Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REPARATII CAPITALE SECTIA CHIRURGIE SI PARTIAL SECTIA INTERNE


Detaliu pentru invitatia numarul 354602
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal "Dr. Gheorghe Marinescu" Tarnaveni
Numar invitatie: 354602/10.10.2013
Denumire contract: REPARATII CAPITALE SECTIA CHIRURGIE SI PARTIAL SECTIA INTERNE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal "Dr. Gheorghe Marinescu" TarnaveniCod fiscal: 4322386, Adresa: Str. Victor Babes, nr. 2-4, Tarnaveni, Telefon: +40 0265446161, Fax: +40 0265446156
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Victor Babes, nr. 2-4, Tarnaveni, Romania, cod postal: 545600, telefon: +40 0265446161, fax: +40 0265446156, persoana de contact: dir. fin. cont. Ifrim Anca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Victor Babes, nr. 2-4, Tarnaveni, Romania, cod postal: 545600, telefon: +40 0265446161, fax: +40 0265446156, persoana de contact: dir. fin. cont. Ifrim Anca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII CAPITALE SECTIA CHIRURGIE SI PARTIAL SECTIA INTERNE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii capitale sectiachirurgie si partial sectia interne- Valoare lucrare - 432.123, 00 lei - reprezintavaloarea estimata a contractului ce face obiectul procedurii competitive in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, - Cheltuieli diverse si neprevazute 20% - 86.425, 00 lei- Conform art. 29 alin 2 indice1 din OUG 34/2006 - valoare totala estimata 518.548, 00 lei - valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 432, 123 - 518, 548 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
gar. de particip. este de 8642 lei pentru o gar. de particip. depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioare datei limita de dep. a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valab. a gar. de particip: cel putin 30 de zile de la data limita de dep. a ofertelor.Modul de const a gar. de particip: OP in contul Spit. Mun. ?Dr, Ghe. Marinescu? Tarnaveni RO34TREZ4795006XXX001079 deschis la trez Mun Tarnaveni.Instrument de gar. emis in cond.legii de o soc. bancara, in original.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. de asig in original.Conf. preved. art.33 alin.3 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare oferta se respinge daca nu este insotita de garant. de particip, in cuantumul, forma si avand perioada de valab. solicitata in doc. de atribuire.Restituirea gar. de particip: Gar. pentru particip, constituita de of a carui oferta a fost stabilita ca fiind castig, se restituie de aut cont. in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar de buna executie.Garantia de particip, constituita de of. a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu of/of ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data exp perioadei de valab a ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru particip, of pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat situatii: isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valab a ofertei.Aut. contr. va retine gar. de particip conform art.278*1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Conform art.90 din HG925/2006.5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, Ofertantul va depune Declaratie pe propia raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr.34/2006Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantaCertificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat. Din acesta sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.-Certificat privind plata obligiilor catre bugetul local eliberata de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a caror raza teritoriala ofertantul are deschis, sucursala, sediu secundar, plata din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local.Din acesta sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.CONDUCEREA SPITALULUI MUNICIPAL ?DR. GHEORGHE MARINESCU? TARNAVENIMANAGER Dr. Barmou Mohamed KheirDIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL Ec. Ifrim AncaDIRECTOR MEDICAL Dr. ---------------------DIRECTOR DE INGRIJIRI As. MeghesanZsuzsannaCONDUCEREA CONSILIULUI JUDETEAN MURESPRESEDINTE Dobre Ciprian-MinodorDIRECTOR ECONOMIC Ec. Bartha IosifVICEPRESEDINTEDancu OvidiuVICEPRESEDINTELokodi Edita EmokeCONSILIERJUDETEAN Antonie Stefan MihailCONSILIERJUDETEAN Balogh IosifCONSILIERJUDETEAN Ban MoiseCONSILIERJUDETEAN Bandea EugenCONSILIERJUDETEAN Bolos Vasile GrigoreCONSILIERJUDETEAN Boros Raul AlinCONSILIERJUDETEAN Borsan Doru AurelianCONSILIERJUDETEAN Coman Melus FlorianCONSILIERJUDETEAN CsepEva AndreaCONSILIERJUDETEAN Eros CsabaCONSILIERJUDETEAN Filimon VasileCONSILIERJUDETEAN Gasparik Attila-CsabaCONSILIERJUDETEAN Georgescu Cristian RaduCONSILIERJUDETEAN Gliga Ioan FlorinCONSILIERJUDETEAN Iacob LetitiaCONSILIERJUDETEAN Kedei Pal ElodCONSILIERJUDETEAN Kelemen Attila-MartonCONSILIERJUDETEAN Mo;zes Levente-SandorCONSILIERJUDETEAN Popa Dragos CodrinCONSILIERJUDETEAN Pop Teodor MirceaCONSILIERJUDETEAN Pokorny Vasile StefanCONSILIERJUDETEAN Socotar Gheorghe DinuCONSILIERJUDETEAN Somesan StefanCONSILIERJUDETEAN Stoica IonCONSILIERJUDETEAN Szabo ArpadCONSILIERJUDETEAN Szasz IzoldaCONSILIERJUDETEAN Tatar BelaCONSILIERJUDETEAN Todoran Liviu RaduCONSILIERJUDETEAN Sopterean IoanCONSILIERJUDETEAN Tusnea IonCONSILIUL DE ADMINISTRATIEPRESEDINTE --------------------------MEMBRU Ec. Bartha IosifMEMBRU C.J. Nemes GenicaMEMBRU Cordos Rodica SimonaMEMBRU Ec.Toma Lenuta MargaretaCOMPONENTA COMISIEI DE EVALUARESEF BIROU ADMINISTRATIVPresedinte Comisie de evaluare Pop Ioan ConstatntinSEF BIROUA.T.AMembru Comisie de evaluareEc. Suciu CameliaBIROU A.T.AMembru Comisie de evaluare Ec.Rat LuminitaSef Birou Financiar-contabilMembru supleant Comisie de evaluare Cont. Miklos GabriellaSEF BIROU TEHNICMembru supleantSing. Suciu Daniel Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial in original sau copie certificata pentru conform cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea oricaror documente din care sa rezulte cifra de afaceri - Fisa de informatii generalePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Exp sim: - Lista princip lucrari executate in ultimii 5 ani.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispu operatorii economici pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Pentru executare de instalatii electrice interioare se solicita electrician autorizat grad IIA.IIB, conform Ordinului nr. 90 din 19 noiembrie 2009 cu modif. si comp. ulterioare Responsabil tehnic cu executia in constructii, instalatii electrice, instalatii sanitare, conform legii 10/1995, legii 50/2001 cu modif. si comp. ulterioarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2013 14:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer