Achizitie publica - Reparatii carosabil drum comunal D.C. 90 ? Strada Nemteasca, Sat Nisipari, Comuna Castelu
Detaliu pentru invitatia numarul 325103
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325103/26.04.2012
Denumire contract: Reparatii carosabil drum comunal D.C. 90 ? Strada Nemteasca, Sat Nisipari, Comuna Castelu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CASTELU (CONSILIUL LOCAL CASTELU)Cod fiscal: 4515735, Adresa: Str. Republicii, Nr. 56, Castelu, Telefon: 0241814983, Fax: 0241814983
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Republicii, Nr. 56, Castelu, Romania, cod postal: 907040, telefon: +4 0241814983, fax: +4 0241814983, persoana de contact: BURAN ABDULA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Castelu, Str. Republicii, Nr. 56, Castelu, judetul Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii carosabil drum comunal D.C. 90 ? Strada Nemteasca, Sat Nisipari, Comuna Castelu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii carosabil drum comunal D.C. 90 ? Strada Nemteasca, Sat Nisipari, Comuna Castelu
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 070, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: 20.000 leiModul de constituire a garantiei pentru participare: conform art. 86(4) din H.G. nr. 925/2006.Cont IBAN RO75TREZ2325006XXX000038 deschis pe numele beneficiarului, la Trezoreria Medgidia. CF al beneficiarului: 4515735. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadru procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantie de participare a ofertantului contestator, suma de 4850 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este stabilita la 10% din valoarea contractului, fara tva. Modalitatea de constituire: conf. Art.89 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din situatiile de plata contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie se constituie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completare Formular 6. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Deasemenea acest document se va depune si de subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2 Declaratie privind eligibilitatea. Completarea Declaratiei privind eligibilitatea ?Formular 7. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular si terti sustinatori daca este cazul.Cerinta nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentare formular 2Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Tertii sustinatori vor depune declaratia doar pentru literele a, c1 si d din art. 181 din OUG. nr.34/2006.Cerinta nr. 4 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. Persoane juridice romane: 1.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat, din care sa reiasa obligatii exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei de depunere a ofertelor.2.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa reiasa obligatii exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei de depunere a ofertelor.Certificatele fiscale se vor depune in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depunaaceste certificate.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente atunci trebuie sa fie acceptate: fie o declaratie pe propria raspundere;fie o declaratie autentica data in fata unui notar.Va fi exclus de la procedura operatorul economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor la asigurarile sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, conform art.181, lit.c) din OUG 34/2006;Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.Cerinta nr. 5 Certificat de participare laprocedura cu oferta independenta. Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010- Formular nr.9. Documentul se depunein original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular.Cerinta nr. 6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentare declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr. 10.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Anghel Nicolae -Primar; Dajiu Marius -presedinte comisie de evaluare; David Ion -responsabil achizitii publice.Documentul se depunein original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Deasemenea acest document se va depune si de subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Persoane juridice /fizice romane. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent original/copie legalizata/ copie conform cu originalul, eliberatcu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul trebuie sa aiba ca obiect de activitate unadintre activitatile din grupa CAEN - 421 Lucrari de constructii a drumurilor si a cailor ferateNota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Certificat de atestare tehnica pentru lucrari de drumuri, poduri, si constructii aferene in cadrul Consiliilor Judetene si Locale emis de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania.Persoane juridice /fizice straine. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraCerinte minime obligatorii : Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata ulterior.Balanta pentru ultima luna incheiata., Ofertantul va sustine financiar contractul pana la finalizarea lucrarilor.Ofertantul trebuie sademonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de furnizare a produselor, pentru o suma cel putin egala cu cea ofertata, pana la finalizarea lucrarilor si receptionarea acestora de catre beneficiar, conform graficului de executie prezentat in oferta.In cazul nejustificarii cu documente a disponibilitatii de sustinere financiara a lucrarii, se considera ca cerinta minima este neindeplinita., Informatii privind cifra de afaceriCifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani in valoare de minim: 2.140.000 lei.Valorile se vor exprima in lei si in euro, la cursul lei/euro mediu anual comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii a minimum 1 contract avand ca obiect modernizare/reparare de drumuri comunale sau judetene, in valoare de minim 1.000.000 lei.Ofertantii vor prezenta informatiile relevante din contract in copie conform cu originalul insotite de fisa de experienta similara (Formular 12) si recomandari/certificari care sa ateste buna executie si comportarea in timp, din partea beneficiarilor., Personalul minim solicitat pentru executarea contractului: 1. Manager de proiect, autorizat si cu studii superioare in domeniul tehnic ? minim 12. Inginer ? specialitate drumuri ? minim 2, cu experienta relevanta in lucrari similare;3. Topometrist ? minim 1.4. Responsabil tehnic cu executia lucrarilor ? atestat MDRT pentru specialitatea ?drumuri? ? minim 15. Muncitori calificati in lucrari de drumuri (asfaltatori/betonisti, pavatori) minim 10 muncitori si operatori utilaje conform dotare tehnica disponibilizata pentru executarea lucrarii., Informatii privinddotarile specifice.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii privind dotarile specifice ? Formularul 16Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine in proprietate sau inchiriere minim urmatoarele utilaje: Autogreder ? minim 1 Instalatie de preparat mixturi asfaltice ? minim 1Utilaj repartizator asfalt ? minim 1Utilaj finisor asfalt- minim 1Cilindru compactor cu tambur pe fata ? minim 1Masina taiat asfalt ? minim 1Autobetoniera ? minim 1Automacara ? minim 1 Autobasculanta- minim 1Echipament topografic ? minim 1. Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, in copie "conform cu originalul", in domeniul prezentei proceduri, in termen de valabilitate.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Nota: Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinerea certificatuluiISO 9001:2008, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati., Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 14001:2005, sau echivalent, in copie "conform cu originalul", in domeniul prezentei proceduri, in termen de valabilitate.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Nota: Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinerea certificatuluiISO 9001:2008, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 50 puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Pn= (pret minim/pret )n x punctaj maxim alocat.
Termenul de executie
30
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "termenul de executie" se acorda astfel: a) pentru cel mai mic termen de livrare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 30 puncteb) pentru alta durata decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: D(n) = (durata minima/durata(n)) x punctajul maxim alocat Termenul de executie va fi justificat si sustinut cu documente. In cazul nejustificarii termenului sau in cazul unei justificari necorespunzatoare punctajul acordat pentru acest criteriu va fi ?0?. Termenul de executie va fi exprimat atatin luni cat si corespunzator, in zile calendaristice. Ofertele cu termenul de executie mai mic de 21 de zile nu vor fi punctate suplimentar. Ofertele cu termenul de executie mai mare de 180 zile vor fi descalificate.
Termenul de garantie acordat
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare " Termenul de garantie acordat " se acorda astfel: a) garantie pe o perioada de pana la12 luni, inclusiv: 0puncte. b) garantie pe o perioada de minim24 luni: 10puncte.c) garantie pe o perioada de36luni: 20puncte. In cazul nejustificarii termenului de garantie ofertat sau in cazul unei justificari necorespunzatoare, punctajul acordat pentru acest criteriu va fi ?0?. Ofertele cu termen de garantie sub 12 luni vor fi respinse, iar ofertele cu termen de garantie mai mare de 36 luni nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online, pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 13:41