Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REPARATII CAROSABIL BDUL CAROL I- INTERSECTIA STR.FRATII GOLESTI CU INTERSECTIA STR.TOMA IONESCU


Detaliu pentru invitatia numarul 354205
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CAMPINA
Numar invitatie: 354205/30.09.2013
Denumire contract: REPARATII CAROSABIL BDUL CAROL I- INTERSECTIA STR.FRATII GOLESTI CU INTERSECTIA STR.TOMA IONESCU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CAMPINACod fiscal: RO2843272, Adresa: BDUL CULTURII, NR.18, Campina, Telefon: 0244-336134, Fax: 0244-371458
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BDUL CULTURII, NR.18, Campina, Romania, cod postal: 105600, telefon: +40 244336134, fax: +40 244371458
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BDUL CULTURII, NR.18, Campina, Romania, cod postal: 105600
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII CAROSABIL BDUL CAROL I- INTERSECTIA STR.FRATII GOLESTI CU INTERSECTIA STR.TOMA IONESCU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Frezare imbracaminti asfaltice pentru respectarea cotei carosabilului raportata la trotuarele existente, decapare manuala (zone ce prezinta burdusiri, zone din jurul capacelor caminelor, gurilor de scurgere, rasuflatorilor de gaze, etc. de la retelele existente), dislocare infrastructura rutiera/spargere beton, asternere balast stabilizat cu ciment, reparatii imbracaminti asfaltice si completare cu mixtura asfaltica tip BAD25 pentru respectarea cotei carosabilului raportata la trotuarele existente , ridicarea la cota camine, capace Romtelecom, apa, rasuflatori gaze, guri de scurgere cu inlocuirea celor degradate, asternere material antifisura ?geocompozit, asternere covor bituminos tip BA16.Valoarea estimata :3.232.266 lei exclusiv TVA care cuprinde: lucrari de executie 2.938.424 lei exclusiv TVA + diverse si neprevazute in procent de 10%, respectiv 293.842 lei exclusiv TVA. Valoarea procentului de diverse si neprevazute va fi decontata doar daca apar cheltuieli cu lucrari care pot fi incidente.
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 232, 266 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :58.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire: - cu OP sau fila de CEC in contul RO82TREZ5225006XXX000071Trezoreria Campina, C.F. 2843272 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. ? Formularul nr. 16.Se va prezenta dcl. pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul) ? Formular nr. 17. Ofertantul are obligatia de a asigura primirea si inregistrarea de catre autoritatea contractanta a scrisorii originale de garantie bancara, pana la data stabilita pentru deschiderea ofertelor, prin posta sau direct la registratura acesteia. Aceasta va fi insotita de o scrisoare de inaintare ? Formularul nr.18.Ofertantii care doresc constituirea garantiei de participare invaluta, vor folosi cursul comunicat de BNR cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in procent de 10% din pretul total al contractului fara TVA.Termenul de valabilitate al garantiei de executie va fi de 3 (trei) ani de zile.Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: ? garantia de buna executie se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H.G.nr.925/2006 se aplica in mod corespunzator. ? daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Avand in vedere calitatea juridica a autoritatii contractante, ofertantul va tine cont de prevederile HG.1045/2011 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1- Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 2 ? Formularul nr. 1A - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 3 -Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale?emis de Directia de Impozite si Taxe Locale;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , conform cu originalul??.Cerinta 4 -Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul de stat, ? emis de Administratia Finatelor Publice;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , conform cu originalul??.Certificatele fiscale solicitate vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vorprezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta 5 - Formular nr. 2. - Certificat de participare la procedura cu oferta independentaNOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;c)Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri sa depuna oferta individuala / comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte.Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta 6 - Formular nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - ing. Tiseanu Horia Laurentiu, - ing. Dragomir Ion, - ing. Oprescu Eliza, - ec. Onita Eliza-, - ing.Ionete Mihaela, ing.Stoian Cristina, Lista Consilierilor Locali: d-na Albu Elena , dl. Nistor Marian , dl. Zagan Horatiu, d-na Petrovici Mihaela , d-na Clinciu Monica , dna Preda Gena , dl. Tudor Gheorghe , dl. Pitigoi Ioan ? Adrian , dl. Dula Marian , dl. Bondoc Viorel ? Gheorghe , d-na Dumitrescu Viorica ? Luminita, dl. Telegescu Daniel, dl. Enache Dragomir, dl. Ionita Daniel, dna. Papuc Rodica, dna.Stanica Viorica-Georgeta, dl.Fratila Severius, dl.Tifigiu Mihai Valentin.Cerinta 7 - Formular nr. 4- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Cerinta 1: Persoane fizice/ juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul de care apartine operatorul economic (original /copie legalizata/ copie conform cu originalul), din care sa rezulte: obiectul declarat de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari solicitate (specifice obiectului contractului).Certificatul constatator trebuie sa cuprinda urmatoarele date: denumire operator economic si date identificare, CUI, sediu social si secundare, filale, puncte de lucru etc., structura actionariat, nume reprezentanti legali, domenii de activitate declarate, situatia societatii.Informatiile cuprinse in certificatul constatator/altedocumente edificatoare-trebuie sa fie reale/actuale la "data limita de depunere a ofertei".Persoane fizice /juridice straine: documente edificatoare (original / copie legalizata/ copie conform cu originalul + original traducere in limba romana de catre traducator autorizat) din care sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari solicitate (specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Informatiile cuprinse in certificatul constatator/alte documente edificatoare-trebuie sa fie reale/actuale la "data limita de depunere a ofertei".Nota: In cazul prezentarii documentului in copie conform cu originalul, Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inanite de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru confirmare prezentarea Certificatuluiconstatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara - cifra medie de afaceriglobala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de celputin 5.800.000 lei., Cerinta 2 Prezentarea bilanturilor contabile, vizate si inregistrate deorganele competente, pe ultimii 3 ani (31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012), inregistrate la organele competente sau orice alte documente echivalente(raport de audit, balanta-conforme cu originalul). Sunt lasate la latitudineaoperatorilor economici documentele care vor fi prezentate in sustinereaindeplinirii cerintei de calificare. Pentru conversia in RON, daca situatiilefinanciare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursulmediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR (2010-4, 2099;2011- 4, 2379;2012-4, 4560).Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita clarificariofertantului, daca va constata neconcordante intre cifra de afaceri declaratasi cifra de afaceri conform bilantului contabil inregistrat si depus la DirectiaGenerala a Finantelor publice pe fiecare din anii respectivi.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta 2: Se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sarezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse bun sfarsit, lucrari similare in valoare de minim 2.900.000 lei exclusiv TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus. Ofertantul indeplinestecerinta de lucrari similare daca face dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinci ani, un contract de lucrari in valoare de min.2.900.000 lei exclusiv TVA. Prin formularea contract de lucrari executat si dus la bun sfarsit se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de procese -verbale de receptie partiala; sau - lucrari receptionate insotite de proces verbal la terminarea lucrarilor; sau - lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie finala., Cerinta 3 Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, lista cuprizand cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice specifice categoriei de lucrari supuse procedurii., Cerinta 4: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pt. indeplinirea contractului: -1 RTE pentru domeniile: constructii rutiere, drumuri si poduri? se vor prezenta copii legalizate sau copii marcate de catre ofertant cu ?conform cu originalul? dupa atestat si legitimatia vizata la zi;
-1 responsabil cu asigurarea calitatii;
-1 responsabil cu asigurarea securitatii si sanatatii muncii;
-1 sef lucrare (ing./sing., absolvent al unei facultatii tehnice in domeniul constructiilor); - 1 topometrist-autorizat ANCPI.Ofertantul va prezenta : -CV-ul in format EUROPASS, aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte;
- diplome privind specializarea personalului;
- copii dupa autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatii aflatein termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pentru responsabilul RTE se solicita doar atestatul si legitimatia vizata la zi;In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va completa de catretitular, semna si se va prezenta ?Declaratia de disponibilitate?., Cerinta 5: Informatii privind asocierea, Cerinta 6: Informatii privind subcontractarea Prezentarea de certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001?sau echivalent pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei (in copie), valabile la data limita de depunere a ofertei., Prezentarea de certificate emise de organisme independente care atestarespectarea standardelor de protectia mediului ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei (in copie), valabile la data limita de depunere a ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2013 10:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer