Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii cladiri: 7 loturi;L1 Refacere hidroizolatiei la CIM ?Trafic, DRDP Buc;L2 Reparatii cladire district Cheia; L3 Izolatie termica exterioara si rep la bazele Vidraru, Gemenea, SDN Bucuresti Nord ;L4 Reparat tamplarie PVC la baza Belciugatele si


Detaliu pentru invitatia numarul 334689
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 334689/03.09.2012
Denumire contract: Reparatii cladiri: 7 loturi;L1 Refacerehidroizolatiei la CIM ?Trafic, DRDP Buc;L2 Reparatii cladire district Cheia;L3 Izolatie termica exterioara si rep la bazele Vidraru, Gemenea, SDN Bucuresti Nord ;L4Reparat tamplarie PVC la bazaBelciugatele si Sinesti;L5 Reparatii hidroizolatie baza Curtea de Arges;L6 Reparatii acoperis district Alexandria; L7 Reparatii acoperis sediu Bucsani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bd Iuliu Maniu 401A, sect 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213186704, fax: +40 213186691, DRDP Bucuresti, Registratura, etaj 1, persoana de contact: -Departament Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bd Iuliu Maniu 401A, sect 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213186704, fax: +40 213186691 DRDP Bucuresti-Departament Achizitii, Parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii cladiri: 7 loturi;L1 Refacerehidroizolatiei la CIM ?Trafic, DRDP Buc;L2 Reparatii cladire district Cheia;L3 Izolatie termica exterioara si rep la bazele Vidraru, Gemenea, SDN Bucuresti Nord ;L4Reparat tamplarie PVC la bazaBelciugatele si Sinesti;L5 Reparatii hidroizolatie baza Curtea de Arges;L6 Reparatii acoperis district Alexandria; L7 Reparatii acoperis sediu Bucsani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Refacerehidroizolatiei, Reparatii cladire, Izolatie termica exterioara, Reparat si inlocuit tamplarie cu profile PVC , Reparatii acoperis, conform caietelor de sarcini lot 1-7
II.1.6) CPV: 45261310-0 - Lucrari de hidroizolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 471, 025.34 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
in cuantum de: Lot 1=746 Lei; Lot 2=643 Lei; Lot 3= 4.702 Lei; Lot 4=1.128 Lei; Lot 5=609 Lei; Lot 6=757 Lei; Lot 7=831 Lei.Note: 1. Garantia de participare va avea valabilitate minim 105 zile de la termenul limita de depunere a ofertei; Garantia de participare se poate constituiprin : - scrisoare de garantie de participare (Formularul nr.1) emisa in numele ofertantului de catre o societate bancara/societate de asigurari;
- virament bancar la BCR Unirea RO56 RNCB 0082 0441 8412 0001(RON);
- numerar la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata in limba romana.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.2.Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004; 3.Autoritatea va retine/restitui in conditiile art 278^1 din OUG 34/2006 din garantia de participare suma de Lot 3=2.351, 48 Lei;
Garantie de buna executie
10% din valoarea de contract acceptata fara TVA, fie prin scrisoare emisa de o societate bancara/societate de asigurari si completata conform Formularului nr.2 , fieprin depunere la casieria autoritatii contractante de numerar sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, executantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului. Perioada de garantie a lucrarilor executate/de notificare a defectelor: 24 luni de la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1-Formularul 3-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt nominalizate in Formularul 3.Cerinta 2-Formularul4-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010;Cerinta 3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art180 din OUG 34/2006, ofertantul va prezenta Formularul5;Cerinta 4-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art181 din OUG 34/2006, ofertantul va prezenta Formularul6, insotit de certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor la buget local si ANAF scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Cerinta 5-Cazier judiciar sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara de origine a ofertantului in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, valabil la data de depunere a ofertelor. Ofertantul clasat pe locul I va prezenta, la cererea autoritatii, Cazierul judiciar, in original. Cerinta 6- Formularul nr. 7 ? ?Informatii generale despre ofertant? completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Sectiunea, Formulare, a Documentatiei de atribuire Cerinta 1- Se va prezenta Formularul nr. 8- Declaratie privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertei. Certificatul constatator trebuie sa contina obiectul de activitate al operatorului economic, obiectul viitorului contract cu corespondent in codul CAEN. Ofertantul clasat pe locul I va prezenta, la cererea autoritatii, Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1-Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani in valoare minima de: Lot 1-74.600 Lei; Lot 2-64.300 Lei; Lot 3-470.000 Lei; Lot 4-112.800 Lei; Lot 5-60.900 Lei; Lot 6-75.700 Lei; Lot 7-83.100 LeiOperatorul economic poate dovedi indeplinirea nivelului impus in functie de informatiile si documentele disponibile. Se va prezentaFormularul nr.9.Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul www.bnr.ro (2008-1euro=3, 6827lei; 2009-1Euro=4, 2373 lei; 2010?1Euro=4, 2099lei; 2011?1Euro=4, 2379lei). Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei;, Informatii suplimentare la Cerinta11.Ofertantii tip IMM beneficiaza de reducere de 50%;2. Indeplinirea cerintei se poaterealiza prin tert sustinator; persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din din procedura de atribuire.Se va prezenta: Formularul nr. 10, Formularul nr.3, Formularul nr.5, Formularul nr.6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Se va prezenta Formularul 10, Formularul 11.Note 1: In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta nu are obligatia de a prezenta Formularul 10 si Formularul 11; 2: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea ctr asocierea va fi legalizata in conf cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Informatii privind subcontractarea. In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Se va prezenta Formularul nr. 12.Note 1: Cerintele privind resursele tehnice si umane se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului; 2: In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta nu are obligatia de a prezenta Formularul nr 12., Cerinta 1 - Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani; Experienta similare trebuie sa fie in valoare de minim Lot 1=18600 Lei;Lot 2=16100 Lei;Lot 3=117500 Lei;Lot 4=28000 Lei;Lot5=15000 Lei;Lot 6=19000 Lei;Lot 7=20800 Lei; Nivelul minim impus poate fi demonstrat prin prezentarea a cel putin 1 ctr cu obiect similar prezentei proceduri de achizitie sau prin cumularea valorii a cel mult 2 ctr cu obiect similar prezentei proceduri; Nota: Ofertantul va prezenta copia ctr-lui/lor de lucrari sau copii dupa informatiile relevante din ctr, PV de receptie la terminarea lucrarilor incheiat cu beneficiarul final( AC), certificat privind experienta, alte documente oficiale, emise/insusite de beneficiarul final, cuprivire la perioada de executare a lucrarilor, precum si a valorii aferente ctr-lor prezentate pentru indeplinirea cerintei.In mod similar, ofert care a indeplinit calitatea de sucontr sau asociat.Dovada similitudinii lucrarilor prezentate, cu cele supuse procedurii, revine op ec., Cerinta 2 - dovada ca detine personal specializat/autorizat in indeplinirea contractului. Se va prezenta Formularul nr 17, Cerinta 1 -Informatii suplimentare: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul www.bnr.ro (2011?1Euro=4, 2379lei, 2010?1Euro=4, 2099lei; 2009-1Euro=4, 2373 lei;2008-1Euro=3, 6827lei ) Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei;Ultimii 5 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta Formularul nr.15 si Formularul nr.16., Cerinta 3 - dovada ca detine echipamente tehnice necesare indeplinirii contractului, precum si documente justificative care sa ateste starea tehnica de functionare a acestora pentru echipamentele tehnice din dotare proprie sau inchiriate , dupa caz. Se va prezenta Formularul nr 18 sau Angajament de punere la dispozitie a dotarii tehnice., Capacitatea tehnica si/sau profesionala poate fi dovedita prin sustinere in conformitate cu prevederile art190 din OUG 34/2006; In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacit tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta va prezenta, in 2 exemplare origin, a unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica.Angajamentul trebuie sa fie explicit, scris si neconditionat, precizand fara echivoc faza procedurala de la care intelege tertul sa acorde sustinerea, precum si care parte/parti a/ale ofertei sunt sustinute de acesta, in conditiile legii. Angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele care sunt aduse in sustinere si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza in fctie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii ctr in cauza, in conditiile si in termenele acestuia.Se va prezenta F19, 3, 5, 6. Cerinta1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?Note: se va prezenta Formularul nr 20;
-in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;
- documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei., Cerinta2 - Certificat ISO 14001 sau alte documente echivalente, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?Note: Se va prezenta Formularul nr 21;
-in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;
- documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, www.drdpb.ro/achizitii publice/2012/proceduri in derulare/lucrari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 08:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer