Achizitie publica - Reparatii constructii la Scoala Generala nr.25
Detaliu pentru invitatia numarul 99707
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Denumire invitatie: Reparatii constructii la Scoala Generala nr.25
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45432113-9 - Parchetare (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: lucrari de executat: zugraveli in 4 sali de clasa si in sala se sport, soclurile care in prezent sunt protejate cu vopsea se vor arde cu lampa, dupa care se vor curata, gletui si zugravi, se vor inlocui corpurile de iluminat cu altele noi, etanse, cu gratar si dispersor, se vor desface pardoselile din parchet, dupa care se va turna beton de egalizare de 10 cm, sapa autonivelatoare, dupa care se va monta parchet de stejar care se va lacui, se vor vopsi ferestrele, respectiv tevile si caloriferele, toate in conformitate cu Caietul de Sarcini.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 13.11.2007 11:14
Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2007 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, 300030
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. situatia personala a ofertantului: declaratii pe propria raspundere conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006; informatii generale; in cazul ofertantilor straini declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar/de o autoritate administrativa/judiciara (daca este cazul);certificat constatator - O.R.C.;2. capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: document de inregistrare ca persoana fizica/juridica, dupa caz, de atestare/ apartenenta din punct de vedere profesional, Acorduri de asociere ( daca este cazul);3. capacitatea tehnica a ofertantului: resurse umane-3 muncitori din care 1 parchetar, 1 zidar, 1 zugrav; informatii privind subcontractantii, acorduri de subcontractare daca este cazul;4. standarde de asigurare a calitatii: copie dupa certificat sau copie a contractului de consultanta; conform documentatiei de atribuire.
la sediul Primariei Timisoara, Serv. Achizitii Publice, cam. 229, zilnic de la 11:30-12:30, marti si joi si intre 15:00-17:00. Costul documentelor: 20 lei.Informatii suplimentare: www.primariatm.ro