Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii capitale si modernizare sectii boli infectioase


Detaliu pentru invitatia numarul 336745
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE CLUJ
Numar invitatie: 336745/05.10.2012
Denumire contract: Reparatii capitale si modernizare sectii boli infectioase
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE CLUJCod fiscal: 4485715, Adresa: Cluj-Napoca, str. IULIU MOLDOVAN nr.23, Cluj-Napoca, Telefon: 0264594655, Fax: 0264593105
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj-Napoca, str. IULIU MOLDOVAN nr.23, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400348, telefon: +4 0264/594655, fax: +4 0264/593105, persoana de contact: SCBI, Str. Iuliu Moldovan, nr.23, Cluj-Napoca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului Clinic de Boli Infectioase, Cluj-Napoca, str. IULIU MOLDOVAN nr.23
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii capitale si modernizare sectii boli infectioase
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea de reparatii capitale si modernizare sectii boli infectioase asa cum sunt prezentate in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 314, 648 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10.000 lei in conformitate cu prevederile art.278 ind. 1din OUG34/2006In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), garantia de participare se va constitui in procent de 50% din cuantumul precizat.In cazul asocierii intre un operator economic care se regaseste in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, precum si in cazul in care , urmare a asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor rezulta un non? IMM, garantia de participare se va constitui in cuantumul precizat.PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE VA FI CEL PUTIN EGALA CU PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI, RESPECTIV 90 DE ZILE de la data limita pentru depunerea ofertelor.DEPUNERE PRIN ORICE INSTRUMENT DE GARANTAREconform art. 86 al.1 din H.G 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - Virament bancar in contul : RO59TREZ2165006XXX025374 TREZORERIA CLUJ sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante de o societate bancara ori de o societate de asigurari, este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pentru scrisoarea de garantie bancara de participare se va utiliza formularul numarul 10 din sectiunea formulare.Dovada constituirii de participare va fi prezentata in original, la vedere.Oferta va fi respinsa daca nu va fi insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie 5% din valoareacontractului, fara TVA.DEPUNERE PRIN ORICE INSTRUMENT DE GARANTAREconform art. 90 al.1-3 din H.G 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - in contul : RO59TREZ2165006XXX025374 TREZORERIA CLUJ sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante de o societate bancara ori de o societate de asigurari, este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania, se prezinta in original.- In cazul ofertantilor care se regasesc in catergoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), garantia de participare se va constitui in procent de 50% din cuantumul precizat. (Formularul 13)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind elegibilitatea ? completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 1- vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G 34/2006- completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 1- se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69 ind.1 completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 1- se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 2Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Financiara Teritoriala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?; in cazul unei asocieri , aceasta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele, in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?; in cazul unei asocieri , aceasta trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.Certificat Cazier Fiscal- eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, in original sau copie, valabil la data depunerii ofertelor.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.69 ind. 1 din O.U.G nr.34/2006, mentionam persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire : ManagerEc. Muresan Ioan, Director Medical Dr. Lupse Mihaela, Director Financiar-Contabil Ec.Rusu Dorel, Sef serviciu administrativ Coldea Nicolae, Consilier Juridic Biris Cosmin, Inginer Rotaru Ioan. Pentru persoane juridice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, valabil la datadepunerii ofertelor ; in cazul unei asocieri , aceasta trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra medie de afaceri anuala globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie egal sau mai mare cu 2.000.000 lei , echivalentul a 434.782, 61 Euro ( 1 Euro=4, 60)2. Se solicita bilantul contabil din anul precedent , vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnicaCerinta obligatorie: completare Formular 5 - privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori (situatii de lucrari), perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari.Fisa privind experienta similara, Declaratie privind dotarea tehnicaCerinta obligatorie: completare Formular 7.Se vor prezenta dotarile cu echipamente tehnice pe care ofertantul le va utiliza in indeplinirea contractuluiDeclaratie personal angajat si cadre de conducereCerinta obligatorie: completare Formular 8.Declaratia va contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat de specialitate care sa fie mai mare de 20.Informatii privindsubcontractantiiCompletare Formular 9, Fisa privind experienta similaraAvand in vedere cerintele de calitate solicitate ofertantul va face dovada incheierii si indeplinirii a cel putin unui contract de lucrari, lucrari executate si duse la bun sfarsit si/sau contract de lucrari finalizat se va intelege lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala sau lucrari receptionate insotite de proces verbal la terminarea lucrarilor sau lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie finala conform art. 14 din Ordinul 509/2011 semnate si stampilate de beneficiar, copie a situatiilor de lucrari semnate si stampilate de beneficiar si recomandarile din partea beneficiarilor. Un document prin care se certifica implemenatreasistemului calitatii- ISO 9001/2008 sau echivalent, documentele se depun in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Punctajul financiar se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 50 puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctaj astfel: P(n)=(pretul cel mai scazut/pretul (n))x punctajul maxim alocat.
Punctj tehnic
50
Descriere: Punctajul tehnic se evalueaza dupa cum urmeaza: -durata de executie25 puncte- perioda de garantie25 puncte _______________________________________________50 de puncte.Durata de executie (intre 10 luni si 12 luni), se va evalua astfel: a) pentru cea mai mica durata de executie se va acorda punctajul maxim de 25 puncte;b) pentru o alta durata decat cea prevazuta la litera a) se va acorda punctajul astfel: P(n)=(durata cea mai scazuta/durata (n))x punctajul maxim alocat.Perioada de garantie (intre 2 si 8 ani) , se va evalua astfel : a) Pentru perioada de garantie cea mai mare se acorda 25 puncte; b) Pentru o alta perioada de garantie decat cea prevazuta la lit.a) se va acorda punctajul astfel: P(n)=(perioada cea mai mare /perioada (n))x punctajul maxim alocat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 09:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer