculum vitae al personalului cheie in indeplinirea contractului.3. Pentru personalul cheie nominalizat de ofertant, se vor prezenta contracte de munca/colaborare sau angajamente de participare.Se va completa in sustinere, Formular 9, Formular 10 si Formular 11., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de carepoate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIRECT DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.12.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.12.2012 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer