Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii capitale si modernizare sectii boli infectioase


Detaliu pentru invitatia numarul 342413
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE CLUJ
Numar invitatie: 342413/06.02.2013
Denumire contract: Reparatii capitale si modernizare sectii boli infectioase
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE CLUJCod fiscal: 4485715, Adresa: Cluj-Napoca, str. IULIU MOLDOVAN nr.23, Cluj-Napoca, Telefon: 0264594655, Fax: 0264593105
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj-Napoca, str. IULIU MOLDOVAN nr.23, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400348, telefon: +4 0264594655, fax: +4 0264593105, persoana de contact: SCBI, Str.IULIU MOLDOVAN nr.23, Cluj-Napoca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Boli Infectioase Cluj, str. IULIU MOLDOVAN nr.23, Cluj-Napoca, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii capitale si modernizare sectii boli infectioase
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea de reparatii capitale si modernizare sectii boli infectioase asa cum sunt prezentate in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 314, 648 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10.000 lei.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), garantia de participare se va constitui in procent de 50% din cuantumul precizat.In cazul asocierii intre un operator economic care se regaseste in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, precum si in cazul in care , urmare a asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor rezulta un non? IMM, garantia de participare se va constitui in cuantumul precizat.PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE VA FI CEL PUTIN EGALA CU PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI, RESPECTIV 90 DE ZILE de la data limita pentru depunerea ofertelor.DEPUNERE PRIN ORICE INSTRUMENT DE GARANTAREconform art. 86 al.1 din H.G 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - Virament bancar in contul : RO59TREZ2165006XXX025374 TREZORERIA CLUJ sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante de o societate bancara ori de o societate de asigurari, este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pentru scrisoarea de garantie bancara de participare se va utiliza formularul numarul 10 din sectiunea formulare.Dovada constituirii de participare va fi prezentata in original, la vedere.Oferta va fi respinsa daca nu va fi insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire.Se va lua in calcul cursul BNR afisat cu 5 zile inainte dedepunerea ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie 5% din valoareacontractului, fara TVA.DEPUNERE PRIN ORICE INSTRUMENT DE GARANTAREconform art. 90 al.1-3 din H.G 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - Virament bancar in contul : RO59TREZ2165006XXX025374 TREZORERIA CLUJ sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante de o societate bancara ori de o societate de asigurari, este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in contract.- In cazul ofertantilor care se regasesc in catergoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), garantia de participare se va constitui in procent de 50% din cuantumul precizat. (Formularul 19)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind elegibilitatea ? completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 1- vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G 34/2006- completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular3.Declaratie privind calitatea de participant- completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 2.0Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Financiara Teritoriala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?; in cazul unei asocieri , aceasta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele, in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?; in cazul unei asocieri , aceasta trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.Certificat Cazier Fiscal- eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, in original sau copie, valabil la data limita pentru depunerea ofertelor.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.69 ind. 1 din O.U.G nr.34/2006, mentionam persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire : ManagerEc. Muresan Ioan, Director Financiar-Contabil Ec.Rusu Dorel, Sef serviciu administrativ Coldea Nicolae, Inginer Rotaru Ioan. Pentru persoane juridice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor ; in cazul unei asocieri , aceasta trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra medie de afaceri anuala globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie egal sau mai mare cu 2.000.000 lei , echivalentul a 440586.86 Euro ( 1 Euro=4, 5394), 2.Informatii privind capacitatea ofertantului sau disponibilitatea resurselor financiare pentru sustinerea si executarea lucrarilor.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului va avea acces sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow pe o perioada de 6 luni, in valoare de 650.000 conform formulei: (Val.estimata contract/perioada derulare contract) x perioada solicitata de autoritate=S, S=suma sau plafonul maxima/maxim impusa/impus) din OrdinuluiPresedintelui ANRMAP 509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -completare Formular 8.Declaratia va contine efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta obligatorie completare Formular 7.Ofertantul va pune la dispozitia autoritatii contracatante o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune pentru indeplinirea contractului de lucrari., Informatii privind subcontractantiiCompletare Formular 9, Fisa privind experienta similaraAvand in vedere cerintele de calitate solicitate ofertantul va prezenta certificari de buna executie din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Informatii privindcapacitatea tehnicaCerinta obligatorie: completare Formular 5 - privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori (situatii de lucrari), perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari. Un document prin care se certifica implemenatreasistemului calitatii- ISO 9001/2008 sau echivalent, documentele se depun in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.02.2013 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer