Achizitie publica - Reparatii capitale si modernizare Judecatoria Gura Humorului (cladire anexa, reamplasare garaj si incinta)
Detaliu pentru invitatia numarul 349484
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349484/28.06.2013
Denumire contract: Reparatii capitale si modernizare Judecatoria Gura Humorului (cladire anexa, reamplasare garaj si incinta)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL SUCEAVACod fiscal: 4244415, Adresa: [email protected], Suceava, Telefon: 0230524021, Fax: 0230524021
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: [email protected], Suceava, Romania, cod postal: 720062, telefon: +40 0230524021, fax: +40 0230524021, persoana de contact: MARIA GROSU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TRIBUNALUL SUCEAVA, MUNICIPIUL SUCEAVA, STR.STEFAN CEL MARE, NR. 62
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (justitie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii capitale si modernizare Judecatoria Gura Humorului (cladire anexa, reamplasare garaj si incinta)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari - reparatii capitale si modernizare - anexa, reamplasare garaj si incinta la Judecatoria Gura Humorului. Valoarea estimata a contractului este 1.223.434 lei din care suma de 54.928 lei este aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute din devizul general al lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 168, 506 - 1, 223, 434 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 15.000 lei.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei (120 zile de la data limita a depunerii ofertelor);
- Modul de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin.(1) din HG 925/2006, respectiv prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In situatia in care garantia de participare va fi un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de una de asigurari, aceasta se va prezenta sub forma prevazuta in Formularul nr. 16.In situatia in care garantia se constituieprin virament bancar, contul de depunere esteRO91TREZ5915005XXX000143 deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244415 (ordinul de plata trebuie confirmat de catre banca pana la data deschiderii ofertelor);In cazul IMM-urilor(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004), garantia de participare se va constitui in procent de 50% din cuantumul precizat(respectiv 7.500 lei). In cazul asocierii intre un operator economic care se regaseste in categoria intreprinderilor mici si mijlocii si unul sau mai multi operatori economici care nu se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, precum si in cazul in care, urmare a asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor, rezulta un non - IMM, garantia de participare se va constitui in cuantumul integral precizat (15.000 lei).In situatia in care garantia de paeticipare se constituie intr-o alta moneda, cursul de referinta ce va fi avut in vedere pentru conversie este cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie, in cuantum de 7% din pretul total al contractului, fara TVA, se va constitui in conformitate cu dispozitiile art. 90 din HG NR. 925/2006. Pentru IMM-urile care dovedesc aceasta calitate prinprezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004), garantia de buna executie se va constitui in procent de 50% din cuantumul precizat. In cazul asocierii intre un operator economic care se regaseste in categoria IMM si unul sau mai multi operatori economici care nu se regasesc in categoria IMM, precum si in cazul in care, urmare a asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor, rezulta un non-IMM, garantia se va constitui in cuantumul integral precizat.Autoritatea contractanta va putea emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi va indeplini obligatiile asumate prin contract, dupa notificarea pralabila a contractantului.Garantia de buna executie se va restitui conform art. 92din OUG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Declaratie privind eligibilitatea: se solicita completarea Formularuluinr. 2In situatiile in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.II. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Se solicita: 1.Formularul 3 completat.2.Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat si catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(ex.: certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, certificat fiscal eliberat de unitatea administrativ-teritoriala pe raza careia operatorul economic isi are sediul social).In situatiile in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.III. Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?: Se solicita Formularul 9 completat.IV. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 din OUG 34/2006: Se solicita Formularul nr. 17.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Codrean Gheorghe, Nechita Maricel, Grosu Maria, Daniela Hulubas.Toate documentele solicitate in aceasta sectiunese vor completa atat de catre ofertanti, cat si de catre ofertantii asociati si vor fi prezentate in original sau copie legalizata. I. Persoane juridice/fizice romane: 1. Certificat constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul") eliberat de Oficiul Registrului Comertului (valabil la data depunerii ofertei) din care sa rezulte: - ca obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC pe numele operatorului economic;II. Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) trebuie sa fie de minim 2.337.012 lei, respectiv 1.168.506 lei, in cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 respectiv Declaratia referitoare la incadrarea in categoria IMM?urilor, dupa modelul prevazut in Anexa 1 si, daca este cazul, Anexa nr.2, inclusiv fisele aditionale care se ataseaza la Declaratie, din Legea nr. 346/2004).In cazul asocierii intre un operator economic care se regaseste in categoria intreprinderilor mici si mijlocii si unul sau mai multi operatori economici care nu se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, precum si in cazul in care, urmare a asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor, rezulta un non-IMM, cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 2.337.012 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ofertantii vor prezenta Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani care sa prezinte cel putin un contract de lucrari similare in valoare fara TVA de cel putin1.168.506 lei. Lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru lucrarile similare. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Cei 5 ani se vor calcula pana la data limita de depunere a ofertei., 2.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, 3. Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatorul personal tehnic de specialiate: sef de santier, responsabil tehnic cu executia, responsabil cu controlul calitatii (CQ), responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM).-PentruresponsabilulCQ se va prezenta decizia denumire;
- pentru responsabilul tehnic cu executia si Coordonatorul S.S.M vor prezenta atestate si, daca este cazul, legitimatii cu viza valabila la data limita a depunerii oferteiIn situatia in care operatorul economic nu are persoanele de specialitate specificate anterior angajate permanent, se permite prezentarea de contracte de colaborare cu acestia, sau angajamente incheiate cu acestia, urmand ca, in ultimul caz, daca operatorul economic este declarat castigator, acesta sa prezinte contractele incheiate cu specialistii.Ofertantii vor depune o Declaratie cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de executie de lucrari (nu este o declaratietip); Operatorul economic trebuie sa detina Certificat ISO-9001 (sau echivalent) privind managementul calitatii in domeniul constructiilor pentru executant, valabil la data limita a depunerii ofertelor sau orice alte probe sau dovezi, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2013 13:23