Achizitie publica - Reparatii constructii interioare si exterioare, instalatii grupuri sanitare, Gradinita PN 22
Detaliu pentru invitatia numarul 130800
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Denumire invitatie: Reparatii constructii interioare si exterioare, instalatii grupuri sanitare, Gradinita PN 22
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de Reparatii subsol, Parter, Etaj si Fatada la imobilul situat in str. N. Grigorescu nr.3, Timisoara-gradinita PN 22, conform documentatiei de atribuire. Durata contract: maxim 4 luni de la data atribuirii contractului.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 08.04.2008 15:37
Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Timisoara, B-dul CD Loga , nr.1, camera 12, ghiseul 9/10, cod postal 300030
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Timisoara, B-dul CD Loga , nr.1, camera 229
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. situatia personala a ofertantului: declaratii pe propria raspundere conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006; certificate fiscale-buget de stat si local(daca se solicita în maxim 72 de ore);informatii generale; in cazul ofertantilor straini declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar/de o autoritate administrativa/judiciara (daca este cazul);2. capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: certificat constatator - O.R.C.;Acorduri de asociere ( daca este cazul);3. capacitatea tehnica a ofertantului: informatii referitoare la persoanele responsabile pentru executie - minim 17 muncitori din care 4 zugravi, 2 faiantari, 1 electrician, 2 instalatori sanitari, 3 zidari, 1 tâmplar si 4 muncitori de desevire; informatii subcontractanti, acorduri subcontractare daca este cazul;4. standarde de asigurare a calitatii: copie dupa certificat ISO 9001 sau copie a contractului de consultanta; conform documentatiei de atribuire.
la sediul Primariei Timisoara, Serv. Achizitii Publice, cam. 229, zilnic de la 11:30-12:30, marti si joi si intre 15:00-17:00. Costul documentelor: 40 lei.Informatii suplimentare: www.primariatm.ro