Achizitie publica - REPARATII CAPITALE SECTIILE ATI 1 SI ATI 2 SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TG-JIU
Detaliu pentru invitatia numarul 305770
SPITALUL JUDETEAN TG-JIU
Cod de identificare fiscala: 4448067
Adresa: str.Progresului, nr.18, jud.Gorj, Targu Jiu
Telefon: 0253237804
Fax: 0253237804
Denumire invitatie: REPARATII CAPITALE SECTIILE ATI 1 SI ATI 2 SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TG-JIU
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: REPARATII CAPITALE SECTIILE ATI 1 SI ATI 2 DIN CADRUL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA TG-JIU
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 20.07.2011 12:50
Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: STR PROGRESULUI NR 18, LOC TG-JIU, JUD GORJ
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.08.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR PROGRESULUI NR 18, LOC TG-JIU, JUD GORJ
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 309, 716 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie situatie personalaCertif.oferta independ.Certif.fiscaleDeclaratie calit.participantCertif.inreg.ORCCertif.constatator ORCDocum.inreg.pers.jur.in tara de rezidentaUltimul bilant vizat si inreg.Docum.just.acces lichiditati de 30% din val.contr: (linie de credit si/sau depoz.bancar;durata sa nu fie<3 luni de la data atrib. contr.;val liniei de credit si/sau depoz.bancar sa nu fie <92915lei)Fisa inform.generaleCifra medie afaceri ultimii 3 ani > 619432 leiLucrari executate in ultimii 5 aniVal.a cel mult 3 contr. similare > 309716 lei fara TVA + PV terminare lucrariDeclaratie asigurare utilajeContracte detinere utilajeDeclaratie efective medii anuale personalLista pers.specialitate responsabile indeplinire contract + copii acte studii si specializari si contracte de munca sau colaborare daca existaCV pers.conducere si de specialitateDecl.disponibilitate personalCertif.ISO 9001 si 14001 sau echiv.Certif. OHSAS 18001 si 8000 sau echiv
DOCUMENTATIA PENTRU PREZENTAREA SI ELABORAREA OFERTEI ESTE ATASATA SUB FORMA DE FISIER.GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 6000 LEI