Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii, consolidare Drum Comunal DC21 km7+500 - 8+500


Detaliu pentru invitatia numarul 344813
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA UNGRA (PRIMARIA UNGRA)
Numar invitatie: 344813/04.04.2013
Denumire contract: Reparatii, consolidare Drum Comunal DC21 km7+500 - 8+500
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA UNGRA (PRIMARIA UNGRA)Cod fiscal: 4777248, Adresa: COM. UNGRA, SAT DAISOARA, STR. PRINCIPALA, Ungra, Telefon: 0268/248211, Fax: 0268/248211
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. UNGRA, SAT DAISOARA, STR. PRINCIPALA, Ungra, Romania, cod postal: 507240, telefon: +40 268248211, fax: +40 268248211, persoana de contact: TRAIAN STANCIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COM. UNGRA, SAT DAISOARA, STR. PRINCIPALA, Ungra, Romania, cod postal: 507240, telefon: +40 268248211, fax: +40 268248211
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii, consolidare Drum Comunal DC21 km7+500 - 8+500
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii, consolidare Drum Comunal DC21 km7+500 -8+500 conform caietului de sarciniDiverse si Neprevazute: 38526, 64 leiProcent cheltuieli diverse si neprevazute: 9.09%(informatii conform bugetului indicativ al proiectului)
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 394, 911.44 - 433, 438.08 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 7898 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile, adica cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se exprima in lei si se constituie in una din urmatoarele forme: 1. Cu OP, in contul RO63 TREZ 1332 1450 2040 1XXX deschis la Trezoreria Rupea, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. 2. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante; Conform Art. 278^1 din OUG 34/2006 in cazul depunerii unei contestatii si in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 3949, 10 lei. In eventualitatea in care garantia de participare se va depune in euro, ea se va face la cursul BNR din data__________ (cu max 5 zile anterioara datei limita de depunere a ofertelor)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea totala a contractului ?i se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (in original) sau prin retineri succesive din platile intermediare. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi stabilita de comun acord. In cazul in care garan?ia de buna execu?ie se constituie prin re?ineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma ini?iala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis este de 0, 5% din pre?ul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil deschis prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garan?ie de buna execu?ie. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse pla?i atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unita?ii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autorita?ii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, in limita prejudiciului creat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 2: Eligibilitatea / Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr. 3: Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr. 4: Evitarea conflictului de interese / Neincadrarea in dispozitiile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr. 5: Certificare participare la procedura cu oferta independentaCerinta nr. 6: Informatii privind subcontractantii : Declaratie privind partea/partile din contract care urmeaza sa se subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei. In cazul in care persoana care semneaza oferta, inclusiv declaratiile/formularele solicitate si contractul nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta (Formularul 18).Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul in care se constata discrepante intre varianta tradusa si versiunea originala, aceasta din urma va prevala.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu.Documentele privind situatia personala a ofertantului trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si vor fi prezentate ca documente originale sau copii certificate pentru conformitate cu originalul semnate si stampilate de ofertant.Persoanele cu functie de decizie1 Stanciu, Traian (Primar)2 Rasu, Cristel (presedinte comisie)3 Stan, Adina (membru comisie)4 Barbulescu, Rodica (membru comisie) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, Cerinta obligatorie: prezentarea in original sau copie certificata, a Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte ca obiectul achizitiei publice, cod CAEN ?4211-?Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor ?, sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator(obiectul de activitate al ofertantului este in concordanta cu lucrarile ce fac obiectul prezentei achizitii)Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivitlegislatiei in vigoare. De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.3 ) Limba de redactare a ofertei?Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil Se vor prezenta copii certificate pentru conformitatea cu originalul, ale situatiilor financiare ale companiei, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata ulterior : bilantul contabil inclusiv contul de profit si pierderi, situatia modificarilor capitalului propriu pe ultimii 3 ani financiari (fara a lua in calcul anul in curs). Se vor respecta totodata prevederile legii contabilitatii-art. 36 din Legea 82/1991. Situatiile financiare ale companiei trebuie sa fie: - inregistrate la organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, sau - insotite de raportul de audit elaborat de o persoana fizica/juridica acreditata pentru efectuarea auditului financiar-contabil. . Pentru ofertantii nerezidenti, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare sau actele echivalente ale acestora pentru ultimul exercitiu financiar incheiat. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor, persoane juridice romane si persoane juridice straine, prezentarea altor documente relevante pentru anul 2012 in cazul in care acesti operatori economici nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2012 pana la data limita de depunere a ofertelor., Informatii privind cifra de afaceri : Cifra medie globala de afaceri a Ofertantului (care poate fi unic, in asociatie, parteneriat), din ultimii trei ani (fara a lua in considerare anul in curs) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 394.000 lei. Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul. Curs mediu de referinta leu/euro a Bancii Nationale a Romaniei (sursa: www.bnr.ro ) 2010:1 euro= 4.2099 2011:1 euro= 4.2379 2012:1 euro= 4.4560Precizare Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana si legalizate la notariat ale documentelor solicitate mai sus. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante. . Nota: In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, care fac dovada acestei calitati prin prezentarea documentelor prevazute de Legea 346/2004 - Formularul 4 ? Declaratie privind incadrarea in categoria IMM, valoarea pentru cifra medie globala de afaceri se acepta in procent de 50% din cuantumul precizat. In situatia in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ?i reducerea de 50% a cerintei privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani se va aplica numai daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM-urilor.In acest caz, fiecare membru al unei asocieri va completa formularul aferentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara ? Executie lucrari in ultimii 5 ani : Prezentarea a maxim doua contracte/documente/procese-verbale de receptie/ certificate de buna executie sau orice alt document conform prevederilor art.188 alin.(3) lit.a) din O.U.G. nr.34/2006, care sa confirme executia de lucrari similare in ultimii 5 ani in valoare cumulata de minim 394.000 lei. In cazul contractelor in valuta, pentru echivalenta cu alte valute se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta respeciva comunicat de BNR (www.bnr.ro) pentru anul in care contractul pentru respectivul proiect a fost semnat.Resurse umane : Ofertantul va avea la dispozitie o echipa suficienta pentru indeplinirea obiectului prezentului contract care sa cuprinda cel putin urmatorii 1 responsabil tehnic: Responsabil Tehnic cu Executia Drumuri atestat MDRT domeniul II - Copii conforme cu originalul ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute mentionate in CV; - Curriculum vitae (Formularul nr. 10, anexa nr. 2 Documentatia de atribuire - Sectiunea IV - Formulare) - Legitimatie de responsabil tehnic cu executia, vizata la ziIn cazul ofertei depuse de o asociere de operatori economici, cerinta se aplica tuturor membrilor asocierii.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV. Cerinta nr .1 Certificate ISO 9001:2008 ?sistem de management al calitatii pentru executie lucrari de drumuri sau certificate echivalente pentru executie lucrari de drumuri in perioada de valabilitate la limita de depunere a ofertelor 1)In caz de asociere documentele care dovedesc implementarea unui sistem de management al calitatii vor fi prezentate in mod obligatoriu de fiecare dintre asociati. 2) In cazul in care ofertantul este in curs de certificare, acesta va prezenta raportul de audit finalizat din care sa reiasa faptul ca va obtine certificarea., Cerinta nr .2 Certificate ISO 14001/2005 - sistem de management de mediu pentru executie lucrari de drumuri sau certificate echivalente pentru executie lucrari de drumuri, in perioada de valabilitate la data de depunere a ofertelor. 1)In caz de asociere documentele care dovedesc implementarea unui sistem de management al calitatii vor fi prezentate in mod obligatoriu de fiecare dintre asociati. 2) In cazul in care ofertantul este in curs de certificare, acesta va prezenta raportul de audit finalizat din care sa reiasa faptul ca va obtine certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2013 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer