Achizitie publica - Reparatii covor asfaltic strada Basarabiei intre b-dul George Cosbuc si strada Traian, Galati
Detaliu pentru invitatia numarul 334455
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334455/29.08.2012
Denumire contract: Reparatii covor asfaltic strada Basarabiei intre b-dul George Cosbuc si strada Traian, Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GalatiCod fiscal: 3814810, Adresa: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Telefon: +40 236307720, Fax: +40 236307720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii covor asfaltic strada Basarabiei intre b-dul George Cosbuc si strada Traian, Galati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: proiectare si executie pentru reparatii covor asfaltic cu o durata de 2 saptamani pentru faza de proiectare si de 1, 5 luni pentru faza de executie
II.1.6) CPV: 45233251-3 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 874, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 10.000 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 100 de zile de la data limita de primire a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul RO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, CF 3814810 In cazul in care garantia de participare se va constitui prin instrument de garantare acesta va contine cel putin informatiile din Formularul 13 ? Model scrisoare de garantie bancara Dovada constituirii garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari) se va transmite la sediul autoritatii contractante din str. Domneasca nr. 38, Galati, Registratura, pana cel tarziu la data limita de primire a ofertelor, ora stabilita de SEAP. Garantia de participare constituita sub celelalte forme va fi atasata in SEAP Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare va atasa in SEAP si o declaratie pe proprie raspundere(Formular 12), conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor . Suma ce va fi retinuta conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este 4.654 lei .
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 7% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va stabili la incheierea contractului si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Daca partile convin garantia se poate constitui si prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Contractantul are obligatia in acest caz de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului, fara TVAIMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular nr. 4 (Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - completare Formular nr. 2; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular nr. 1; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular nr. 3; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de catre tertul sustinator, daca este cazul(Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar - Marius Stan , viceprimar - Florin Popa, viceprimar - Radu Cosca, city manager -Aurel Vlaicu, director economic - Stamate Doina, director tehnic - Kovacs Radu, Manu Mariana, Schipor Valentin, Ciocarlan Livica, consilieri locali: Bugeag Gheorghe, Gavan Eugen, Paladi Gina, Vasoi Costel, Cristache Catalin, Dobrea Victor, Mihai Alin, Bucatanschi Mihail, Dima Cristian, Manoliu Mihai, Mihailov Raul, Rotaru Savel Barbu, Ungurianu Sorin, Avramescu Marian, Ene Constantin, Malinovici Victor, Marian Alexandru, Poalelungi Marian Catalin, Bogatu Hristache, Cocu Desilia, Enache Cristian Sorin, Humelnicu Marius, Musat Carmina Liana, Rainea Nicolae, Zanfir Ilie; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular nr. 5 (Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a, c^1, d din OUG nr. 34/2006 se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul);Certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, document emis cu cel mult 30 zile anterior datei depunerii ofertelor, copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- Formular 11, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala, calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de achizitie publicaPersonal minim obligatoriu pentru proiectare - inginer drumuri si poduri, -un verificator de proiect atestat conform Legii 10/1995Personal minim obligatoriu pentru lucrari-responsabil tehnic cu executia lucrarilor in Categoria II - domeniul drumuri si poduriSe vor prezenta documente doveditoare ale preg. profesionale: diplome, certificate, atestate, autorizatii, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- Formular 8, Declaratie privind lista principalelor servicii de proiectare prestate din ultimii 3 ani -Formular 7, Ofertantii vor prezenta cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme executia/reparatie in ultimii 5 ani (Formular 10)a lucrarilor de drumuri cu asfalt in valoare minima de 800.000 lei fara TVA. Se vor prezenta copii dupa partile relevante ale contractelor care sa ofere informatii privitoare la partile contractului, obiectul contractului, pagina de semnaturi, recomandari/document constatator din partea beneficiarilor privind indeplinirea obligatiilor contarctuale, Ofertantii vor prezenta cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme dovada prestarii in ultimii 3 ani a unui contract de proiectare pentru lucrari de asfaltare, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari-Formular 9. Necesar minim- statie de mixturi asfaltice autorizata/atestata/verificata cu autorizatie in termen de valabilitateSe vor prezenta documente din care sa reiasa forma de detinere(contarct de vanzare-cumparare, de leasing, de inchiriere, angajament si declaratie din partea tertului sustinator sau alte documente doveditoare)Pentru oricare din variante este necesar sa se prezinte autorizarea/atestarea/verificarea in termen de valabilitate Se vor prezenta certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii pentru lucrarile ce fac obiectul contractului de achizitie publica, respectiv SR EN ISO 9001/2008 (sistemul de management al calitatii) sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 10:24