Achizitie publica - Reparatii cos evacuare la Gradinita PP 12
Detaliu pentru invitatia numarul 42050
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Denumire invitatie: Reparatii cos evacuare la Gradinita PP 12
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: lucrari de: demolare zidarie din caramida la cosul de evacuare gaza, fundatie din beton pentru cosul de evacuare gaze, executie cos de evacuare gaza din inox D=500mm cu pereti dublii si conducta de evacuare condens, cosul de evacuare va avea un dispozitiv de protectie la nivelul superior impotriva apelor meteorice, zapada, anti-vant etc., locatia cosului de evacuare va fi inchisa cu pereti cu structura metalica tip gips-carton rezistenti la temperaturi ridicate.
Stare procedura: -
Data publicarii: 22.05.2007 17:38
Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2007 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, 300030
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. situatia personala a ofertantului: declaratii pe propria raspundere conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006; informatii generale; in cazul ofertantilor straini declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar/de o autoritate administrativa/judiciara (daca este cazul);certificat constatator - O.R.C.;2. capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: document de inregistrare ca persoana fizica/juridica, dupa caz, de atestare/ apartenenta din punct de vedere profesional, Acorduri de asociere ( daca este cazul);3. capacitatea tehnica a ofertantului: informatii referitoare la personalul de conducere si la persoanele responsabile pentru executie - minim 2 muncitori din care un zidar; informatii privind subcontractantii, acorduri de subcontractare daca este cazul;4. standarde de asigurare a calitatii: copie dupa certificat sau copie a contractului de consultanta; conform documentatiei de atribuire.
la sediul Primariei Timisoara, Serv. Achizitii Publice, cam. 229, zilnic de la 11:30-12:30, marti si joi si intre 15:00-17:00. Costul documentelor: 10 lei.Informatii suplimentare: www.primariatm.ro