Achizitie publica - ?Reparatii capitale scoala cu 4 sali de clasa+ gradinita, amenajare teren sport dimensiuni reduse si loc de joaca pentru copii, sat Reteag- Poieni, com. Petru Rares?
Detaliu pentru invitatia numarul 335227
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335227/11.09.2012
Denumire contract: ?Reparatii capitale scoala cu 4 sali de clasa+ gradinita, amenajare teren sport dimensiuni reduse si loc de joaca pentru copii, sat Reteag- Poieni, com. Petru Rares?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Petru Rares (Consiliul Local al comunei Petru Rares)Cod fiscal: 4512330, Adresa: str Garii, nr 272, Petru Rares, Telefon: 0263/ 344000, Fax: 0263/ 344000
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Garii, nr 272, Petru Rares, Romania, cod postal: 427220, telefon: +40 263344000, fax: +40 263344000, persoana de contact: Ioan Malutan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str Garii, nr 272, Petru Rares, Romania, cod postal: 427220
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reparatii capitale scoala cu 4 sali de clasa+ gradinita, amenajare teren sport dimensiuni reduse si loc de joaca pentru copii, sat Reteag- Poieni, com. Petru Rares?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Val. af. prezentei proceduri, valoare la care se vor raporta ofertele, este de 550.400, 00 lei, iar valoarea maxima estimata (ce cuprinde si eventualele lucrari noi) este de 600.000, 00 lei.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 600, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? Potrivit art. 43^1 din O.U.G. nr. 34/2006, modificat prin Legea nr. 279/2011, garantia de participare este obligatorie in toate cazurile pentru care este obligatorie publicarea unei/unui invitatii/anunt de participare in S.E.A.P.? Se constituie garantiei de participare in suma de 8000 lei (50% pentru IMM, respectiv 4000 lei). Ofertantii au obligatia de a face dovada constituirii garantiei de participare la sediul autoritatii contractante la data deschiderii ofertelor, mentionata in invitatia de participare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.? Suma care se retine din garantia de participare conformprevederilor art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 este de 4330, 39 lei (50% pentru IMM, respectiv 2165, 19 lei).? Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire: ? In conformitate cu prevederea art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (scrisoarea de garantie bancara este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania).Ordin de plata in contul autoritatii contractante, nr. RO15TREZ1025006XXX000060, deschis la Trezoreria Becleanbeneficiar comuna Petru Rares, CUI 4512330Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
? Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA? Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: ? 1.Conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (scrisoarea de garantie bancara este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania).? Prin retineri succesive din facturile emise si acceptate de catre beneficiar, conform prevederilor H.G. nr. 1045/2011.In acest caz, contractantul are obligatia sa deschida la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie la data incheierii contractului de lucrari, iar daca opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, aceasta trebuie depusa la contract, in original, si constituie anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elorI. Art. 180 1. Declaratia privind eligibilitatea - neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: se va completa Formularul nr. 1 din sectiunea Formulare, se va prezenta certificatul de Cazier fiscal. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, dar se solicita tertului sustinator. In cazul depunerii unei oferte de asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.II. Art.181 1. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Completarea Formularului nr. 5. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, dar se solicita tertului sustinator. In cazul depunerii unei oferte de asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP (Formularul nr. 10)3. Declaratia privind calitatea de participant la procedura ( Se completeaza Formularul nr. 2)4. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 ( Formularul nr. 6). Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Cocos Vasile ? Primar, Malutan Ioan ? viceprimar si responsabil achizitii publice, Pop Dumitru ? secretar, Sabau Alina ? referent CFP.Consilierii care au aprobat bugetul de venituri si cheltuieli sunt urmatorii: Malutan Ioan, Antal Ioan, Chira Simona Lia, Fustos Attila, Hedesiu Alexandru, Lacatus Isidor, Ropan Ionel, Rus Livia, Sabadus Viorel, Szilagyi Pintea, Szekely Stefan, Toderel Ioan. Declaratia se completeaza si de catre ofertantul asociat/subcontractant/tert sustinator.III. Certificatele de atestare fiscala, emise de autoritatile competente, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul de stat si bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Toate certificatele/documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul", si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) straine, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise si insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Documentele emise de autoritatile ompetente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate de la data deschiderii ofertelor. Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila, semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucraride constructii de cladirisolicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespundent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana, traduse de persoane autorizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Informatii privind situatia economico-financiara - cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 850.000 lei., Bilanturile contabile, pe anii 2009, 2010 si 2011 sau orice alte documente edificatoare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta 2 Prezentarea a cel mult 2 contracte finalizate de executie lucrari de cladiria caror valoare cumulata (fara TVA) sa fie de cel putin 500.000 lei.Contractele vor fi insotite de procese-verbale de receptie, recomandare/document constatator emise de beneficiar. Prin formularea contract de lucrari finalizat se intelege: lucrari receptionate partial, care sunt insotite de procese-verbale de receptie partiala, sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, sau lucrari receptionate, insotite de proces-verbal de receptie finala.Se permite si prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv in indeplinirea contractului respectivPentru echivalenta lei/valuta a contractelor se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR sau BCE, respectiv: 4, 2373 lei/euro pentru anul 2009; 4, 1285 lei/euro pentru anul 2010 si 4, 2379 lei/euro pentru anul 2011. 1. Sistem de management al calitatii pe domeniul corespunzator lucrarii: Ofertantul trebuie sa detina Certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului2. Sistem de management al mediului pe domeniul corespunzator lucrarii: Ofertantul trebuie sa detina Certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului), valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2012 18:01