Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii covor asfaltic strazi, inclusiv marcaje rutiere, DJ-105-C, str. Spitalului, Aleea Campului, Aleea Bujorului, DJ-102-G si Aleea Uzinei ? ORAS VICTORIA


Detaliu pentru invitatia numarul 350498
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL VICTORIA
Numar invitatie: 350498/16.07.2013
Denumire contract: Reparatii covor asfaltic strazi, inclusiv marcaje rutiere, DJ-105-C, str. Spitalului, Aleea Campului, Aleea Bujorului, DJ-102-G si Aleea Uzinei ? ORAS VICTORIA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL VICTORIACod fiscal: 4523207, Adresa: Str.Stadionului Nr.14, Victoria, Telefon: 0268241525, Fax: 0268241501
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului, Nr.14, jud.Brasov, Victoria, Romania, cod postal: 505700, telefon: +40 268241525, fax: +40 268241501, persoana de contact: Primaria Victoria-Gheorghe Cristian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Stadionului, Nr.14, jud.Brasov, Victoria, Primaria Victoria.Data limita pentru depunerea ofertei: 31.07.2013, ora 9, 00.Data licitatiei 31.07.2013, ora 10, 00-Sala de sedinte a Consiliului Local Victoria.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii covor asfaltic strazi, inclusiv marcaje rutiere, DJ-105-C, str. Spitalului, Aleea Campului, Aleea Bujorului, DJ-102-G si Aleea Uzinei ? ORAS VICTORIA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii curente la strazi, prin asternere covor asfaltic si plombari gropi, inclusiv marcaje rutiere longitudinale si pietonale.
II.1.6) CPV: 45233223-8 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 564, 516 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantia de participare: este in cuantum de 11.000 lei.Data la care se va face echivalenta leu/valuta este: 29.07.2013Durata garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorModalitatea de constituire: In conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. garantia de participare se poate constitui prin virament bancar cu Ordin de Platain in contul RO 80 TREZ 1355 006 XXX 000 142 deschis la Trezoreria Victoria sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul depunerii unei contestatii, conform art.278^1, aliniat.1 din OUG 34/2006 ?In masura in care Consiliul respinge contestatia ca fiind nefondata autoritatea contractanta va retina contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 10% din pretul contractului fara TVA.Modalitatea de constituire, este in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Aceasta se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006 sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2). Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011- in cazul retinerilor succesive, daca autoritatea contractanta are calitate de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Se solicita urmatoarele documente: 1. Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Acestea vor trebui prezentate obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul.3.Declaratie privind pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006Acestea vor trebui prezentate obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010.5.Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012).In conformitate cu Ordinul nr. 170/2012, in aplicarea prevederilor art. 691 din ordonanta de urgenta, persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Primar-Gheorghe Cristian; Viceprimar-Cristina Bratu; Secretar-Adriana Beltechi; Sef Birou Economic-Victoria Codrea; Sef Birou A.D.P.P-Nicolae Urian; Sef Birou Urbanism si Investitii-Sorin Tisulescu, Sef Birou Impozite si Taxe ? Elena Alupoaie, Consiliul Local Victoria, componenta: Badea Costica, Balu Adrian Paul, Beca Olimpia, Bratu Cristina, Ciceu Constantin Adrian, Flencana Gheorghe, Grovu Horia Matei, Lup Alexandru, Marginean Daniela Ioana, Miclea Ioan, Molnar Sorin, Hapar Toma Dorinel, Olteanu Viorel Cornel, Soneriu Olimpiu, Urdea Gheorghe6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.7.Certificat de poarticipare la licitatie cu oferta independenta Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Informatii generale ofertant: Prezentarea formularului ? ? Fisa informatii generale ofertant?2. Prezentarea Certificatului Constatator emis de O.N.R.C. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.Se permite depunerea/prezentarea documentului solicitat in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii privind situatia economico-financiara .SolicitatvPentru calculul cifrei de afaceriexprimata in alta moneda decat euro, se va folosi cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei, pentru anii indicati. Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta in legislatia tarii de origine/tara in care este stabilit operatorul economic, acestia vor prezenta alte documente edificatoare traduse si legalizate.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin cumul de catre toti operatorii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii/asociatii.Ofertantii vor prezenta: Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, conform art.188 (3), lit.g din OUG 34/2006.O declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminarade asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta.Nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora; Comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei.Intelegerea trebuie sa precizeze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului., Cerinta nr. 3 - PersonalOfertantii vor prezenta: Declaratile privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Informatii privind personalul de conducere si personalul desemnat pentru executia obiectivului de investitii..Cerinte minime personal de executie: Sef de santier ? absolvent de studii superioare, domeniul de licenta ? inginerie civila, specializarea cai ferate, drumuri si poduri 9CFDP ? Conform H.G.707/2012, Cod DL 60/DS 20), cu experienta dovedita prin participarea in cel putin un proiect similar.Responsabil tehnic cu excutia, care sa fie atestat/autorizat, in drumuri si poduri, conform ORD. M.L.P.T.L. nr.777/2003, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Responsabil tehnic cu calitatea ? licentiat in domeniu ? inginerie civila ? specializarea cai ferate, drumuri si poduri (Cod DL 60/DS 20 conform H.G. nr.707/2003), cu decizie numire sau atestat, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Cerintele mentionate nu pot fi indeplinite cumulativ., Cerinta nr. 2 ? Dotarile specifice, utilajele, mijloacele de transport, pe care ofertantul se oblige sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va face dovada detinerii in proprietate, inchiriate sau alte forme, a urmatoarelor utilaje: 4 buc autobasculanta 8x4, 1 buc autogreder, 1 buc compactor vibrator terasamente, 1 buc compactor vibrator asfalt, instalatie mixture asfaltice sau statie asfalt, 1 buc buldoexcavator, 1 buc repartizator, finisor mixture asfaltica, laborator grad II.Pentru utilaje si mijloace de transport inchiriate se va face dovada cu contracte de inchiriere valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se accepta si angajamentul de punere la dispozitie.Pentru cele din dotarecu dovada proprietatii, respectiv facturi, carti de identitate, extras de mijloace fixe, etc., Cerinta nr. 1 - Experienta similaraOperatorii economici vor prezenta: Ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit in ultimii 5 aniin cadrul unui contract, cel putin o lucrare similara, acarei valoare sa fie de celputin egala cu valoarea estimata a lucrarilor de excutie in suma de 564.516 lei fara TVA..Ofertantul trebuie sa prezinte o lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani insotite de certificari de buna excutie pentru cele mai importante lucrar. Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii ? autoritate contractanta sau privati, valoarea, perioada si locul executiei cu prezentarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta in copie conform cu originalul in concordanta cu obiectul investitiei, urmatoarele: Certificat SRN ISO 14001 domeniul de activitate aferent prezentei achizitii, valabil la data limita depunerii ofertelor sau certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene valabile la data limita depunerii ofertelor.Certificat SRN ISO 9001 privind managementul calitatii in domeniul de activitate aferent prezentei achizitii, valabil la data limita depunerii ofertelor sau certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene valabile la data limita depunerii ofertelor.Nota: Seaccepta doar ofertanti calificatiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara
Executia lucrarilor.
15
Descriere: Durata de realizare a lucrarilor de executie
Garantia lucrarilor.
20
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.07.2013 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer